logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agata: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 579
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2020 / 2021 - wyniki

10 Jubileuszowa Gala Konkursu odbyła się 17 listopada w Warszawie w Hotelu Crowne Plaza i była finałem Konferencji EXECUTIVE SUMMIT 2021. Kapituła Konkursu postanowiła przyznać 2 wyróżnienia oraz nagrody w 16 kategoriach branżowych, 16 specjalnych, 4 kategoriach „odkrycia”, 2 kategoriach zespołowych, nagrodę główną GRAND PRIX i nagrodę z okazji 10 edycji konkursu - DYREKTOR MARKETINGU 10-Lecia

23.11.2021 | przeczytano: 395 razy
Wczoraj & Jutro –program T-mobile z udziałem postaci sztuki, sportu i internetu

Rusza nowa seria T‑Mobile „Wczoraj & Jutro”. W 10-odcinkowym programie znane postaci polskiego świata kultury, nauki i sportu, w tym m.in. Małgorzata Halber, Robert Korzeniowski, Karol Wójcicki czy Michał Piróg, a także przedstawiciele generacji Z i eksperci T‑Mobile Polska opowiadają o tym, co czeka nas w nadchodzącej przyszłości. Goście robią również przegląd zmian, które w ostatnich latach dokonały się na naszych oczach. Nowy format stanowi część projektu „Człowiek 2040”, w którym T‑Mobile wraz z analitykami Polityki Insight oraz na podstawie setek badań i trendów przewiduje, jak może wyglądać nasze życie w 2040 roku. Pierwsze odcinki cyklu „Wczoraj & Jutro” można już oglądać na kanałach YouTube i Facebook T‑Mobile Polska oraz w specjalnej sekcji portalu Wirtualna Polska.

19.11.2021 | przeczytano: 328 razy
Wyniki Blix Awards: Sieci handlowe z najlepszymi gazetkami promocyjnymi wybrane

Znamy już laureatów tegorocznej edycji programu branżowego „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów” w kategorii „Gazetka Roku”. Od kwietnia do października br. ponad 100 tys. osób podzieliło się z organizatorem łącznie 4 mln opinii. Polacy decydowali, które sklepy w poszczególnych formatach mają najbardziej przejrzyste i estetyczne publikacje z promocjami, a także najlepiej ułożone pod oczekiwania i potrzeby konsumenckie. W gronie laureatów znalazły się takie sieci, jak Biedronka, Dino, Kaufland, Żabka, Selgros, Leroy Merlin, IKEA, Media Expert, Rossmann i PEPCO.

18.11.2021 | przeczytano: 246 razy

Abanana, należąca do Grupy Eura7, odpowiada za działania marketingowe marki Gzella należącej do Grupy Sokołów, prowadzone na Facebooku oraz Instagramie.

16.11.2021 | przeczytano: 126 razy
Festiwal Art in Architecture: przedłużono termin nadsyłania prac

W związku z dużym zainteresowaniem trzecią edycją festiwalu Art in Architecture Festival organizowanego przez Fundację Innowacji Społeczno-Kulturalnych, termin nadsyłania prac konkursowych został przedłużony o 21 dni, czyli do 28 listopada 2021 r. Uroczysta gala z wręczeniem statuetek odbędzie się zaś 7 grudnia br. w budynku Zachęty, Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie.

16.11.2021 | przeczytano: 250 razy
Agata: Tysiące mebli od ręki w nowym spocie

Sieć Salonów Agata wychodzi naprzeciw wszystkim tym, którzy chcą szybko i modnie umeblować nowe mieszkanie lub dopasować charakter czterech kątów do ulubionego stylu i aktualnych trendów – na Klientów czekają tysiące produktów dostępnych „od ręki”. Możliwość znalezienia wymarzonych mebli bez konieczności długiego oczekiwania na realizację zamówienia podkreśla też nowy spot z udziałem Ambasadorek marki.

09.11.2021 | przeczytano: 379 razy
Rusza kolejna odsłona kampanii PKN Orlen #Dobrykierowca

Robert Kubica i jego najmłodsi pomocnicy już po raz trzeci w ramach kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca będą promować odpowiedzialną i bezpieczną jazdę. Do przestrzegania przepisów ruchu drogowego będą zachęcać także inni sportowcy ORLEN Team.

29.10.2021 | przeczytano: 262 razy
Opus B w poszukiwaniu prawdy o współczesnej polskiej mamie

Opus B we współpracy z Mediahub i Instytutem Badań Pollster przygotował raport na temat polskich matek.

25.10.2021 | przeczytano: 415 razy
Podsumowanie panelu dyskusyjnego IAA Polska

Panel dyskusyjny z udziałem uczestników programu liderskiego Marketing Masterminds był wydarzeniem zwieńczającym Walne Zebranie Wyborcze Członków IAA Polska. Managerowie i specjaliści reprezentujący reklamodawców, agencje i media mogli wysłuchać głosu przyszłych branżowych liderów na ważkie dla sektora komunikacji marketingowej tematy. W dyskusji moderowanej przez Jacka Olechowskiego, członka kapituły programu Marketing Masterminds i członka Rady Nadzorczej IAA Polska, paneliści starali się odpowiedzieć na pytanie, czego nie dostrzegają obecnie branżowi liderzy i na co powinni zwrócić szczególną uwagę.

21.10.2021 | przeczytano: 266 razy
Agencja Brand New Heaven z kampanią „Teraz pstrąg”

Pyszny, zdrowy, łatwo dostępny i… akwakulturalny – taki właśnie jest pstrąg. Do jedzenia tej właśnie ryby zachęca kampania „Teraz pstrąg” – wspólna inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych oraz Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, za której realizację odpowiada agencja Brand New Heaven. Ambasadorem akcji jest Pascal Brodnicki.

20.10.2021 | przeczytano: 263 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/58 (artykułów: 579)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764