logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

APTEO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Apteo dodało 2000 apteczek do wszystkich wrocławskich rowerów miejskich

We Wrocławiu rozpoczęła się kampania pt. „Jazda z coolturką”, w której marka APTEO promuje zwiększanie bezpieczeństwa w ruchu rowerowym w miejskiej aglomeracji. APTEO we współpracy z Jankiem Świtałą, ratownikiem medycznym, znanym szerzej na Instagramie jako „Yanek43”, podjęło wyzwanie, by wyposażyć aż 2000 rowerów miejskich we Wrocławiu w apteczki pierwszej pomocy. Marka organizuje także piknik rowerowy dla Wrocławian który odbędzie się 22 lipca. Za koncepcję i realizację akcji odpowiada NEKK, agencja specjalizująca się w marketingu zdrowia.

14.08.2023 | przeczytano: 640 razy
Podsumowanie roku na rynku marketingu farmaceutycznego

Wzrost znaczenia farmaceutów w procesie decyzyjnym, zakupowym oraz ich większa rola w opiece nad pacjentem to główny trend minionego roku. Ta grupa zawodowa będzie coraz istotniejszym adresatem kampanii na rynku farmaceutycznym w następnych latach. Na rynek reklamy farmaceutycznej wpłyną także zmiany w prawie, które w istotny sposób ograniczają wykorzystanie wizerunku lekarzy w reklamie. Eksperci z agencji reklamowej NEKK podsumowują najważniejsze wydarzenia minionego roku.

23.01.2023 | przeczytano: 1006 razy
Apteo i Nekk uczą pierwszej pomocy

Według Europejskiej Rady Resuscytacji, gdyby więcej ludzi potrafiło udzielać pierwszej pomocy w przypadku nagłego zatrzymania krążenia, ponad 100 tys. osób rocznie mogłoby żyć. Marka APTEO, wraz z agencją pharmamarketingową NEKK oraz ratownikiem medycznym Jankiem Świtałą postanowiła zwrócić uwagę na ten problem prowadząc szereg działań edukacyjnych, m.in. pokazując niezwykłe widowisko świetlno-muzyczne „Przeżyj to”, przedstawione podczas festiwalu Bella Skyway w Toruniu.

10.11.2022 | przeczytano: 1134 razy
POSy i STANDy w aptekach – trendy które zmieniają rynek

Zakończył się Festiwal Marketingu, jedno z największych wydarzeń branży reklamy i poligrafii. Podczas dwóch dni na EXPO odbył się szereg prezentacji i konkursów, najsilniej (jak zwykle) reprezentowana była branża FMCG. A jakie trendy z wydarzenia może wyciągnąć dla siebie branża farmaceutyczna? Jak będą wyglądać materiały POS i standy w aptekach w najbliższym czasie? Agencja reklamowa NEKK wspólnie z grupą Neuca przeprowadziła badania, których wyniki są kompendium wiedzy o potrzebach farmaceutów w zakresie materiałów POS i standów w aptekach. Kluczowy wniosek z badań: ciągle jeszcze jest ogromny potencjał i miejsce dla nowych inicjatyw online skierowanych właśnie do tej grupy zawodowej a jednocześnie nie spada zapotrzebowanie na (mniej lub bardziej klasyczne) materiały POS.

12.10.2022 | przeczytano: 1439 razy
Markowy 13. Bella Skyway Festival w Toruniu

Bella Skyway Festival kreuje kulturalną markę miasta Torunia i wzbogaca jego ofertę turystyczną. Międzynarodowe korporacje i lokalny biznes od kilku lat współtworzą wyjątkowy festiwal światła, wpisując się w dobre praktyki efektywnej współpracy między sektorem publicznym, biznesem oraz przedstawicielami kultury i sztuki. Festiwal zapewnia biznesowym partnerom niestandardowe formy promocji marki np. logo sponsora staje się elementem mappingu 3D wyświetlanego na zabytkowych fasadach!

29.08.2022 | przeczytano: 663 razy
Marketing sensoryczny od Nekk

Agencja pharmamarketingowa NEKK odpowiada za wdrożenie dwóch nowych produktów w portfolio uznanej, aptecznej marki – APTEO. Strategia wdrożenia zakładała skorzystanie z bogactwa marketingu sensorycznego. Do promocji preparatów walczących z zapaleniem śluzówki nosa wykorzystano przekaz pozytywny oraz marketing zmysłów – kwiaty i zapachy kwietnej łąki. To całkiem nowe podejście do komunikacji produktów tego typu.

30.07.2021 | przeczytano: 1365 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nekk zaprojektował blisko 300 opakowań farmaceutycznych dla Apteo

Faza projektowa jednego z największych procesów zmiany opakowań na rynku farmaceutycznym dobiega końca. Na apteczne półki trafi blisko 300 nowych opakowań produktów należącej do Synoptis Pharma marki APTEO. Agencja pharmamarketingowa NEKK, która odpowiada za niemal wszystkie projekty została wybrana w drodze przetargu. Zmiana opakowań poprzedzona była badaniami ilościowymi i jakościowymi oraz szerokimi konsultacjami z farmaceutami.

21.07.2020 | przeczytano: 1860 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764