logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AdOcean: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Radosław Gołąb odpowiedzialny za rozwój produktów digital AMS

1 czerwca 2020 r. do zespołu AMS dołączył Radosław Gołąb. Objął stanowisko Dyrektora ds. rozwoju produktów digital.

03.06.2020 | przeczytano: 710 razy
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf

Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.

19.04.2019 | przeczytano: 717 razy
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demografię

Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.

15.04.2019 | przeczytano: 422 razy
Gemius wprowadza programmatic video do Adocean SSP

Z końcem stycznia firma Gemius wprowadziła nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean SSP – możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej wideo w modelu programatycznym (programmatic video).

06.02.2019 | przeczytano: 538 razy
Gemius z nową usługą programmatic

Z początkiem lipca Gemius wprowadził do swojej oferty możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programatycznym. Nowa funkcjonalność jest dostępna dla klientów, którzy korzystają z adserwera AdOcean.

05.07.2018 | przeczytano: 566 razy

Gemius, firma działająca w branży badań rynku online, podjął decyzję o wprowadzeniu do swoich struktur nowego stanowiska - Managera Produktu. Głównym zadaniem osób piastujących tę funkcję będzie dbanie o rozwój produktów badawczych firmy oraz koordynacja działań marketingowych i sprzedażowych.

15.05.2011 | przeczytano: 1098 razy

AdOcean, lider wśród dostawców usług adserwerowych na rynku Europy Środkowo-Wschodniej, może zaoferować zainteresowanym Klientom nową funkcjonalność - ''Cluster Targeting''. To autorskie rozwiązanie pozwalać ma na dotarcie do określonych użytkowników, potencjalnie zainteresowanych danym produktem bądź usługą, pod kątem ich przynależności do odpowiedniej podgrupy tematycznej.

06.04.2011 | przeczytano: 1224 razy

Zwierciadło - wydawca magazynów Zwierciadło, Sens i Cars oraz nowego portalu psychologicznego Zwierciadlo.pl - dołącza do grona Klientów AdOcean.

23.11.2010 | przeczytano: 711 razy

Jedna z wiodących grup prasowych w Polsce, Media Regionalne, nawiązała współpracę z dostawcą usług adserwerowych AdOcean.

05.11.2010 | przeczytano: 736 razy

AdOcean wprowadził do swojego systemu emisji reklam nową funkcjonalność. Retargetowanie pozwalać ma na dotarcie do określonej grupy użytkowników potencjalnie zainteresowanych produktem bądź usługą na stronie reklamodawcy.

02.11.2010 | przeczytano: 761 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764