logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adform: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 48

Selectivv, wiodący dostawca usług reklamowych i badawczych (w oparciu o dane mobilne i lokalizacyjne), z przyjemnością informuje, że Paweł Olechowski dołączył do zespołu jako Chief Revenue Officer.

02.03.2021 | przeczytano: 69 razy

Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią? Jak wygląda dystrybucja kontentu audio okiem wydawcy radiowego? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: switch Programmatic to first”. Wydarzenie odbędzie się 16-17 marca 2021 r. w formie online.

26.02.2021 | przeczytano: 105 razy
Kolejne firmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk

Coraz więcej firm dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. To inicjatywa stowarzyszenia IAB Polska na rzecz poprawy jakości i eliminowania nieuczciwych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej. W związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu kolejne podmioty – zarówno wydawcy, sieci reklamowe, platformy DSP/SSP oraz agencje i domy mediowe w ramach jednego projektu obligują się do przestrzegania określonych zasad.

19.01.2021 | przeczytano: 198 razy
Adform, Gazeta.pl, Grupa Żywiec, Yieldbird i Starcom z kampanią wykorzystującą 1st party cookies

Współpraca Adforma, Gazeta.pl, Grupy Żywiec, Yieldbirda i Starcomu, przeciera szlaki w tworzeniu rozwiązania kluczowego obecnie problemu w cyfrowym marketingu – zmian w przeglądarkach polegających na eliminacji ciasteczek 3rd party. Partnerzy przeprowadzili w październiku 2020 r. pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych w Europie skuteczną kampanię wykorzystującą do targetowania wyłącznie identyfikatory 1st party.

30.10.2020 | przeczytano: 513 razy

Adform poinformowała o udostępnieniu swojego nowego pakietu produktów pod nazwą Adform FLOW. Zaprojektowany pod kątem intuicyjnej obsługi system ułatwia: planowanie, zakup oraz aktywację kampanii cyfrowych. Platforma Adform FLOW oferuje wszystko to, czego potrzebują marketerzy: DSP, DMP, SSP, DCO oraz serwer reklamowy, w jednym łatwym do użycia miejscu. Dzięki wyjątkowemu komfortowi użytkowania systemu oraz nawigacji poprawiającej współpracę na linii człowiek - komputer, Adform FLOW zapewnia obsługę tzw. rozszerzonej inteligencji (augmented intelligence) pozwalającej na uzyskanie jeszcze lepszych wyników biznesowych.

28.09.2020 | przeczytano: 297 razy
Milko promuje ruch i zdrowy styl życia

Z początkiem czerwca, pod hasłem „Ruszaj z Milko”, wystartowała nowa letnia kampania reklamowa kefiru, maślanki i jogurtów Milko, marki należącej do portfolio Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Już od wielu lat Milko zachęca Polaków do zdrowego stylu życia, edukuje i towarzyszy podczas różnych form aktywności. W tegorocznej komunikacji marka wskazuje na różne, często nieoczywiste korzyści, jakie niesie ze sobą ruch, takie jak odporność organizmu, czy redukcja stresu i równowaga emocjonalna. Zwraca również uwagę na ważną rolę zbilansowanej diety dla zdrowia, sprawnego działania systemu immunologicznego oraz ogólnego samopoczucia.

10.06.2020 | przeczytano: 508 razy

Trzynasta edycja Interact – corocznego spotkania europejskiej branży reklamy cyfrowej – dobiegła końca. W tym roku wydarzenie organizowane wspólnie przez IAB Europe i IAB Polska po raz pierwszy odbyło się w Warszawie. 4-5 czerwca rozmawialiśmy o wyzwaniach i przyszłości branży pod hasłem przewodnim: Growing change. Changing growth.

07.06.2019 | przeczytano: 364 razy
Videobacklayer na stronie głównej OLX dostępny również w programmatic

Videobacklayer –  dotychczas sprzedawany przez Biuro Reklamy OLX jedynie  w sprzedaży bezpośredniej – jest już dostępny w modelu programmatic.

09.04.2019 | przeczytano: 608 razy
IAB ogłasza pierwszych prelegentów Interact 2019

Taide Guajardo, Brand Director and Brand Master Society w Procter & Gamble Europe oraz  Johan Houben, Media and Digital Marketing Director w Mondelez Europe wystąpią podczas Interact 2019 – flagowej konferencji IAB Europe, która w tym roku we współpracy z IAB Polska po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.

05.04.2019 | przeczytano: 560 razy
Publicis Groupe powołała Regionalnego Dyrektora Operacyjnego ds. Europy Północnej i Środkowej

Od 2 stycznia 2019 r. stanowisko Regionalnego Dyrektora Operacyjnego ds. Europy Północnej i Środkowej obejmie Tomas Lauko, ogłosiła dziś w Paryżu Publicis Groupe. Nowy COO będzie raportował bezpośrednio do Jarka Ziębińskiego, CEO firmy na region Europy Północnej i Środkowej.

11.12.2018 | przeczytano: 356 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 48)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764