logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adreal: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Rynek reklamy w mediach – marzec 2025

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się branża „Pharmaceuticals” – wynika z danych gemiusAdReal za marzec 2025. Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie poddano kreacje reklamowe emitowane w marcu 2025 w internecie, telewizji oraz radiu.

07.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 475 razy
Rynek reklamy w mediach – luty 2025

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się branża „Pharmaceuticals” – wynika z danych gemiusAdReal za luty 2025. Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie poddano kreacje reklamowe emitowane w lutym 2025 w internecie, telewizji oraz radiu.

06.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 524 razy
Rynek reklamy w mediach – grudzień 2024

W internecie, telewizji i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade” – wynika z danych gemiusAdReal za grudzień 2024.

09.02.2025 | Świat mediów | przeczytano: 619 razy
Rynek reklamy w mediach – listopad 2024

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się branża „Pharmaceuticals” – wynika z danych gemiusAdReal za listopad 2024.

22.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 723 razy
Rynek reklamy w mediach – październik 2024

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się branża „Pharmaceuticals” – wynika z danych gemiusAdReal za październik 2024.

01.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 689 razy
Rynek reklamy w mediach – wrzesień 2024

W internecie, telewizji i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade” – wynika z danych gemiusAdReal za wrzesień 2024.

02.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 609 razy
Rynek reklamy w mediach – czerwiec 2024

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za czerwiec 2024.

01.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 826 razy
Rynek reklamy w mediach – maj 2024

We wszystkich typach mediów: internecie, telewizji i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade” - wynika z danych gemiusAdReal za maj 2024.

29.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 1396 razy
Rynek reklamy w mediach – marzec 2024

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za marzec 2024.

01.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 1028 razy
Rynek reklamy w mediach – luty 2024

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za luty 2024.

01.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 1487 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764