logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AdForum: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny

Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić najlepsze projekty, wysłuchać wystąpień, czerpać wiedzę od czołowych ekspertów i nawiązywać cenne kontakty.

10.03.2024 | przeczytano: 624 razy

Do 21 sierpnia 2023 roku reklamodawcy, agencje, domy mediowe i inni specjaliści od komunikacji marketingowej mogą zgłaszać swoje najlepsze projekty do rywalizacji w międzynarodowym festiwalu kreatywności. Nagrody zostaną przyznane podczas gali Golden Drum Awards Show, która odbędzie się 10. października 2023 roku w Portorož w Słowenii.

10.03.2023 | przeczytano: 762 razy

Wystartowało zgłaszanie prac do tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. Reklamodawcy, agencje i inni specjaliści od komunikacji marketingowej mogą zgłaszać swoje prace do 5 sierpnia 2022 r. Dodatkowo, festiwal obniża opłaty za wczesne zgłoszenia udziału wprowadzając Super Early Bird oraz rozszerza zniżki pakietowe i dla grup Covid-19.

17.03.2022 | przeczytano: 580 razy
Captain Jack Cuba Libre w kampanii Kompanii Piwowarskiej

Captain Jack, marka piwa o smaku rumu oferowana przez Kompanię Piwowarską, kontynuuje swój imprezowy rejs. Właśnie zabrała na pokład kolejny wariant – Cuba Libre. Piwo o smaku popularnego drinka trafi do sklepów w  marcu, równocześnie wystartuje szeroko zakrojona kampania wspierająca sprzedaż.

22.02.2021 | przeczytano: 1595 razy
Captain Jack numerem 1 w kwietniowym rankingu Adforum

Od premiery najnowszego spotu Captain Jack minęło zaledwie kilka tygodni, a już doczekał się pierwszego wyróżnienia branżowego – tytułu Best Alcohol Ad of the Month. „Kapitalna domówka online” znalazła się na szczycie globalnego TOP5 w kategorii „Alkohole”, który w kwietniu opublikował serwis AdForum.

29.04.2020 | przeczytano: 1102 razy
180heartbeats + Jung v Matt wyróżniniona w rankingu Adforum

180heartbeats + Jung v Matt, jako jedyna z Polski, została wyrózniona w międzynarodowym rankingu najbardziej kreatywnych agencji i kampanii AdForum. Kampania "Niezniszczalna tęcza", zrealizowana dla Ben & Jerry's, Miłość nie wyklucza i Fundacji Wolontariat Równości, znalazła się na 13. miejscu w kategorii Food & Beverages.

06.02.2019 | przeczytano: 478 razy
Bezcenny podarunek od Mastercard

Aby rozwiązać problem ludzi wpatrzonych w telefony w restauracjach, MasterCard stworzył specjalną kapsułę ograniczającą używanie technologii w trakcie spożywania posiłków. Nawiązaliśmy interakcję z tysiącami klientów w sposób, którego się nie spodziewali – tworząc technologię, aby „zabrać“ im technologię i dać im to, co bezcenne – samych siebie.

30.04.2017 | przeczytano: 1226 razy (komentarzy: 4)
Kampania Walk wyróżniona przez Adforum.com

Kampania przygotowana przez WALK Digital dla Fundacji Integracja - „Nie chcę być strażakiem” została doceniona przez prestiżowe AdForum.com. Spot znalazł się w zestawieniu „TOP 5 – Best ads of the week”, w którym wyróżniane są najlepsze reklamy i kampanie z całego świata.

04.04.2016 | przeczytano: 707 razy

Podczas 41 Światowego Kongresu Reklamy w Waszyngtonie ogłoszono zwycięzców pierwszej edycji Global IAA Responsibility Awards! Grand Prix przyznano TBWA z Paryża za projekt „Signatures” dla Amnesty International, natomiast w Print Category for Social & Personal Issues, polski oddział agencji DDB otrzymał nagrodę za kampanię społeczną „Panda”!

23.04.2008 | przeczytano: 976 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764