logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMBRA S.A.: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Warsaw Creatives rozszerza dział komunikacji

1 lipca do zespołu Warsaw Creatives dołączy Bożena Wieczorek, obejmując stanowisko Head of PR. Jej przyjęcie jest częścią strategii rozwoju agencji w obszarze komunikacji Public Relations. Warsaw Creatives to obecnie dobrze rozpoznawalna agencja kreatywna, kojarzona głównie z branżą mody i urody. Wyróżnia się odważnym podejściem do tworzenia i produkcji na światowym poziomie. Portfolio agencji obejmuje kampanie dla renomowanych marek, jak Reserved z udziałem Kendall Jenner czy Inglot z Jennifer Lopez, a także współpracę z markami TOUS i CCC. Warsaw Creatives ma również doświadczenie w obszarze komunikacji PR, dotychczas głównie prowadzonej jako część kompleksowej komunikacji 360 stopni dla Klientów agencji.

19.06.2023 | przeczytano: 624 razy
Akcja Cin&Cin i Avon - kobieca przyjemność w podwójnym wymiarze

CIN&CIN - marka win uwielbiana przez Polki i AVON - jedna z ulubionych firm kosmetycznych kobiet na całym świecie, łączą siły w nowej odsłonie akcji „Lubię tak”. - Feminizm przyjemności to nie tylko wieczór z winem i przyjaciółmi. To również dobre samopoczucie, poczucie piękna i pewność siebie – podkreślają organizatorzy kampanii.

02.10.2018 | przeczytano: 489 razy

Fresco odkręca lato swoją największą kampanią w historii. W tym sezonie proponuje nowe podejście do orzeźwienia - owocowe Fresco Frizzante w małych odkręcanych butelkach 250 ml. Równie kreatywne wyzwanie rzuca konsumentom -sześcioosobowa ekipa może wygrać tygodniową imprezę nad basenem we włoskiej Willi Fresco.

07.06.2018 | przeczytano: 528 razy
Cydr Lubelski nie filtruje: Nowa kampania promocyjna

Cydr Lubelski nie filtruje nie tylko cydru, ale też swojej kampanii promocyjnej. W telewizyjnym spocie sponsoringowym zachęca do odkrywania siebie i nieskrępowanej zabawy na imprezie #NIEFILTRUJEMY.

03.07.2017 | przeczytano: 5549 razy
Cydr Lubelski promuje się na scenie

Cydr Lubelski z impetem wszedł też na scenę muzyczną, wybierając koncerty młodych polskich artystów jako narzędzie promocji. Muzyka stała się głównym obszarem strategii sponsoringowej marki.

07.01.2016 | przeczytano: 628 razy
Wystartowała kampania Piccolo

Marka, która gwarantuje wielkie emocje i świetną zabawę, ożywia swoją postać i inauguruje kampanię pod hasłem Cześć, jestem Piccolo!

20.12.2014 | przeczytano: 1092 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764