logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AdWords: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 177
Google: Ads Safety Report 2023

Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie poczyniliśmy w egzekwowaniu naszych zasad dla reklamodawców i wydawców. Publikując te dane, chcemy pokazać pracę włożoną w utrzymanie zdrowego systemu reklamy internetowej – co traktujemy jako nasz priorytet i odpowiedzialność.

29.03.2024 | przeczytano: 256 razy
Trust is the new king w marketingu online – raport Lightscape i Visibly

Autentyczność, uczciwość i osobisty głos leżą u podstaw wielu sukcesów w sieci - to słowa Ricka Levine’a, autora „Manifestu Cluetrain” na temat końca ery tradycyjnego biznesu. Co o tym sądzi polski marketer? Z badania przeprowadzonego na zlecenie agencji Lightscape i marki Visibly wynika, że aż 8 na 10 z nich uważa zaufanie do marki jako kluczowy aspekt w pozyskiwaniu odbiorców szczególnie w sieci.

09.08.2021 | przeczytano: 555 razy
Linki sponsorowane a ochrona własności intelektualnej

Doba cyfryzacji przynosi przedsiębiorcom nowe wyzwania, ale też i nowe możliwości. Truizmem wręcz jest stwierdzenie, że najskuteczniejsza droga dotarcia do potencjalnego klienta to Internet i wyszukiwarki wyszukiwarki internetowe. Przedsiębiorcy podejmują wysiłki, aby w sposób najbardziej atrakcyjny móc zaprezentować siebie i przyciągnąć do siebie klientów. Jedną z możliwości jaką daje Internet są tzw. linki sponsorowane, będące obecnie jedną z najpopularniejszych form reklamy internetowej. Czy zawsze jednak jest to działanie zgodne z prawem?

02.08.2021 | przeczytano: 602 razy

Na zlecenie firmy PSH Lewiatan – jednej z najstarszych polskich sieci franczyzowych, agencja OBTK poprowadzi kampanię promującą przedsiębiorczość. Merytoryczny patronat nad akcją objęła: Polska Fundacja Przedsiębiorczości, Fundacja Firmy Rodzinne, Instytut Biznesu Rodzinnego, Uniwersytet SWPS i Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej.

31.03.2021 | przeczytano: 396 razy
Rozwój firmy online - zalety rejestracji znaku towarowego

Zawsze bądź pierwszorzędną wersją siebie zamiast drugorzędną wersją kogoś innego.” Judy Garland

09.02.2021 | przeczytano: 756 razy

Znamy już wyniki I etapu DIMAQ UNI – dziewiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Do drugiego etapu zakwalifikowało się 5 prac licencjackich i 5 prac magisterskich.

28.09.2020 | przeczytano: 476 razy
Pakiety medialne dobrym wsparciem procesu sprzedaży mieszkań

„Paczki medialne” są dobrym uzupełnieniem dla prowadzonych działań marketingowych.

11.09.2020 | przeczytano: 505 razy

Dzień świętego Walentego, który obchodzimy 14 lutego, jest znany na całym świecie jako święto miłości i zakochanych. Chociaż wiąże się z szeregiem różnych zwyczajów: od składania i odnawiania przysiąg małżeńskich po wysyłanie listów miłosnych do ukochanych osób, pary w Polsce często wybierają wspólne wyjście lub obdarowanie się prezentami. Co jest na szczycie popularności w 2020 roku? Sprawdzamy walentynkowe trendy według wyszukiwarki Google.

14.02.2020 | przeczytano: 418 razy
Carex z nową kampanią na jesień

16 września, w ramach jesiennej kampanii, marka Carex rusza z nową loterią dla swoich klientów. Wystarczy, że zakupią dowolne mydło antybakteryjne Carex i zarejestrują dowód zakupu na specjalnie dedykowanej stronie a powalczą o atrakcyjne nagrody! 3 zestawy kart podarunkowych do sieci sklepów Castorama o łącznej wartości 10 000 zł każdy oraz nagrody dodatkowe – bony zakupowe do Home & You. Akcja potrwa do 31 października.

17.09.2019 | przeczytano: 841 razy
Sether – narzędzie marketingu cyfrowego debiutuje na polskim rynku

Sether uruchamia platformę sether.com - profesjonalne narzędzie marketingu cyfrowego, które łączy zarządzanie kampaniami, monitoring mediów, mediów społecznościowych i komentarzy, na jednym prostym pulpicie nawigacyjnym. Platforma została zaprojektowana tak, aby pomóc specjalistom marketingu, menedżerom marki, agencjom i właścicielom firm zoptymalizować profil cyfrowy swojej marki za pomocą dokonywanych w czasie rzeczywistym analiz i aktualizacji danych dotyczących konkretnych kampanii online i istotnych dla marki słów kluczowych.

11.07.2019 | przeczytano: 587 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 177)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764