logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AdNext: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
Awanse managerskie w Triple PR

Magdalena Dymek i Aneta Gałka awansowały w strukturach agencji Triple PR. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Managera, a druga została PR Managerem działu obsługującego klientów B2B.

04.03.2021 | przeczytano: 476 razy
Content School by Scoop - szkolenie online z content marketingu

Na rynku debiutuje Content School by Scoop – oparte na grywalizacji szkolenie online z content marketingu. Szkolenie jest objęte akredytacją DIMAQ, co gwarantuje jego absolwentom zdobycie aż 40 punktów recertyfikacyjnych do kwalifikacji marketingowej stworzonej przez IAB.

10.10.2019 | przeczytano: 655 razy
DDOB ruszyło z akcją #Możnainaczej

Wystartowała nowa akcja platformy dla influencerów DDOB.com pod nazwą #Możnainaczej. Jest to cykl wywiadów publikowanych na kanałach komunikacyjnych DDOB.com. Gośćmi odcinków będą zarówno znani youtuberzy, influencerzy, jak i dyrektorzy marketingu, szefowie digitalu największych polskich i międzynarodowych brandów posiadający bogate doświadczenie we współpracy z influencerami. Prowadzącym jest Wojciech Herra. Stworzenie nowego programu wynikało m.in. z potrzeby pokazania, jak „można inaczej” współpracować z influncerami i osiągnąć sukces.

14.05.2018 | przeczytano: 772 razy
John Pitcher i Mastermind Media z kampanią dla województwa warmińsko – mazurskiego

Warmia i Mazury. Zdrowe życie, czysty zysk” – pod taką nazwą wystartowała kampania województwa warmińsko-mazurskiego, która ma promować ten region jako idealny do życia, pracy i odpoczynku. Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja John Pitcher. Doborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mastermind Media (spółka należąca do grupy AdNext).

31.01.2018 | przeczytano: 526 razy
Życie bez Ściemy: Kampania Artety i DDOB

Ruszyła nowa kampania promująca desery DayUp Pearls. Właściciel marki – firma Arteta – kontynuuje współpracę z influencerami i zrzeszającą ich platformą Daily Dose of Beauty (DDOB) należącą do grupy AdNext. Kampania prowadzona pod hasłem „Życie bez Ściemy” to rozszerzenie platformy komunikacyjnej marki DayUp. Tym razem marka walczy ze ściemą obecną nie tylko w produktach spożywczych, ale w ogóle w życiu codziennym, w tym w mediach społecznościowych. 

17.01.2018 | przeczytano: 617 razy
Kampania społeczna Fundacji Medicover

Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Medicover realizowana w ramach Programu PoZdro!, który skierowany jest do dzieci i młodzieży. W działania promujące zdrowy tryb życia zaangażowała się znana influencerka Billie Sparrow. Akcję współtworzy Daily Dose of Beauty (DDOB) –  platforma społecznościowa zrzeszająca młodych liderów opinii należąca do grupy AdNext.

08.12.2017 | przeczytano: 1120 razy
Mastermind Media promuje nową odsłonę portalu Wirtualny Sztetl

Ruszyła międzynarodowa kampania zachęcająca do odwiedzania Wirtualnego Sztetla – portalu wiedzy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Działania prowadzone są w Internecie, a za ich realizację odpowiada Mastermind Media (spółka należąca do grupy AdNext).

08.11.2017 | przeczytano: 685 razy
5 kroków do skutecznej bazy klientów

Pozyskiwanie nowych klientów jest kluczowym elementem działania firm, zwłaszcza tych z sektora e-commerce. Odpowiednio zbudowana baza kontaktów pozwala im docierać do konsumentów, którzy mogą być zainteresowani ich ofertą. Jak ją stworzyć,  na co zwrócić szczególną uwagę? Podpowiada ekspert z PushAd (grupa AdNext) - spółki oferującej innowacyjne narzędzie do zwiększania sprzedaży przy wykorzystaniu push notyfikacji.

23.10.2017 | przeczytano: 840 razy
Do zespołu grupy Adnext dołączył Marcin Stolarz

Marcin Stolarz objął w grupie AdNext stanowisko Business Development Directora. Będzie na nim odpowiadał za rozwój sprzedaży PushAd – innowacyjnego rozwiązania do wysyłania push notyfikacji.

18.09.2017 | przeczytano: 1061 razy
Katarzyna Ramus z Wirtualnej Polski do Adnext

Z początkiem września do zespołu grupy AdNext dołączyła Katarzyna Ramus. Objęła stanowisko Business Development Director, na którym zajmuje się działaniami z zakresu new biznesu oraz rozwojem nowego produktu spółki Media Team Interactive (MTI) opartego na Big Data i Programmatic. Wcześniej przez 12 lat pracowała w Grupie Wirtualna Polska.

12.09.2017 | przeczytano: 355 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764