logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Małysz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 45
Małysz z Hołowczycem w kampanii piwa Tyskie Zero

Mistrzowski duet ambasadorów w kampanii pod hasłem „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera”. Na jednej linii startu Adam Małysz – wybitny skoczek narciarski i Krzysztof Hołowczyc – legenda wyścigów rajdowych.

11.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 424 razy
Gazeta.pl ujawnia uczestników programu „Ryzykanci”

Adam Małysz, Michał Szpak i Łukasz Piszczek to jedni z uczestników nowego projektu Gazeta.pl – „Ryzykanci”. Redakcja portalu zdradza, że program, który startuje w piątek, 23 lutego, to część akcji społecznej dotyczącej zdrowia psychicznego mężczyzn. Przewodnikiem po niej została legenda polskiego radia i telewizji – Zygmunt Chajzer. 

23.02.2024 | Świat mediów | przeczytano: 467 razy
Dziennikarze Radia Nowy Świat nominowani do nagrody Mariusza Waltera

Klaudia Kowalczyk, Jakub Jędras i Mikołaj Tyczyński autorzy sportowego podcastu extra „Sport do słuchania” oraz Katarzyna Kasia prowadząca audycję „Nowy świt” nominowani do nowej nagrody dla ludzi mediów im. Mariusza Waltera. Laureatki i laureatów poznamy podczas uroczystej Gali, która odbędzie się w piątek 15 marca 2024 roku w Muzeum POLIN.

07.02.2024 | Świat mediów | przeczytano: 637 razy
Superbet maksymalizuje korzyści ze współpracy z PZN

Pełne atrakcji strefy kibica pod skoczniami, współpraca z animatorami publiczności, Hejt Park z Adamem Małyszem w Kanale Sportowym, współpraca z największym portalem branżowym oraz Jakubem Kotem i konkurs, w którym kibice mogą zgarnąć 150 000 złotych oraz Fiata 500. Superbet, wicelider polskiego rynku bukmacherskiego online oraz sponsor Polskiego Związku Narciarskiego robi wszystko, żeby po PolSKIm Turnieju zasłużyć na notę marzeń – „20” – u fanów skoków narciarskich.

13.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 510 razy

W środę na kanale YouTube Eurosportu zadebiutował nowy format – Podcast Eurosportu. W nowej serii widzowie zobaczą ciekawe, długie wywiady ze znanymi postaciami świata sportu i mediów. W pierwszym odcinku podcastu gościem Piotra Karpińskiego był Adam Małysz, prezes Polskiego Związku Narciarskiego i legenda skoków narciarskich.

23.11.2023 | Świat mediów | przeczytano: 380 razy
Adam Małysz w kampanii Wirtualnego Portfela od Banku Pocztowego

Pod nazwą Wirtualny Portfel Bank Pocztowy promuje swoje wybrane produkty z oferty dostępnej online. Produkty, z których można skorzystać bez wychodzenia z domu to wygodna propozycja dla osób, które chcą szybciej wziąć kredyt czy mieć natychmiastowy dostęp do karty płatniczej z atrakcyjnym pakietem ubezpieczeń zakupów online np. by właśnie zrobić zakupy przez internet.

08.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 678 razy (komentarzy: 42)
Bank Pocztowy i Adam Małysz promują kredyty gotówkowe

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową kredytów gotówkowych. Adam Małysz, który od 5 lat pełni rolę Ambasadora, tym razem wcielił się w rolę rzecznika potrzeb klientów Banku Pocztowego. Działania realizowane będą według sprawdzonego  media mix’u emisji spotów w najchętniej słuchanych stacjach radiowych oraz intensywnych  działań prowadzonych  w internecie.

31.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 521 razy
Mistrzowie Energii - nowa kampania Fundacji Czyste Powietrze, NASK i Meta

Temat dostaw energii i jej oszczędzania stał się w mijającym roku głównym trendem debaty publicznej i wyszukiwań internetowych. W jaki sposób włączyć oszczędzanie energii w swoją codzienność? Na to pytanie odpowiadają w kampanii Mistrzowie Energii jej ambasadorzy, wybitni polscy sportowcy: Natalia Partyka, Adam Małysz oraz Tomasz Majewski. Ogólnopolska akcja ma wzbudzić społeczną dyskusję na temat klimatu, ekologii i środowiska. Za przygotowanie kampanii odpowiada Fundacja Czyste Powietrze we współpracy z Państwowym Instytutem Badawczym NASK oraz Meta, czyli spółka zrzeszająca w swoim portfolio czołowe media społecznościowe i komunikatory, jak Facebook, Instagram, Messenger czy WhatsApp.

16.12.2022 | Z rynku | przeczytano: 552 razy
Kusznierewicz z autorskim programem w Kanale Sportowym

Mateusz Kusznierewicz to nazwisko, którego żadnemu fanowi sportu nie trzeba przedstawiać. Mistrz olimpijski z Atlanty, po osiągnięciu sukcesów sportowych i biznesowych, dostaje od Kanału Sportowego szansę sprawdzenia się w mediach. – W programie „Akademia Mistrzów” nie będę prowadził klasycznych wywiadów, nie jestem przecież dziennikarzem – mówi Kusznierewicz, który zamierza stawiać na dzielenie się z odbiorcami wiedzą. W pierwszym odcinku, który zostanie wyemitowany 27 sierpnia o godz. 20, gościem będzie Sebastian Świderski, najważniejszy człowiek w polskiej siatkówce.

26.08.2022 | Świat mediów | przeczytano: 684 razy
Bank Pocztowy promuje innowacyjne usługi cyfrowe

Od teraz Adam Małysz płaci odciskiem palca w sklepach stacjonarnych, a nowej karty wirtualnej używa w internecie. Bank Pocztowy rozpoczął kampanię promującą cyfrowe usługi do płatności bezgotówkowych z udziałem legendarnego sportowca. Kampania wpisująca się w strategię Banku „Im prościej, tym lepiej” będzie prowadzona w Internecie z wykorzystaniem: serwisu YouTube, platform streamingowych, Social Media (Facebook, Instagram TikTok), a nawet LinkedIn.

25.08.2022 | Z rynku | przeczytano: 972 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 45)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764