logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adrino: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Rafał Wyszyński jako Chief Data Officer w Netsprint

Netsprint przyspiesza i konsekwentnie realizuje strategię data-driven marketingu. Za rozwój największej w Polsce platformy DMP - Netsprint Audience - odpowiedzialny będzie Rafał Wyszyński, który z początkiem kwietnia obejmie nowo utworzone stanowisko Chief Data Officera.

13.03.2018 | przeczytano: 373 razy
Tomasz Musiał i Nikodem Sarna wzmacniają Netsprint Group

Spółki tworzące Netsprint Group - Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress - integrują swoje rozwiązania dla wydawców. Za przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju oferty na rynku polskim i na rynkach  zagranicznych, odpowiedzialni będą Tomasz Musiał i Nikodem Sarna.

12.02.2018 | przeczytano: 397 razy

Adrino rozpoczyna współpracę w zakresie weryfikacji widoczności reklam (Viewability) z firmą Meetrics, dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Partnerstwo pozwala Adrino na dostarczenie klientom jeszcze skuteczniejszych kampanii reklamowych w kanale mobile.

12.02.2018 | przeczytano: 343 razy
Monika Bronowska Prezesem Zarządu Grupy Netsprint

Grupa Netsprint wprowadza zmiany na stanowisku Prezesa Zarządu. Od listopada br. Grupą pokieruje Monika Bronowska, ekspert z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży mediowo-marketingowej. Zastąpi Artura Banacha, który obejmie stanowisko Chief Strategy Officer.

17.10.2017 | przeczytano: 350 razy
Globalne wydatki na reklamę wideo w internecie wzrosną w tym roku o 23 proc.

Reklama wideo coraz mocniej wpływa na decyzje zakupowe. Większość osób chętniej ogląda treści wideo, niż sięga po informacje w formie tekstu. Na treści wideo w internecie statystyczny Polak przeznacza 40 minut. Większe zainteresowanie konsumentów przekłada się na wydatki reklamowe. Globalne wydatki na reklamę wideo online wzrosną w 2017 roku o 23 proc. do poziomu 27,2 mld dolarów. Reklamy wideo online stają się coraz krótsze. Wyzwaniem dla reklamodawców jest zmieszczenie najważniejszych informacji w kilkusekundowych materiałach.

15.09.2017 | przeczytano: 486 razy
Reklama wideo wpływa na 90 proc. konsumentówZobacz wideo

Już za dwa lata reklamy video będą generowały jedną trzecią wartości rynku, w tym roku wydatki na ten typ treści w Polsce wzrosną o 33 proc. Taka dynamika jest dobrze uzasadniona biznesowo. Konsumenci czterokrotnie chętniej czerpią informacje o produkcie z materiałów video niż opisu tekstowego. 90 proc. osób kupujących w sieci przyznaje, że video wpływa na ich decyzje zakupowe. Co więcej, treści video znajdują się wśród najchętniej konsumowanych przez użytkowników – 55 proc. przyznaje, że zapoznaje się z nimi z uwagą.

22.08.2017 | przeczytano: 431 razy

Lightscape rozpoczyna współpracę z Adrino. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami ogólnopolskimi i branżowymi, a także promocję ekspertów. Adrino jest siecią reklamy mobilnej, której klientami są m.in. wydawcy i domy mediowe. Za działania dla marki z ramienia Lightscape będą odpowiadać Natalia Kowalska i Agnieszka Jagusiak.

16.08.2017 | przeczytano: 334 razy
Zmiany w pionie sprzedaży Grupy Netsprint

Z początkiem 2017 roku Grupa Netsprint wprowadza nową strukturę pionu sprzedaży. Obejmuje ona wyodrębnienie działów odpowiedzialnych za realizację budżetów w poszczególnych obszarach działalności Grupy: performance, content marketing, big data, email marketing, mobile, strategy sales i campaign management

23.01.2017 | przeczytano: 547 razy
Grupa Netsprint przejmuje Whitepress

Grupa Netsprint kupuje 70% udziałów w spółce WhitePress i tworzy największą polską platformę content marketingową.

16.12.2016 | przeczytano: 354 razy
Adrino dołącza do Grupy Netsprint

Grupa Netsprint, wiodąca firma w obszarze marketingu technologicznego, przejmuje 80% udziałów  w Adrino, największej polskiej sieci reklamy mobilnej.

23.11.2016 | przeczytano: 377 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764