logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Małysz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
Kolejna odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu skoków narciarskich, wystartuje kolejna odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka będzie m.in. kontynuować współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry A.  

27.11.2019 | przeczytano: 312 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.

Reklamy sieci komórkowej Play z udziałem polskich gwiazd cieszą się dużą popularnością. Tym razem w salonie Play prowadzonym przez Barbarę Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego pojawił się Zbigniew Boniek, wybierając ofertę Biznes Box Pro. Film z udziałem Prezesa Polskiego Związku Piłki Nożnej stał się numerem jeden w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard we wrześniu. Użytkownikom serwisu spodobała się w tym miesiącu także historia Natalii - pracowniczki Lidla oraz reklama Vasco Mini 2 - elektronicznego tłumacza mowy.

07.11.2019 | przeczytano: 147 razy
Gwiazdy w akcji #Gdybynieksiążka

Wirtualna Polska rozpoczyna akcję #GdybyNieKsiążka, którą dedykuje laureatce Literackiej Nagrody Nobla Oldze Tokarczuk. Chcemy, by Polacy napisali nam, jakie książki wywarły największy wpływ na ich życie bądź je zmieniły. W akcję zaangażowali się artyści, sportowcy i piosenkarze, m.in. Andrzej Seweryn, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Katarzyna Bonda czy Adam Małysz.

25.10.2019 | przeczytano: 205 razy
Bank Pocztowy z Adamem Małyszem po śląsku, kaszubsku i góralsku

Właśnie ruszyła kolejna odsłona kampanii Banku Pocztowego, promującej Kredyt w Porządku, której twarzą jest legendarny polski skoczek Adam Małysz. Działania marketingowe mają dodatkowo przybliżyć wiedzę o tym, jak mądrze i bezpiecznie pożyczać pieniądze, pokazując jednocześnie Bank Pocztowy oraz EnveloBank jako bezpieczne, polskie instytucje finansowe. Kampania prowadzona głównie w internecie, między innymi w gwarze śląskiej, kaszubskiej i po góralsku, potrwa do 8 grudnia br.

11.10.2019 | przeczytano: 629 razy (komentarzy: 58)
Panda i Małysz w konkursie konsumenckim Envelobanku

W Konkursie EnveloBanku i Banku Pocztowego pt. „Przygody w Porządku” można wziąć udział od 22 lipca do 6 września 2019 br. By mieć szansę na zdobycie nagród wystarczy wykazać się znajomością przygód Adama Małysza i Pandy znanych z internetowych filmów.

29.07.2019 | przeczytano: 158 razy
Internetowa odsłona kampanii bankowej z Adamem Małyszem

Zabawne perypetie Adama Małysza i Pandy w krainie finansów można już obejrzeć w pierwszym z  czterech zaplanowanych w ramach kampanii filmów, który trafił właśnie do  internetu. Działania marketingowe w ramach tej części kampanii realizowane będą do 30 czerwca 2019 r.

29.04.2019 | przeczytano: 539 razy
„Automaniak” powraca w nowej odsłonie

Najdłużej emitowany program motoryzacyjny w Polsce powraca w nowej odsłonie, z nowymi prowadzącymi! Adam Kornacki, Łukasz Bąk i Patryk Mikiciuk przetestują rynkowe nowości i podzielą się wrażeniami z jazdy. Nie będą to jednak klasyczne testy. Doświadczeni dziennikarze, łącząc profesjonalne podejście z poczuciem humoru, na różne sposoby sprawdzą szereg aut - od tych wartych miliony złotych, po hardcorowe terenówki. Przejadą setki kilometrów po włoskich, francuskich i polskich drogach. Premiera programu „Automaniak” już w niedzielę, 21 kwietnia o godz. 11:30 na antenie TVN Turbo.

19.04.2019 | przeczytano: 274 razy
Adam Małysz w kampanii reklamowej Banku Pocztowego i Envelobanku

„Wybrałem EnveloBank, bo jest w porządku” – mówi Adam Małysz w spocie, który od 1 kwietnia 2019 r. reklamuje „Kredyt w Porządku z niską ratą” z oferty Banku Pocztowego oraz jego cyfrowej marki – EnveloBanku. Tym samym Adam Małysz stał się twarzą pierwszej wspólnej kampanii obu marek. W telewizyjnej i internetowej kampanii Bank po raz pierwszy w swoich działaniach reklamowych wykorzystuje Ambasadora Marki – wybitnego sportowca, cieszącego się ogromną sympatią i zaufaniem Polaków.

01.04.2019 | przeczytano: 348 razy
Milka nowym sponsorem Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich

Milka od 25 lat zaangażowana we wspieranie sportów zimowych na świecie, rozpoczyna strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim - jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. Pod hasłem „Sercem z naszymi” rusza szereg aktywności marki, które pozwolą polskim kibicom być jeszcze bliżej sportowców i dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom. W Polsce, gdzie skoki narciarskie są sportem narodowym, zaangażowanie będzie miało szczególny wymiar. Dlatego ważnym elementem partnerstwa Milki i PZN jest uruchomiony długofalowy Projekt Wspierania Młodych Skoczków - Milka przekaże dodatkowe środki na wspieranie najmłodszych adeptów sportu, naszych przyszłych mistrzów.

19.11.2018 | przeczytano: 200 razy
Najbardziej wpływowe gwiazdy polskiego sportu

Kuba Błaszczykowski to najbardziej wpływowa z polskich gwiazd sportu. Wyprzedza Krzysztofa Hołowczyca, Marcina Gortata i swojego kolegę z reprezentacji - Roberta Lewandowskiego. Pierwszą piątkę zamyka Adam Małysz. Ranking powstał w oparciu o Influence Power Index, wskaźnik wyznaczany przez dom mediowy MediaCom w oparciu o autorską metodologię, oraz szerokie konsumenckie badanie, przeprowadzone na grupie ponad 11 tys. respondentów. Najbardziej lubiani sportowcy, to – w różnych grupach wiekowych odbiorców - Piotr Żyła, Kuba Błaszczykowski i Adam Małysz.

17.11.2017 | przeczytano: 877 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764