logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adnext: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7

Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią? Jak wygląda dystrybucja kontentu audio okiem wydawcy radiowego? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: switch Programmatic to first”. Wydarzenie odbędzie się 16-17 marca 2021 r. w formie online.

26.02.2021 | przeczytano: 415 razy
Content School by Scoop - szkolenie online z content marketingu

Na rynku debiutuje Content School by Scoop – oparte na grywalizacji szkolenie online z content marketingu. Szkolenie jest objęte akredytacją DIMAQ, co gwarantuje jego absolwentom zdobycie aż 40 punktów recertyfikacyjnych do kwalifikacji marketingowej stworzonej przez IAB.

10.10.2019 | przeczytano: 729 razy
Wiosenne trendy w kampanii sieci Super-Pharm

Sieć drogerii Super-Pharm wystartowała z kampanią promującą wiosenne wydanie folderu kosmetycznego - „Piękno i Styl”. Marka do współpracy zaprosiła znaną influencerkę i makijażystkę - KatOsu.

30.03.2018 | przeczytano: 882 razy
Do zespołu grupy Adnext dołączył Marcin Stolarz

Marcin Stolarz objął w grupie AdNext stanowisko Business Development Directora. Będzie na nim odpowiadał za rozwój sprzedaży PushAd – innowacyjnego rozwiązania do wysyłania push notyfikacji.

18.09.2017 | przeczytano: 1218 razy
Katarzyna Ramus z Wirtualnej Polski do Adnext

Z początkiem września do zespołu grupy AdNext dołączyła Katarzyna Ramus. Objęła stanowisko Business Development Director, na którym zajmuje się działaniami z zakresu new biznesu oraz rozwojem nowego produktu spółki Media Team Interactive (MTI) opartego na Big Data i Programmatic. Wcześniej przez 12 lat pracowała w Grupie Wirtualna Polska.

12.09.2017 | przeczytano: 389 razy

W skład grupy AdNext weszła nowa spółka PushAd Sofware – start-up, który stworzył innowacyjne narzędzie pushowe, nie wymagające obsługi i rozbudowanej adaptacji. Jego twórcy zachowali udziały w firmie, a AdNext wesprze ich kapitałowo oraz w obszarze marketingu i sprzedaży. PushAd Software jest uzupełnieniem portfolio grupy, w skład której wchodzą już m.in. podmioty specjalizujące się w przygotowywaniu strategii mediowych, współpracy z influencerami i content marketingu.

22.08.2017 | przeczytano: 846 razy
Agata Krynicka dyrektorem sprzedaży pionu Content Marketing w Grupie Netsprint

Agata Krynicka (wcześniej Dyrektor Zarządzająca agencji Scoop/Adnext) dołączyła do Grupy Netsprint jako dyrektor sprzedaży ds. Content Marketingu.

28.03.2017 | przeczytano: 668 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764