logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agata: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 450
Agencja Gethero podsumowuje działania zrealizowane dla branży beauty i fashion

Paula Jagodzińska, Weronika Zalazinska, Zofia Kulewicz, Sitr0x, Agnieszka Grzelak i Qczaj - to tylko część twórców internetowych, którzy wzięli udział w kampaniach zrealizowanych przez agencję GetHero. Czas na podsumowanie akcji promocyjnych z udziałem znanych influencerów.

18.02.2020 | przeczytano: 204 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

W stacjach telewizyjnych pojawił się właśnie spot Salonów Agata z najnowszą historią z udziałem Małgorzaty Sochy, ambasadorki marki. Podobnie jak poprzednie kreacje reklamowe, nowy spot także zaskakuje widzów nieszablonową i humorystyczną konwencją. Małgorzata Socha ponownie wciela się w rolę doradcy, który potrafi pomóc w zakupie nawet najbardziej wymagającym klientom.

13.02.2020 | przeczytano: 77 razy
15 lat Szkła Kontaktowego

25 stycznia Szkło Kontaktowe obchodzi 15-te urodziny. Z tej okazji już  w piątek 24 stycznia mamy dla widzów dwugodzinne wydanie programu na żywo z publicznością.

27.01.2020 | przeczytano: 344 razy
Grupa Kino Polska TV zwiększyła zasięg swoich kanałów

Gametoon HD na stałe w pakiecie Select UPC Polska; Kino Polska Muzyka w najszerszym pakiecie Netii.

21.01.2020 | przeczytano: 280 razy
Laureaci Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019Zobacz fotorelację

Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”.

13.12.2019 | przeczytano: 776 razy

Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING Bank Śląski oraz Toyota otrzymała aż 3 Spinacze w 3 różnych kategoriach.

10.12.2019 | przeczytano: 147 razy
Kampania edukacyjna poświęcona „Zrozumieć AZS”

Ponad 91%[1] pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry doświadcza przewlekłego  bólu, którego nie sposób uśmierzyć – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych wśród pacjentów z AZS. Rozdrapane do krwi, sączące się rany powodują, że boli całe ciało, a zwykłe nałożenie ubrania staje się ogromnym wyzwaniem. Atopowe zapalenie skóry wbrew powszechnej opinii nie jest wysypką a poważną przewlekłą chorobą o podłożu immunologicznym, której zaostrzenie może trwać nawet do 192 dni w roku![2] – Piekący przenikliwy ból towarzyszący tej chorobie, który nie pozwala normalnie żyć, obniżając znacznie jego jakość, to coś o czym bardzo często się zapomina. Nie pytają o niego również lekarze. Tymczasem on istnieje, pacjenci cierpią i trzeba o tym mówić głośno – podkreśla Hubert Godziątkowski prezes Polskiego Towarzystwa Chorób Atopowych.

09.12.2019 | przeczytano: 310 razy

Z początkiem listopada br. funkcję dyrektora ds. marketingu marki Agata S.A. objął Krzysztof Wadas, dotychczas pełniący funkcję zastępcy dyrektora w dziale marketingu.

29.11.2019 | przeczytano: 244 razy
Dekoracje świąteczne w Placu Unii

Na tegoroczne święta Plac Unii rozbłyśnie ponad 52 tys. punktów świetlnych! W okresie bożonarodzeniowym Centrum Handlowe będzie najjaśniejszym miejscem na całym Mokotowie. Ozdoby i lampki pojawią się zarówno przed budynkiem, jak i wewnątrz obiektu. Motywem przewodnim ponownie będą zwierzęta wykonane techniką origami.

25.11.2019 | przeczytano: 294 razy
Młodzież, social media i marketing

W jakim stopniu dzisiejsza młodzież korzysta z Internetu? Czy przyznaje się do uzależnienia od niego? Do czego młodzi ludzie wykorzystują sieć, które marki obserwują, konta których influencerów pilnie śledzą i jak oceniają wiarygodność wiadomości w Internecie? Między innymi na te pytania odpowiada najnowszy raport przygotowany przez agencję Abanana Advertising oraz warszawski zespół analityczny Research&Grow.

25.11.2019 | przeczytano: 380 razy
1 2 3
Strona 1/45 (artykułów: 450)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764