logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Bednarczyk: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowymi władzami, prezeską ponownie Luiza Jurgiel-Żyła

Walne zebranie członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wybrało w czwartek, 4 marca 2021 w Warszawie swoje nowe władze. Po raz drugi prezeską została Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami wybrano Cypriana Maciejewskiego i Bartosza Milczarczyka. W zarządzie zasiądą także Żaneta Czyżniewska i Roksana Obuchowska-Waślicka. Zmienił się także skład Rady Nadzorczej, a tytuł honorowej członkini PSPR wręczono Annie Adamus-Matuszyńskiej.

05.03.2021 | przeczytano: 562 razy
#Solidarnośćprowców, czyli branżowa pomoc Agnieszce Bednarczyk

Agnieszka Bednarczyk, poszkodowana w wypadku samochodowym PR-ówka, członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wyszła ze szpitala po dwóch poważnych operacjach, czekają ją kolejne. W zorganizowanej zbiórce pieniędzy zebrano już ok. 40 tys. zł. od blisko 450 osób, agencji PR oraz PSPR i ZFPR. W przygotowaniu są kolejne działania.

30.01.2020 | przeczytano: 733 razy
Branża PR się mobilizuje - akcja wsparcia Agnieszki Bednarczyk z PSPR

Agnieszka Bednarczyk, członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations stała się przypadkową, niezwykle pechową ofiarą wypadku (jako piesza). Odniosła bardzo ciężkie obrażenia, głównie twarzoczaszki, wymagające licznych operacji rekonstrukcyjnych i kosztownego leczenia, ma także połamane oba nadgarstki. Branża PR organizuje pomoc. Rozpoczęła się m.in. zbiórka pieniędzy.

10.01.2020 | przeczytano: 677 razy
Branża PR świętowała 25-lecie PSPR

Polskie Stowarzyszenie Public Relations podjęło w Warszawie gości z całego kraju na imprezie urodzinowej. Ćwierć wieku działalności organizacji celebrowali nie tylko jej członkowie, ale też przedstawiciele władz PSPR wszystkich kadencji, zarządy Związku Firm Public Relations, Fundacji InternetPR oraz obecni i byli przedstawiciele Rady Etyki Public Relations. Gościem specjalnym wydarzenia była dr Alma Kadragic - pomysłodawczyni i pierwsza prezeska stowarzyszenia, której działalność została uhonorowana nagrodą "Łby PR".

25.10.2019 | przeczytano: 635 razy

Władze Polskiego Stowarzyszenia Public Relations są głęboko zaniepokojone informacjami zamieszczonymi w dzisiejszym wydaniu Super Expressu na temat książki Piotra Gajdzińskiego, w której według dziennikarzy, autor opisuje szczegóły z życia prywatnego swojego byłego przełożonego, Mateusza Morawieckiego. Opisane zdarzenia miały miejsce w czasie, kiedy obecny Premier RP był prezesem Banku Zachodniego WBK, a autor książki zajmował stanowisko Dyrektora Departamentu PR i rzecznika prasowego tego banku.

13.05.2019 | przeczytano: 500 razy

Społeczna i biznesowa rola public relations w Polsce z biegiem lat sukcesywnie zyskuje na znaczeniu. Dlatego też konieczna jest, podobne jak w innych krajach rozwiniętych, aktywna, profesjonalna działalność organizacji branżowych integrujących specjalistów i firmy PR. Wypracowujących dla nich i wspólnie z nimi wartościową wiedzę i praktyczne, korzystne zmiany w różnych aspektach, takich jak: dobre praktyki, legislacja, narzędzia pracy, standardy usług, edukacja rynku, szkolenie nowych specjalistów PR czy rozwijanie branżowego rynku pracy.

29.04.2019 | przeczytano: 418 razy
PSPR wybrało nowe władze

Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.

18.02.2019 | przeczytano: 661 razy
Prezent dla uczestników Oneday Roadshow

Organizator OneDay Roadshow, jak co roku, wypełnia harmonogram jednej z najważniejszych imprez w branży interesującymi nowościami oraz szkoleniami. Dodatkowo dla uczestników wydarzenia przygotował nie lada niespodziankę.

08.07.2016 | przeczytano: 562 razy
Szkolenia na wrześniowym Oneday Roadshow

Specjalnie dla przedstawicieli firm wystawiających się na ODS, jak i zaproszonych gości, organizator, firma GJC Inter Media Sp. z o.o. przygotowuje 2 interesujące szkolenia podnoszące niezbędną zwłaszcza w tej dziedzinie kompetencję sprzedaży. Dzięki nim nie tylko wzrasta znaczenie całego ODS, ale także pojawia się idealna okazja do doskonalenia swoich umiejętności, które – szczególnie przy bezpośrednim kontakcie biznesowym – są niezastąpione.

01.07.2016 | przeczytano: 608 razy
NGO też potrzebuje PR-u

Polskie Stowarzyszenie Public Relations podjęło w styczniu dwie inicjatywy skierowane do organizacji trzeciego sektora. W Warszawie odbyło się spotkanie „PR dobrych praktyk”, a w Katowicach szkolenie z PR dla członków i pracowników NGO.

01.02.2012 | przeczytano: 759 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764