logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Advertising Age: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Awans i nowy dział strategii w Imagine

Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.

22.05.2019 | przeczytano: 203 razy
Kreatura 2018: Pełna lista zwycięzców!

22 listopada odbyła się gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2018. W tym roku spośród 46 nominowano prac ostatecznie jury konkursowe pod przewodnictwem Dawida Szczepaniaka, executive creative directora i partnera polskiego oddziału VML, przyznało 7 nagród głównych i 13 wyróżnień. Jury zdecydowało również o przyznaniu dwóch nagród specjalnych.

27.11.2018 | przeczytano: 1120 razy

Czym jest viewability? Jak ją definiować? Jak rozumie ją rynek? Jak mierzyć i rozliczać kampanie reklamowe w kontekście widoczności reklam? Dlaczego nam potrzebna certyfikacja pomiaru widoczności reklam? Na te i inne pytania odpowiada Standard Viewability, opracowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i zapewniający jednolity sposób weryfikacji efektywności kampanii reklamowych w internecie. Związek zachęca jednocześnie wydawców, agencje i reklamodawców do współpracy na rzecz dalszej standaryzacji rynku i poprawy wskaźników viewability online.

25.10.2017 | przeczytano: 524 razy
VML wśród 5 najlepszych agencji reklamowych świata

W najnowszym rankingu Agency A-List, ogłaszanym co roku przez magazyn „Advertising Age”, VML znalazł się na 5 pozycji wśród 10 najlepszych agencji reklamowych z całego świata. To drugi rok z rzędu, kiedy agencja została uwzględniona w tym zestawieniu (w 2016 roku VML zajęła 9 pozycję).

24.01.2017 | przeczytano: 269 razy
Deloitte Digital i Mirinda celebrują smak gruszki

Deloitte Digital przygotowała dla marki Mirinda projekt zwieńczający kilkumiesięczną akcję, która miała na celu zachęcić konsumentów do wybrania jednego z dwóch nowych smaków Mirindy. Konsumenci wybrali smak gruszki i to właśnie on został wprowadzony do stałej sprzedaży. Ukoronowaniem akcji jest stworzony przez agencję spot, który wykorzystywany będzie w działaniach digital.

18.08.2016 | przeczytano: 470 razy
5 faktów o Millenialsach, które każdy marketer powinien znać

W jaki sposób oferować produkty młodym ludziom? To niewątpliwie trudne pytanie, na które marketingowcy poszukują odpowiedzi w wielu miejscach, nawet podczas rozmów z sekretarką.

18.07.2016 | przeczytano: 662 razy

Kennedy Research uznał Deloitte Digital za globalnego lidera w zakresie tworzenia strategii cyfrowych i projektowania doświadczenia klientów („Digital Customer Strategy & Experience Consulting”). Z kolei Gartner w swoim corocznym raporcie „Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services” przyznał Deloitte Digital miano światowego lidera w dziedzinie usług z zakresu zarządzania relacjami z klientem oraz Customer Experience. Od października ubiegłego roku Deloitte Digital działa także w Polsce i Europie Środkowej.

18.02.2016 | przeczytano: 594 razy
VML wśród 10 najlepszych agencji reklamowych świata

W najnowszym rankingu Agency A-List, ogłaszanym co roku przez magazyn „Advertising Age”, VML znalazł się na 9 pozycji wśród dziesięciu najlepszych agencji reklamowych z całego świata.

27.01.2016 | przeczytano: 310 razy

Deloitte Digital, globalna agencja interaktywno-konsultingowa należąca do firmy doradczej Deloitte rozpoczyna działalność na rynku środkowoeuropejskim.

22.10.2015 | przeczytano: 402 razy
Simon Mainwaring na Golden Marketing Conference

Simon Mainwaring, założyciel czołowej marki konsultacyjnej „We First”, pokazuje podczas swoich szkoleń, jak definiować, tworzyć i dzielić się historią dobrej współpracy, która przekłada się na reputację marki, społeczność klientów oraz wydźwięk społeczny. Przekazuje wiedzę, jak łączyć opowieści oraz technologię społeczną, która będzie inspiracją dla pracowników przedsiębiorstw oraz klientów, którzy wspólnie budują pozytywny wizerunek. Nie inaczej zapowiada się we wrześniu w Poznaniu podczas GOLDEN MARKETING CONFERENCE.

26.06.2015 | przeczytano: 602 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764