logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aflofarm: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 55
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq

Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.

17.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 1240 razy
Ponad połowa inwestycji reklamowych ulokowana w wideo

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w pierwszym kwartale 2024 roku przeszło 2,8 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 11,5 proc., wynika z najwnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe. Jest to pierwsza edycja raportu wprowadzająca kategorię reklamy wideo, która łączy tradycyjną telewizję i wideo online. Ujęte w ten sposób inwestycje reklamowe osiągnęły 54 proc. udziału w rynku reklamy.

03.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 753 razy
Krzysztof Kosewski dołącza do zespołu TV Buying w Group One Media

Z początkiem marca do zespołu TV Buying Group One Media (spółki mediowe Group One) dołączył Krzysztof Kosewski w roli TV Experta. Dołączenie nowej osoby jest kolejnym etapem związanym ze strategią wzmacniania kompetencji telewizyjnych w ramach grupy oraz zbudowania silnego i eksperckiego zespołu TV Buying. W listopadzie ub. r. w roli Buying Intelligence Managera dołączył także Maksymilian Kreft.

25.03.2024 | Personalia | przeczytano: 543 razy
Rynek reklamy wzrósł po trzech kwartałach 2023

Wartość rynku reklamowego wyniosła w pierwszych trzech kwartałach 2023 roku blisko 8,3 mld zł i była wyższa o 7,1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, w outdoorze, kinie oraz w dziennikach, zmalały zaś w magazynach.

25.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 1612 razy
Rynek reklamy rośnie o 6,7 proc. po drugim kwartale 2023 r.

Wartość rynku reklamowego wyniosła w pierwszym półroczu 2023 roku przeszło 5,6 mld zł i była większa od wartości z ubiegłego roku o 6,7 proc. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, w outdoorze i kinie, zmalały zaś w prasie.

28.08.2023 | Z rynku | przeczytano: 826 razy
Po I kw. 2023 rynek reklamy rośnie o 6 procent

Wartość rynku reklamowego wyniosła w pierwszym kwartale 2023 roku przeszło 2,5 mld zł i była większa od wartości z ubiegłego roku o 6,0  proc. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, w outdoorze i kinie, zmalały zaś w prasie.

24.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 2325 razy
Patrycja Karpik odpowiada za marketing Bluerank

Na stanowisku Marketing Managera jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej agencji w bliskiej współpracy ze sprzedażą oraz branding.

12.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 752 razy
Internet umocnił się na pozycji lidera polskiego rynku reklamy w 2022 r.

Wartość całego rynku reklamowego przekroczyła w 2022 roku 11 mld zł i była większa od wartości z 2021 r. o 4,4%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy i Mediów, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, przychody reklamowe rosły w reklamie internetowej, radiowej, w outdoorze i kinie, zmalały zaś w prasie oraz telewizji.

03.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 2357 razy
Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska

Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.

30.06.2022 | Z rynku | przeczytano: 982 razy
Rynek reklamy po trzech kwartałach wzrósł o 18%%, prognoza dwucyfrowego wzrostu w 2021r.

Rynek reklamowy netto w wartościach netto przekroczył po trzech kwartałach 2021 r. przekroczył poziom sprzed pandemii, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Mediów i Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska. Dwucyfrowe wzrosty wpływów odnotowały TV, Internet, radio i reklama zewnętrzna.

24.11.2021 | Z rynku | przeczytano: 1285 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 55)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764