logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AVEEX: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
„Kryzysowe” Public Relations

Gdy morze się cofa, wychodzi na jaw, kto pływał bez stroju kąpielowego – mawiał francuski ekonomista, Patrick Artus. Tym, co łączy różne sytuacje kryzysowe, jest bowiem fakt, że przychodzą zazwyczaj z zaskoczenia. Jeśli posiadamy te symboliczne „kąpielówki”, jesteśmy w stanie szybko, bez większego szwanku na wizerunku wyjść na brzeg i dostosować działania do zmiany. Taki czas nieoczekiwanej próby właśnie nastąpił – w dobie rosnącego zagrożenia koronawirusem każdy biznes zdaje egzamin z komunikacji ze swoim najbliższym otoczeniem – wewnętrznym i zewnętrznym. Jak chronić reputację własnej marki i wyjść naprzeciw oczekiwaniom odbiorców?

02.04.2020 | przeczytano: 684 razy
Aveex po raz kolejny zrealizuje Monteriadę dla Związku PoiD

AVEEX zwyciężył w przetargu na realizację 5. edycji MONTERIADY, organizowanej co roku na Targach Budownictwa i Architektury BUDMA przez Związek POiD. Strategia zaproponowana przez warszawską agencję marketingową 360°, która odnosi liczne sukcesy w prowadzeniu kompleksowych działań dla marek, m.in. z branży budowlanej, przewiduje wiele atrakcji, a przede wszystkim zawiera nowe, świeże spojrzenie na wydarzenie.

29.11.2019 | przeczytano: 507 razy
Aluprof z kampanią reklamową w telewizji

Wraz z początkiem września, w największych polskich stacjach telewizyjnych rusza kampania reklamowa firmy ALUPROF, wiodącego europejskiego dystrybutora systemów aluminiowych dla budownictwa. Składają się na nią 8 sekundowe billboardy sponsorskie w dwóch wersjach. Kampania odbywa się pod hasłem „Tworzymy z aluminium”.

01.09.2015 | przeczytano: 1207 razy
Agencja Redpen PR z nowym logo

Agencja RedPen PR, która wchodzi w skład Innowacyjnej Grupy Marketingowej Aveex, odświeżyła swój logotyp. Nowy znak graficzny jest konsekwencją szeregu pozytywnych zmian, które zaszły przez wszystkie lata działalności RedPen PR.

01.09.2015 | przeczytano: 509 razy
Trwa świąteczna kampania reklamowa Proline

„Jak wybrać dobre narzędzia na prezent? Zdradza Jarek Hampel.” – pod takim hasłem odbywa się tegoroczna, świąteczna kampania marketingowa marki PROLINE, na którą składa się spot reklamowy oraz promocja cenowa wybranych produktów. Działania wspiera polski mistrz świata w żużlu Jarosław Hampel.

02.12.2014 | przeczytano: 1496 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764