logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adexon 360: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Agencyjny savoir vivre – jak współpracować z klientem?

Relacja klient – agencja nie jest niczym innym jak ciężką pracą. Potrzeba zaangażowania, chemii, uczciwości i pasji. Tak jak w związku, współpraca musi się dotrzeć. Udana relacja partnerska pomoże nie tylko agencji, ale również klientowi zrealizować zakładane cele. Jak w praktyce powinna wyglądać owocna dla obu stron współpraca? Oto kilka wskazówek.

08.09.2016 | przeczytano: 819 razy
Marketing precyzyjny - czyli, jak dobrze znasz swojego klienta?

Bycie precyzyjnym to cecha pożądana zarówno w relacjach biznesowych, jak i prywatnych. Coraz częściej mówimy o niej również w kontekście marketingu. Jakie korzyści dla naszej marki niesie spersonalizowany przekaz i równie trafny dobór kanału komunikacji? Czym dokładnie jest, znany już dobrze za oceanem – marketing precyzyjny?

27.07.2016 | przeczytano: 961 razy
Yieldriser przejmuje Adexon Programmatic

YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – przejmuje Adexon Programmatic, wyodrębniony ze struktur agencji Adexon 360. Od początku marca spółki działają pod szyldem YieldRiser, oferując klientom kompleksową obsługę w zakresie działań on-line.

17.03.2016 | przeczytano: 809 razy
Mariusz Maksymiuk dyrektorem w Adexon 360

Od marca br. stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji mediowej Adexon 360 obejmie Mariusz Maksymiuk. Będzie on odpowiedzialny za kompleksowy rozwój firmy i jej strategicznych obszarów.

25.02.2016 | przeczytano: 1317 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764