logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 340
„(Nie)bezpieczne pasy” – rusza 22. konkurs Galerii Plakatu AMS

Zadaniem uczestników tegorocznego, 22. konkursu Galerii Plakatu AMS jest zaprojektowanie plakatu wskazującego niebezpieczeństwa, jakie grożą pieszym na pasach oraz zasady odpowiedzialnego zachowania się na nich kierowców i pieszych. Partnerem głównym tej edycji konkursu jest ŠKODA.

22.10.2021 | przeczytano: 78 razy

W dniach 8-9 października 2021 r. odbył się Carbon Footprint Summit - druga edycja międzynarodowego wydarzenia ekologicznego, obejmującego m.in. konferencję i warsztaty. Jego częścią było też przyznanie nagród za Zielony Ślad, czyli Carbon Footprint Challenge Award - jedna z nich trafiła do AMS, lidera rynku reklamy zewnętrznej w Polsce. Organizatorzy imprezy docenili w ten sposób prośrodowiskowe działania spółki, m.in. zielone przystanki, EKO słupy solarne, EKO Backlighty oraz inne projekty znacząco przyczyniające się do ochrony naszej planety.

18.10.2021 | przeczytano: 86 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021

Spośród rekordowej liczby 397 zgłoszeń w XIX edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 111, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: 24/7Communiaction (8 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Hill+Knowlton Strategies Poland (7 nominacji).

07.10.2021 | przeczytano: 299 razy

Radio TOK FM, portal Gazeta.pl i AMS – to marki z Grupy Agora, które zostały laureatami Superbrands 2021. To wyróżnienie przyznawane najsilniejszym markom konsumenckim i biznesowym na polskim rynku. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands ogłoszono podczas uroczystej gali w czwartek, 30 września br.  

01.10.2021 | przeczytano: 211 razy
Fundacja Gazety Wyborczej uruchamia Program Dziennikarstwa Śledczego - „Prawda ma taką moc”

Od 20 września 2021 r. dziennikarze śledczy z całej Polski mogą się ubiegać o granty na swoje projekty w ramach Programu Dziennikarstwa Śledczego stworzonego przez Fundację Gazety Wyborczej. To pierwszy w kraju i Europie Środkowo-Wschodniej program pomocy w finansowaniu dziennikarstwa śledczego. Jest otwarty dla wszystkich specjalizujących się w tej dziedzinie dziennikarstwa. Fundacja Gazety Wyborczej zaprasza do Programu hasłem „Prawda ma taką moc” oraz „Nie byłoby tematu, gdyby nie śledztwo dziennikarskie”.

21.09.2021 | przeczytano: 366 razy
AMS zbadał efektywność kampanii marki Wawel na nośnikach Digital Indoor

Kampania w outdoorze znacząco poprawia rozpoznawalność marki, a nowoczesne nośniki cyfrowe przyciągają uwagę konsumentów — takie wnioski płyną z badania efektywności kampanii marki Wawel, które przeprowadził AMS, lider reklamy out-of-home (OOH) w Polsce.     

13.09.2021 | przeczytano: 196 razy
AMS realizuje społeczną odpowiedzialność reklamy na Eko wiatach

AMS realizuje społeczną odpowiedzialność reklamy na EKO wiatach, które wyeliminują w 3,5 roku pół tony CO2 w powietrzu warszawiaków. Największy projekt EKO przystanków w Polsce powstał dzięki współpracy z marką Giorgio Armani.

07.09.2021 | przeczytano: 212 razy
„Ograj Marzenę” w Radiu Złote Przeboje

1 września 2021 r. na antenie Radia Złote Przeboje ruszyła zabawa pod hasłem "Ograj Marzenę". Finał poprowadzi Marzena Rogalska, a słuchacze mogą wygrać nawet 200 tys. zł. Zabawę na antenie wspiera kampania reklamowa, którą można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w kinach, internecie oraz prasie.

01.09.2021 | przeczytano: 297 razy

Tomasz Świtała dołączył do zespołu Spacecamp na stanowisku Customer Experience Director, wzmacniając kompetencje badawcze i strategiczne z zakresu budowania pozytywnego doświadczenia klienta.

24.08.2021 | przeczytano: 316 razy
Cyfrowe citylighty na przystankach w Warszawie

Od sierpnia br. AMS za zgodą Zarządu Transportu Miejskiego wprowadza na  przystankach Warszawskiego Transportu Publicznego cyfrowe citylighty. W pierwszym etapie pilotażowego programu pojawią się one w 15 lokalizacjach. Dzięki temu rozwiązaniu podczas miejskich podróży pasażerowie zyskają dostęp do szczegółowych informacji o przejazdach w formie interaktywnej oraz przydatne treści za sprawą autorskiego kanału informacyjnego Cityinfo.

23.08.2021 | przeczytano: 205 razy
1 2 3
Strona 1/34 (artykułów: 340)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764