logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Małysz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
Panda i Małysz w konkursie konsumenckim Envelobanku

W Konkursie EnveloBanku i Banku Pocztowego pt. „Przygody w Porządku” można wziąć udział od 22 lipca do 6 września 2019 br. By mieć szansę na zdobycie nagród wystarczy wykazać się znajomością przygód Adama Małysza i Pandy znanych z internetowych filmów.

29.07.2019 | przeczytano: 123 razy
Internetowa odsłona kampanii bankowej z Adamem Małyszem

Zabawne perypetie Adama Małysza i Pandy w krainie finansów można już obejrzeć w pierwszym z  czterech zaplanowanych w ramach kampanii filmów, który trafił właśnie do  internetu. Działania marketingowe w ramach tej części kampanii realizowane będą do 30 czerwca 2019 r.

29.04.2019 | przeczytano: 491 razy
„Automaniak” powraca w nowej odsłonie

Najdłużej emitowany program motoryzacyjny w Polsce powraca w nowej odsłonie, z nowymi prowadzącymi! Adam Kornacki, Łukasz Bąk i Patryk Mikiciuk przetestują rynkowe nowości i podzielą się wrażeniami z jazdy. Nie będą to jednak klasyczne testy. Doświadczeni dziennikarze, łącząc profesjonalne podejście z poczuciem humoru, na różne sposoby sprawdzą szereg aut - od tych wartych miliony złotych, po hardcorowe terenówki. Przejadą setki kilometrów po włoskich, francuskich i polskich drogach. Premiera programu „Automaniak” już w niedzielę, 21 kwietnia o godz. 11:30 na antenie TVN Turbo.

19.04.2019 | przeczytano: 249 razy
Adam Małysz w kampanii reklamowej Banku Pocztowego i Envelobanku

„Wybrałem EnveloBank, bo jest w porządku” – mówi Adam Małysz w spocie, który od 1 kwietnia 2019 r. reklamuje „Kredyt w Porządku z niską ratą” z oferty Banku Pocztowego oraz jego cyfrowej marki – EnveloBanku. Tym samym Adam Małysz stał się twarzą pierwszej wspólnej kampanii obu marek. W telewizyjnej i internetowej kampanii Bank po raz pierwszy w swoich działaniach reklamowych wykorzystuje Ambasadora Marki – wybitnego sportowca, cieszącego się ogromną sympatią i zaufaniem Polaków.

01.04.2019 | przeczytano: 262 razy
Milka nowym sponsorem Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich

Milka od 25 lat zaangażowana we wspieranie sportów zimowych na świecie, rozpoczyna strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim - jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. Pod hasłem „Sercem z naszymi” rusza szereg aktywności marki, które pozwolą polskim kibicom być jeszcze bliżej sportowców i dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom. W Polsce, gdzie skoki narciarskie są sportem narodowym, zaangażowanie będzie miało szczególny wymiar. Dlatego ważnym elementem partnerstwa Milki i PZN jest uruchomiony długofalowy Projekt Wspierania Młodych Skoczków - Milka przekaże dodatkowe środki na wspieranie najmłodszych adeptów sportu, naszych przyszłych mistrzów.

19.11.2018 | przeczytano: 178 razy
Najbardziej wpływowe gwiazdy polskiego sportu

Kuba Błaszczykowski to najbardziej wpływowa z polskich gwiazd sportu. Wyprzedza Krzysztofa Hołowczyca, Marcina Gortata i swojego kolegę z reprezentacji - Roberta Lewandowskiego. Pierwszą piątkę zamyka Adam Małysz. Ranking powstał w oparciu o Influence Power Index, wskaźnik wyznaczany przez dom mediowy MediaCom w oparciu o autorską metodologię, oraz szerokie konsumenckie badanie, przeprowadzone na grupie ponad 11 tys. respondentów. Najbardziej lubiani sportowcy, to – w różnych grupach wiekowych odbiorców - Piotr Żyła, Kuba Błaszczykowski i Adam Małysz.

17.11.2017 | przeczytano: 755 razy
TVP pokaże Rajd Dakar

Od 2 stycznia Rajd Dakar powróci na anteny Telewizji Polskiej. Relacje z 39. edycji najsłynniejszego rajdu terenowego widzowie obejrzą w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz na stronie sport.tvp.pl.  

21.12.2016 | przeczytano: 356 razy (komentarzy: 1)

8 czerwca 2016 roku w Salach Redutowych Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie odbędzie się uroczysta gala wręczenia Medali Europejskich, przyznawanych przez Business Centre Club.

06.06.2016 | przeczytano: 552 razy
Polacy lubią czytać o problemach znanych osób

Polskie media upodobały sobie artykuły viralowe. Ich celem jest zainteresowanie czytelnika do tego stopnia, że będzie on śledził kolejne materiały na dany temat i przesyłał je znajomym. Autorzy tego typu tekstów wykorzystują przede wszystkim zamiłowanie Polaków do czytania o znanych osobach. W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy największą popularnością cieszyły się teksty dotyczące prywatnego życia Justyny Kowalczyk, Adama Małysza czy Kamila Durczoka.

20.03.2015 | przeczytano: 637 razy (komentarzy: 6)
Magazyn Brief prezentuje zestawienie 25/25 lat: Marki dla Polski

Dla uczczenia 25-lecia wolnej Polski magazyn „Brief” opracował zestawienie „25/25 lat: Marki dla Polski”. Zestawienie prezentuje 75 polskich marek o największym potencjale do budowania silnej marki Polski. Z tej okazji 2 października 2014, w Centrum Biznesowym Pure Sky Club przy ulicy Złotej 59 w Warszawie, odbędzie się uroczysta gala, podczas której laureatom zostaną rozdane wyróżnienia.

01.10.2014 | przeczytano: 549 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764