logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agata: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 785
Proevent świętuje ma 18 lat działalności

Udało nam się przez ten czas zrealizować setki eventów, które dla uczestników pozostają miłymi wspomnieniami, a dla nas i naszych klientów - sukcesami wartymi celebrowania. To nasza misja - tworzyć niezapomniane chwile i dostarczać profesjonalne usługi eventowe.

22.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 102 razy

Transkrypcja podcastów to kolejne rozwiązanie, które Instytut Monitorowania Mediów przygotował w tym roku dla swoich klientów. Od teraz na Platformie IMM otrzymają oni dostęp do wzmianek na temat wybranych przez siebie fraz, które pojawią się nie tylko w opisie czy tagach podcastu jak do tej pory, ale także w całym materiale. Tym samym znacząco zwiększa się zakres usługi świadczonej przez IMM. Transkrypcja podcastów bezpośrednio na platformie do monitoringu mediów to nowość na polskim rynku analityki medialnej.

20.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 133 razy
Znamy zwycięzców trzeciej edycji konkursu The Next Gen of PR!

Zwyciężczyniami konkursu The Next Gen of PR 2024, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, zostały Martyna Rozesłaniec i Aneta Filipiak z agencji K+PR. To one będą reprezentować Polskę w międzynarodowych finałach organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation). Ogłoszenie wyników konkursu poprzedziła debata „AI – game changer czy przekleństwo?”.

27.06.2024 | Konkursy | przeczytano: 378 razy
Wyzwania w działaniach link buildingowych SEO

Artykuły sponsorowane, własne zaplecza i strategia outreach znalazły się w pierwszej trójce metod link buildingu, z których specjaliści SEO korzystają najczęściej. Biorąc dodatkowo pod uwagę, że co drugi ekspert za najbardziej wartościowe działanie uważa zdobywanie linków ze stron o wysokim autorytecie, realizacja strategii off-site SEO rysuje się dzisiaj jako czynność wymagająca sporych zasobów czasowych i finansowych, a także coraz większej skuteczności w zdobywaniu jakościowych linków. Nic więc dziwnego, że w badaniu WhitePress przeprowadzonym podczas konferencji SEO Vibes Polska 2024 to właśnie te aspekty zostały uznane za największe wyzwania współczesnego link buildingu. Jak sobie z nimi radzić?

12.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 329 razy
Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansują w Salestube

Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansowały w strukturach należącej do Group One spółki MarTech & e-commerce connected Salestube. Magdalena objęła stanowisko Senior Media Operations Director, Dominika natomiast awansowała na stanowisko Senior Business Development Director. Ich unikalne kompetencje w zakresie budowania utalentowanych, efektywnych zespołów oraz oferty produktowej Salestube, a także wieloletnie doświadczenie zdobyte w strukturach spółki stanowią dla całego Salestube solidny fundament w zakresie dalszego rozwoju na rynku międzynarodowym - komentuje managing director Salestube, Joanna Czekaj. 

12.06.2024 | Personalia | przeczytano: 434 razy

Warszawska agencja Molecular Creative, będąca kontynuacją BBDO WWA, zachowuje swój lokalny status i nadal będzie obsługiwać klientów w zakresie komunikacji 360o i walczyć o nowe budżety. Reorganizacja w koncernie Omnicom Commerce związana z przejęciem sieci Flywheel, nie wpływa na funkcjonowanie Molecular Creative – agencja zachowa autonomię.

11.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 287 razy

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 188 razy
Kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl

Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz”. Nadrzędnym celem marki – już od 11 lat – jest bowiem zapewnienie klientom dostępu do wymarzonych, komfortowych hoteli w najatrakcyjniejszych cenach na rynku.

09.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 252 razy
Piłkarze Luka Modrić i Bukayo Saka w kampanii Snickers

Z początkiem czerwca wystartowała najnowsza kampania Snickers, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów".

06.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 317 razy
Nowy klient agencji Warsaw Creatives

W kwietniu 2024 roku agencja Warsaw Creatives wygrała przetarg na obsługę działań z zakresu influencer marketing dla całego portfolio produktów LIPTON Teas oraz Infusions.

04.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 405 razy
1 2 3
Strona 1/79 (artykułów: 785)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764