logo
WIADOMOŚCI

Advertis najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 420

Spółka Procter & Gamble zwiększyła swoje zaangażowanie we wspieranie idei równości płci poprzez podjęcie szeregu nowych działań, zobowiązań i partnerstw mających na celu podniesienie różnorodności w całym łańcuchu dostaw branży kreatywnej. Celem jest osiągnięcie wierniejszego i bardziej pozytywnego przedstawiania kobiet w reklamie i mediach oraz wspieranie idei rozwoju i dobra społecznego.

| 19.06.2018 | przeczytano: 82 razy
MPM agd s.a. rozpoczyna kampanię marki Sam Cook

Firma MPM agd S.A rozpoczyna kluczową fazę kampanii marki Sam Cook, która będzie realizowana przez cały 2018 rok. Głównym kanałem komunikacji będzie internet i social media, wsparte działaniami public relations i akcjami promocyjnymi w sklepach. Od momentu rozpoczęcia prac koncepcyjnych nad nową marką, do wdrożenia pomysłu w życie minęło zaledwie 10 miesięcy. Całościowa wartość inwestycji wyniosła 2 mln zł.

| 23.05.2018 | przeczytano: 169 razy
Work Service wybiera Neon Shake do obsługi social media

Największa w Polsce agencja zatrudnienia Work Service stawia na social media. Marka nawiązała współpracę z agencją reklamową Neon Shake Advertising. Ta rozpoczęła obsługę profilu marki na Facebooku. To ma być nowa jakość, ciekawe rozwiązania i nowe możliwości dla poszukujących pracę – zapowiadają strony.

| 18.05.2018 | przeczytano: 491 razy
Większy dział kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + JUNG v MATT dołączyli senior copywriter Grzegorz Paraska i senior art director Michał Koncikowski.

| 17.05.2018 | przeczytano: 209 razy

Zarząd IAA Polska przyjął w poczet swoich członków kolejne firmy. Do Stowarzyszenia, zasilając Ogólnopolską reprezentację marketerów zasilili dwaj marketerzy, jedna z największych grup reklamowych oraz dwie firmy technologiczne. Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox – nowi członkowie IAA Polska.

| 17.05.2018 | przeczytano: 200 razy
Robert Olszewski w Result Media

Result Media, agencja marketingu internetowego, wzmacnia swoje struktury i przebudowuje dział obsługi klienta. Wraz z początkiem maja do zespołu dołączył Robert Olszewski, obejmując stanowisko client service director.

| 14.05.2018 | przeczytano: 78 razy
Biznesy, które najchętniej korzystają z cyfrowej reklamy DOOH

DOOH to innowacyjne medium, pozwalające na dotarcie do odbiorców w ciekawy i oryginalny sposób poza ich miejscem zamieszkania. Ma przed sobą bardzo dobrą perspektywę rozwoju, a to za sprawą ciekawych możliwości, z których chętnie korzystają reklamodawcy w swoich kampaniach. Coraz więcej firm i przedsiębiorstw działających na Polskim rynku inspiruje się kampaniami realizowanymi za granicą i wykorzystuje DOOH w komunikacji z klientami.

| 08.05.2018 | przeczytano: 252 razy
Marka Harnaś w nowym spocie TV zagrzewa do kibicowania

Ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego marki Harnaś, w której Harnaś powołuje Reprezentację Najlepszych Kibiców – „Orłów Harnasia”! To część działań marki związanych ze zbliżającymi się sportowymi emocjami.

| 27.04.2018 | przeczytano: 587 razy
Nagroda IAC Award 2018 dla kampanii Nn Investments Partners

Kampania „Finanse po godzinach” realizowana przez NN Investment Partners we współpracy z zespołem SEO i content marketing grupy On Board Think Kong została nagrodzona jako najlepsza w dwóch kategoriach. Jurorzy uznali „Finanse po godzinach“ za najlepszą kampanię w kategorii „Best Blog Online campaign” oraz “Best Investment Online campaign”. Całoroczne działania, których osią był firmowy blog edukacyjny i SEO pomogły NN Investment Partners dotrzeć do młodych osób zainteresowanych inwestycjami oraz zwiększyły widoczność firmy w wynikach wyszukiwania Google. Bezpośrednim wynikiem kampanii był 25 procentowy wzrost liczby rejestrów funduszy inwestycyjnych zakładanych przez gości trafiających na stronę firmy z organicznych wyników wyszukiwania.

| 23.04.2018 | przeczytano: 116 razy
Kampania „Finanse po godzinach” realizowana przez NN Investment Partners we współpracy z zespołem SEO i content marketing grupy On Board Think Kong została nagrodzona jako najlepsza w dwóch kategoriach. | 12.04.2018 | przeczytano: 221 razy
1 2 3
strzałka
Strona 1/42 (artykułów: 420)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
środa 20.06.2018, 65 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone