logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 327
Rock Radio patronem radiowym Męskiego Grania 2021

Za nami premiera tegorocznego hymnu trasy koncertowej Męskie Granie, sponsorowanej przez markę Żywiec. 30 czerwca br. fani projektu usłyszeli singiel „I Ciebie też, bardzo" w wykonaniu Męskie Granie Orkiestra 2021. Piosenkę tuż po 12:00 zagrało premierowo Rock Radio, które jest patronem radiowym trasy i w związku z tym przygotowuje też specjalne programy oraz relacje z poszczególnych koncertów.

06.07.2021 | przeczytano: 148 razy

24 czerwca 2021 podczas walnego zebrania członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy odbyły się wybory do Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy. Wśród wybranych znaleźli się także przedstawiciele IAB Polska. Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska, został powołany na Prezesa zarządu, a Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, wszedł do Rady Nadzorczej Rady Reklamy. W organach Stowarzyszenia znaleźli się także inni przedstawiciele firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska.

02.07.2021 | przeczytano: 128 razy
Wakacyjna kampania Tok FM - „Słuchaj gdziekolwiek jesteś”

Radio TOK FM chce towarzyszyć swoim słuchaczom w czasie wakacji - niezależnie od tego, dokąd i kiedy się wybiorą, mogą oni słuchać programu stacji w internecie: na tokfm.pl oraz w aplikacji TOK FM. Rozgłośnia będzie przypominać o tym latem w nowej odsłonie kampanii reklamowej „Słuchaj gdziekolwiek jesteś”.

30.06.2021 | przeczytano: 163 razy

Po roku przerwy spowodowanej pandemią wracają koncerty i festiwale muzyczne. Tego lata ponownie odbędzie się także najpopularniejsza polska trasa koncertowa, czyli Męskie Granie sponsorowane przez markę Żywiec. Duża część promocji wydarzenia zostanie zrealizowana w portalu Gazeta.pl.

30.06.2021 | przeczytano: 151 razy
AMS poszerza swoje portfolio Digital Indoor o centra handlowe Klepierre

W czerwcu br. AMS stał się wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w sieci Klepierre. Dzięki temu oferta Digital OOH firmy powiększyła się o Warszawę, Poznań, Lublin, Rudę Śląską i Rybnik. Tym samym AMS umocnił pozycję lidera, oferując klientom największą na rynku ofertę nośników Digital Indoor o wystandaryzowanym formacie 65”.

28.06.2021 | przeczytano: 217 razy
Tik-tokerzy Twins Style w nowej kampanii Canon

Agencja Albedo Marketing, w partnerstwie z AMS, przeprowadzi dla marki Canon serię trzech kampanii produktowych, których celem będzie budowanie świadomości poza segmentem aparatów profesjonalnych i dotarcie do młodych użytkowników z pokolenia „Z”. Pierwsza rozpocznie się 19 czerwca, a udział wezmą w niej social-mediowi influencerzy, prowadzący kanał Twins Style, który na Tik-Toku obserwuje ponad 9 milionów użytkowników. Kolejne działania zostały zaplanowane na lipiec i wrzesień. Kampanie otrzymają szerokie wsparcie w kanałach digital, OOH i w punktach sprzedaży.

10.06.2021 | przeczytano: 302 razy
Zooprojektuj kampanię dla zwierząt: II edycja konkursu

Po sukcesie pierwszej edycji konkursu „ZOOprojektuj kampanię dla zwierząt” nie mogło być inaczej. Ruszamy z drugą edycją – tym razem graficy będą mieć za zadanie stworzenie projektu, będącego wyrażeniem misji ZOO Wrocław i Fundacji ZOO Wrocław DODO. Do wygrania nagrody o wartości ponad 5 tys. zł.

29.05.2021 | przeczytano: 244 razy
Retargeting OOH w ofercie AMS

Retargeting od AMS to rozwiązanie pozwalające klientom realizującym kampanie DOOH zwiększyć skuteczność dotarcia do odbiorców w określonej grupie celowej. Z tej możliwości skorzystało już Zalando, zapewniając synergię działań reklamowych online z ofertą Digital OOH AMS. Kampanię „Here to Stay” można zobaczyć na nośnikach Digital Citylight w największych miastach w Polsce.

17.05.2021 | przeczytano: 281 razy

W zeszłym tygodniu pojawiła się na ulicach nowa kampania z hasłami:

  • Jeszcze wiele zdziałamy OUT OF HOME
  • Jaśniej świeci słońce OUT OF HOME
  • Miło cię zobaczyć OUT OF HOME

12.05.2021 | przeczytano: 241 razy
„Słuchaj gdziekolwiek jesteś” - nowa kampania Radia Tok FM w aglomeracji śląskiej

W poniedziałek, 10 maja 2021 r. pod hasłem „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” rozpocznie się nowa kampania reklamowa Radia TOK FM obejmująca prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Dzięki działaniom prowadzonym lokalnie zespół stacji będzie zachęcać wszystkich mieszkańców aglomeracji śląskiej do słuchania programu TOK FM w internecie.

07.05.2021 | przeczytano: 208 razy
1 2 3
Strona 1/33 (artykułów: 327)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764