logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ASAP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 41
Asap&Asap z kampanią Betadine VAG

Wystartowała przygotowana przez ASAP&ASAP kampania leku OTC Betadine VAG, dla którego podmiotem odpowiedzialnym jest firma Egis Pharmaceuticals PLC, reprezentowana w Polsce przez firmę EGIS Polska. Jest to pierwszy efekt współpracy po wygranym przez agencję w ubiegłym roku przetargu. Betadine VAG to lek na infekcje intymne.

26.02.2024 | przeczytano: 399 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Michał Stalmaski przechodzi z OS3 do Cape Morris

Michał Stalmaski dołączył do działu kreacji agencji Cape Morris, obejmując stanowisko Senior Copywritera.

25.01.2024 | przeczytano: 520 razy
Powstał dom produkcyjny Alefajnie, szefem Jacek Redźko

Na rynku rozpoczyna działalność niezależny dom produkcyjny Alefajnie, zajmujący się produkcją filmów reklamowych dla agencji i marketerów. Jak twierdzą jego założyciele nowa firma powstaje w odpowiedzi na wyraźne trendy rynkowe: rosnącą rolę wideo w komunikacji marketingowej i zapotrzebowanie na produkcje filmowe w rozsądnych budżetach.

09.01.2024 | przeczytano: 313 razy
Asap&Asap wygrywa przetarg Betadine VAG

Agencja ASAP&ASAP w wyniku przetargu zajmie się obsługą marki Betadine VAG, dystrybuowanej w Polsce przez firmę Egis. Betadine VAG to lek na infekcje intymne, który do niedawna dostępny był wyłącznie na receptę, a aktualnie zmienił swoją klasyfikację na lek OTC. ASAP&ASAP stworzyło Big Ideę, KV kampanijny, koncepcję spotu telewizyjnego oraz digitalowego. Produkcją spotu zajmie się dom produkcyjny alefajnie.

19.12.2023 | przeczytano: 447 razy
Asap&Asap projektuje opakowania dla marki Iwostin

Po wygranym przetargu agencja ASAP&ASAP przygotowała dla marki kosmetyków IWOSTIN (z portfolio Perrigo Poland) projekty opakowań zestawów prezentowych. Nowe opakowania przenoszą ducha marki z social mediów do offlineu - zostały zaprojektowane w stylu graficznym, który wcześniej agencja wraz z marketerem wypracowały dla komunikacji w social mediach. Wprowadzeniu nowych opakowań do sprzedaży towarzyszy kampania digital, mająca promować zestawy prezentowe IWOSTIN jako pomysł na prezent świąteczny.

29.11.2023 | przeczytano: 506 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Asap&Asap dla Iveco: „Kapitalnie mieć taki wybór”

IVECO Poland wystartowało z kampanią mającą na celu wsparcie sprzedaży pojazdów dostawczych IVECO Daily z wykorzystaniem rozwiązań IVECO Capital (dostawcy usług finansowych tego koncernu motoryzacyjnego). Kampania rozpoczęła się w połowie października i potrwa do końca roku. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital.

22.11.2023 | przeczytano: 404 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Asap&Asap przygotowała kampanię dla marki Emolium

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała kampanię dla marki Emolium, z portfolio Perrigo Poland.

14.11.2023 | przeczytano: 566 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Asap&Asap z kampanią dla Perrigo Poland

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała kampanię dla marki IWOSTiN z portfolio Perrigo Poland.

09.11.2023 | przeczytano: 725 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Asap Rocky dyrektorem kreatywnym partnerstwa Puma i F1

Artysta muzyczny, twórca i projektant ASAP Rocky oficjalnie ogłosił długoterminowe partnerstwo ze sportową marką PUMA. Zakorzeniony w branży sportów motorowych, ASAP Rocky będzie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego tej kategorii, koncentrując się na połączeniu sportu i odzieży ulicznej. Rocky skupi swoją energię i wysiłki na nowym partnerstwie PUMA z F1, opracowując ekskluzywne, zaprojektowane przez niego kolekcje, które wpłyną na kierunek projektowania marki w kolejnych sezonach.

25.10.2023 | przeczytano: 449 razy
Benefit Systems w kampanii „Dzień dobry na Multilife”

Ruszyła kampania Benefit Systems „Dzień dobry na MultiLife”, której celem jest budowanie wśród pracodawców i pracowników świadomości nowego produktu MultiLife – nowoczesnej platformy online z Multidostępem do partnerskich usług z obszaru psychologii, zdrowia, rozwoju i odżywiania. Platforma stanowi odpowiedź na rosnącą potrzebę kompleksowego zadbania o dobrostan wśród pracujących Polaków. Pierwszy etap kampanii potrwa do końca kwietnia 2023 roku.

09.03.2023 | przeczytano: 1111 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 41)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764