logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adform: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 72
Stargaze TV – influencerzy w telewizji. Nowy kanał z licencją w Polsce

TIVIO Studio uzyskało 12-letnią licencję  czeskiego regulatora medialnego (RRTV) na uruchomienie Stargaze TV – nowego, całodobowego kanału telewizyjnego opartego na treściach tworzonych przez polskich influencerów i twórców internetowych. Kanał będzie w całości nadawany po polsku i powstaje z myślą o lokalnej widowni. Jego debiut planowany jest na najbliższe miesiące. Stargaze TV będzie jedynym kanałem telewizyjnym w Polsce w pełni opartym na współpracy z lokalnymi influencerami.

24.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 32 razy
Forum IAB 2025: zintegrowana przyszłość. Znamy agendę

Człowiek i technologia to duet, którego nie da się zatrzymać. Różnorodność i rewolucja technologiczna napędzają kolejne innowacje, a na kluczową wartość branży komunikacji marketingowej wyrasta odpowiedzialność. Poszukiwanie harmonii i wzrostu w tak dynamicznym otoczeniu to wielkie wyzwanie. Zintegrowana przyszłość reklamy digital to temat tegorocznej konferencji Forum IAB 2025, podczas której 100 prelegentów i ponad 1 000 uczestników przez dwa dni będzie wspólnie identyfikować problemy, szukać rozwiązań i kierunków dla sektora komunikacji oraz promować postawy, które definiują przyszłość branży. Organizatorzy właśnie ogłosili agendę tego najważniejszego wydarzenia w polskim kalendarzu marketingu, reklamy i mediów cyfrowych. Wśród keynote speakerów znaleźli się m.in. Andrzej Dragan i Maja Włoszczowska. Forum IAB 2025 już 4-5 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy.

24.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 410 razy
Greenfinity: redukcja śladu węglowego kampanii digital

Dentsu Polska, dążąc do redukcji emisji CO2 generowanych przez kampanie mediowe, poszerza swoją ofertę Infinity+ o nowy produkt - Greenfinity. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanej optymalizacji kampanii programmatic buying, danych o emisji dostarczanych przez Scope3 oraz wsparciu technologicznemu Adform, Greenfinity pozwala na realizację kampanii digital ze śladem węglowym co najmniej o 25% niższym od rynkowego benchmarku – przy zachowaniu skuteczności działań mediowych.

16.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 280 razy
Connected TV bez tajemnic – poradnik reklamy CTV

Co drugie mieszkanie w Polsce wyposażone jest w telewizor podłączony do internetu. Urządzenie, które użytkownikom daje dostęp do treści telewizyjnych, ale też wideo na żądanie, aplikacji czy streamingu muzyki dla branży reklamowej jest nowym, dynamicznie rosnącym ekosystemem reklamowym. Szacunki mówią, że na reklamę w środowisku CTV marketerzy w Polsce wydają rocznie 250 milionów złotych. 1 Wydany właśnie przez Grupę Roboczą Wideo, pracującą przy IAB Polska, bezpłatny poradnik CTV ma przybliżyć świat connected TV rynkowi reklamowemu.

14.04.2025 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 312 razy
Marcin Gut wzmacnia polski oddział Aleph

Marcin Gut rozpoczyna pracę w polskim oddziale Aleph Group. Objął stanowisko Client Partner Sales Lead i będzie odpowiedzialny za biznesowy rozwój rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na rynku polskim.

19.03.2025 | Personalia | przeczytano: 345 razy
Awanse w zespole Programmatic Salestube

Aleksander Chim w październiku br. objął stanowisko Programmatic Buying Directora i stanął na czele zespołu Programmatic w spółce MarTech & e-commerce connected Salestube (Group One). To kolejna ważna zmiana w ramach struktury Biddable Media, za którą odpowiada Magdalena Pobikrowska, Senior Media Operations Director. W zespole awanse otrzymali również Sebastian Ładosz na stanowisko Programmatic Managera oraz Magdalena Wieteska i Dominika Kołodziejczyk, które pełnią funkcję Programmatic Team Leaderek. 

30.10.2024 | Personalia | przeczytano: 927 razy
Adform Carbon Index: cykl Adform i Effie Awards Poland

Cykl ma na celu prezentację wskaźnika informującego o emisyjności kampanii programmatic w Polsce, a także sposobów redukcji CO2.

23.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 698 razy
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360

AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360

15.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 860 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
AMS wprowadza ofertę DOOH na platformę Broadsign

Grupa AMS podpisała umowę z Broadsign, jednym z największych graczy na rynku programatycznej reklamy cyfrowej. Dzięki tej współpracy cyfrowe inventory spółki będzie dostępne za pośrednictwem platformy SSP (supply-side platform) od Broadsign. Platforma umożliwia globalnym reklamodawcom dostęp do popularnych ekranów reklamowych w całej Polsce za pośrednictwem 35 platform DSP – omnichannel i OOH – które są zintegrowane z systemem Broadsign, w tym Google Display&Video 360 oraz Adform.

25.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 639 razy
Do Proxi.cloud dołączył Jacek Pierściński

Jacek Pierściński dołącza do zespołu firmy technologicznej Proxi.cloud, lidera w dziedzinie data driven marketingu w Polsce. Obejmie funkcję Programmatic Experta. Będzie odpowiadał za realizację kampanii reklamowych prowadzonych dla kluczowych klientów oraz usprawnienie i automatyzację wszelkich procesów działu reklamowego. Do tego wesprze rozwój portfolio produktów reklamowych. W ocenie zarządu spółki, Pierściński posiada wszechstronne i wieloletnie doświadczenie, a także szeroką wiedzę związaną z całym ekosystemem reklamowym, co z pewnością pozytywnie wpłynie na bieżącą działalność Proxi.cloud.

01.09.2023 | Z rynku | przeczytano: 616 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 72)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764