logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Nie Do Ogarnięcia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Kolejna nominacja dla kampanii „Nic co ludzkie nie jest nam obce”

Poznaliśmy nominację do Youtube Works Award. Wśród wyróżnionych kreacji wideo znalazła się kampania Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce” realizowana na przełomie 2022/2023 wraz z Agencją Nie Do Ogarnięcia.

15.02.2024 | przeczytano: 900 razy
Znamy nominowanych do Youtube Works Awards 2023

Poznaliśmy nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu. Poniżej prezentujemy pełną listę nominowanych.

08.02.2024 | przeczytano: 1257 razy
Temat, o którym się nie mówi w kampanii Stowarzyszenia Czytam i Słucham Legalnie

Aż 25% osób czytających e-booki i audiobooki przyznaje się do pobierania ich z nielegalnych źródeł – wynika z badań internautów prowadzonych przez Polską Izbę Książki oraz serwis Lubimyczytać.pl. Jeżeli dodamy do tego drugie tyle, które się do tego nie przyznaje, to okazuje się, że wiele osób korzysta z nielegalnych źródeł dystrybucji plików elektronicznych. Dlatego Stowarzyszenie Czytam i Słucham Legalnie, do którego należą Agora oraz jej księgarnia internetowa Publio, rozpoczęło kampanię informującą o szkodliwości piractwa oraz promującą legalne źródła pozyskiwania e-booków i audiobooków. Akcję wspierają pisarze i artyści, m.in. Mariusz Szczygieł, Elżbieta Cherezińska, Vincent Severski, Krzysztof Gosztyła, Paulina Jurga, Magdalena Witkiewicz i Tomek Michniewicz.

10.07.2023 | przeczytano: 459 razy
Golden Arrow 2023 dla Nic co ludzkie nie jest nam obce

W czwartek, 22 czerwca, odbyła się finałowa gala konkursu Golden Arrow 2023, podczas którego jury oceniło pomysły i efekty polskich kampanii zrealizowanych w minionym roku. Konkursowi przyświeca idea promowania wyróżniających się praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych, które mogą stanowić wzór oraz inspirację dla innych z branż. Dla Fundacji Avalon oraz Agencji Nie Do Ogarnięcia (ANDO) wieczór okazał się być pasmem sukcesów. Kampania “Nic co ludzkie nie jest nam obce" została nagrodzona wyróżnieniem w kategorii non-profit oraz złotą statuetką Golden Arrow w kategorii kampania idei!  

30.06.2023 | przeczytano: 714 razy

Agencja Nie Do Ogarnięcia zwyciężyła w przetargu na strategię i obsługę profilu sieci supermarketów ALDI w serwisie LinkedIn.

12.05.2022 | przeczytano: 825 razy
Celebryci wspierają kampanię Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”

Ruszyła kampania 1% fundacji „Mimo Wszystko” z udziałem aktorów, skialpinisty Andrzeja Bargiela i podopiecznych fundacji. Za koncept kreatywny, nadzór nad produkcją spotu oraz realizację kampanii odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia.

16.03.2020 | przeczytano: 1073 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764