logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Dygant: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
TVN podsumowuje obchody 25-lecia

2022 rok minął stacji TVN – należącej do globalnego koncernu medialnego Warner Bros. Discovery – pod hasłem 25-lecia. Ćwierć wieku temu powstała silna i niezależna polska stacja telewizyjna, która z rodzinnej firmy stała się integralną częścią jednego z największych koncernów medialnych na świecie. Obchody jubileuszu rozpoczęły się w sierpniu podczas Top of the Top Sopot Festival, a zwieńczone zostały wyjątkową imprezą urodzinową z udziałem pracowników i współpracowników, która odbyła się w grudniu w warszawskim EXPO XXI. TVN Warner Bros. Discovery celebrował 25-lecie głównej stacji grupy także podczas wydarzenia TEDx Wiertnicza Street oraz specjalnych odcinków popularnych programów.

20.01.2023 | przeczytano: 755 razy

Trwająca świąteczna kampania Milka obejmuje szereg działań - zbiórkę charytatywną wspieraną przez influencerów, wydanie specjalne Milionerów w telewizji TVN oraz product placement kalendarza adwentowego wielkoformatowych rozmiarów na planie filmu “Listy do M.”. Zimowa aktywacja marki obudowana jest również komunikacją w TV oraz digitalu. Za planowanie i zakup mediów, a także działania niestandardowe odpowiada agencja mediowa Mindshare.

21.12.2022 | przeczytano: 456 razy
Kampanie reklamowe alkoholi przestają się skupiać na konkretnych produktach

Na polskim rynku alkoholi od kilku lat zmieniają się trendy. W sprzedaży wciąż króluje piwo, rośnie zwłaszcza popularność segmentu bezalkoholowego, a z drugiej strony – także mocniejszych trunków, takich jak whisky. Niezależnie od kategorii zmiany obejmują też komunikację marek – ze stricte produktowej zmierza w kierunku lifestyle’owych kampanii, skoncentrowanych na wartościach, w których wykorzystuje się nowoczesne kanały komunikacji i cyfrowe technologie. Z taką właśnie kampanią – współtworzoną z młodymi polskimi artystami – wystartowała jedna z marek produkujących whisky.

17.10.2022 | przeczytano: 884 razy

Robert i Monika Gawlińscy, Hubert Urbański oraz Agnieszka Dygant - te i inne gwiazdy pojawią się w świątecznych audycjach Radia Złote Przeboje. Stacja rozpocznie kolędowanie w wigilijny wieczór, a w Boże Narodzenie zaprosi słuchaczy na ciekawe rozmowy m.in. poświęcone prawdziwym gwiazdom i zjawiskom kosmicznym. Natomiast w ostatni dzień 2020 r. z Radiem Złote Przeboje będzie się można wybrać w podróż w czasie przez sylwestrowe wieczory i poznać Złoty Przebój roku.

18.12.2020 | przeczytano: 418 razy

Na najbliższy weekend 31 października - 1 listopada 2020 roku Rock Radio przygotowało specjalne propozycje dla słuchaczy. W sobotę stacja zaprosi wszystkich na audycję "Strach się bać", związaną z obchodzonym w tym dniu w wielu miejscach Halloween, zaś w niedzielę - w dniu Wszystkich Świętych będzie wspominać znanych muzyków, którzy odeszli w tym roku.

29.10.2020 | przeczytano: 281 razy
Agnieszka Dygant w najnowszej kampanii Avon

- Jesteśmy autorkami swoich historii, inspirujemy, tworzymy, kształtujemy przyszłość – takimi słowami rozpoczyna się najnowsza kampania Avon. Film ma inspirować i motywować kobiety do dzielenia się wyjątkowymi historiami. Jedną z bohaterek jest Agnieszka Dygant – aktorka znana z tego, że nie ulega modom dzisiejszego świata, tylko jest wierna sobie i swoim wyborom. W spocie wzięła udział również jedna z Ambasadorek Piękna Avon.

14.02.2020 | przeczytano: 1475 razy

Agencja Biuro Podróży Reklamy zdobyła Brąz na nowojorskim konkursie efektywności Advertising and Marketing Effectiveness Awards AME za kampanię dla Szlachetnej Paczki w kategorii Public Relations. To pierwsza od 10 lat i druga w historii  konkursu nagroda dla agencji z Polski.

22.06.2017 | przeczytano: 501 razy
Szlachetny Projekt Filmowy: Fikcyjne filmy, prawdziwe historieZobacz fotorelację

5 plakatów filmowych z 11 czołowymi polskimi aktorami pojawiło się kilkanaście dni temu w Multikinach oraz na billboardach w Krakowie i Warszawie. Kinomaniacy śledzili na YouTube wywiady z gwiazdami a krytycy filmowi publikowali recenzje z prapremier. Filmy nie są jednak najnowszymi polskimi produkcjami. Nigdy nie powstały i nie wejdą do kin. To prawdziwe historie podopiecznych SZLACHETNEJ PACZKI – kampania wymyślona przez agencję Biuro Podróży Reklamy i współrealizowana ze STOWARZYSZENIEM WIOSNA.

27.11.2015 | przeczytano: 2255 razy
Żebrowski, Kuźniar i Kurdej-Szatan laureatami nagrody Telekamery 2015

Po raz 18. wręczone zostały Telekamery, najważniejsze nagrody telewizyjne w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się Michał Żebrowski, Barbara Kurdej-Szatan, Jarosław Kuźniar oraz Agnieszka Cegielska. Statuetki trafiły także do twórców serialu "Ranczo" oraz programu "Rolnik szuka żony". Złote Telekamery otrzymała Telewizja Polsat Sport oraz twórcy serialu "Czas honoru".

10.02.2015 | przeczytano: 1036 razy (komentarzy: 3)

Nie pomógł ślub w Las Vegas ani czerwona czupryna nowej żony. Michał Wiśniewski, w 2006 r. najwyżej wyceniony w rankingu miesięcznika "Forbes" gwiazdor polskiego show-biznesu, spadł z piedestału. Z pierwszego miejsca aż na 62. Dziś na reklamówkę z jego udziałem firmy są skłonne wydać zaledwie 340 tys. zł - o 400 tys. zł mniej niż przed rokiem. Nie nagrał żadnej nowej płyty, przestał być kontrowersyjny. Po prostu się znudził - i publiczności, i reklamodawcom.

29.07.2007 | przeczytano: 1351 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764