logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AdEmotion: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2

Współpraca z Microsoft i uruchomienie dotacji z NCBiR w ramach programu „Szybka Ścieżka” pozwoli AdEmotion przyspieszyć rozwój produktów związanych z budowaniem lepszego doświadczenia klientów (ang. customer experience) i cyfrowych narzędzi do marketingu. Platforma stworzona przez polską firmę wykorzystuje sztuczną inteligencję do analizy i przetwarzania tzw. śladów cyfrowych w celu pełnej personalizacji treści w Internecie wg preferencji wizualnych oraz profilu osobowości. Obecność w ekosystemie partnerskim Microsoft pozwoli m.in. na dalsze wsparcie innowacji u klientów oraz realizację projektów R&D z udziałem inżynierów firmy z całego świata.

26.07.2019 | przeczytano: 595 razy
Polacy stworzyli algorytm precyzyjnego targetowania reklamZobacz wideo

Każda aktywność w sieci pozostawia cyfrowe odciski palców. Algorytmy są w stanie je przetworzyć w precyzyjny profil psychologiczny każdego internauty. Polska firma zbudowała algorytm predykcyjny do przewidywania osobowości, wartości i preferencji wizualnych człowieka na podstawie śladów cyfrowych. Dzięki temu możliwe będzie precyzyjne targetowanie reklam, także pod kątem psychologicznym. Koszty kampanii będą znacznie niższe niż w przypadku obecnie stosowanych, a konwersja kampanii może wzrosnąć nawet o kilkadziesiąt procent.

29.10.2018 | przeczytano: 2596 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764