logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Kosik: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Agnieszka Kosik obejmuje stanowisko w Brainlabs

Agnieszka Kosik, była Head of Poland w Meta i wieloletnia CEO MediaCom Warszawa, będzie odpowiedzialna za rozwój agencji na rynku polskim.

20.11.2023 | przeczytano: 349 razy

Ponad 200 managerów i specjalistów reprezentujących reklamodawców, agencje i media wzięło udział w panelu interaktywnym IAA Polska i SAR, który odbył się online we wtorek 20 kwietnia 2021 r. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci dyskutowali na temat transparentności przetargowej – kto na niej zyskuje, a kto traci i jakie konkretne działania mogłyby poprawić jakość procesu przetargowego.

22.04.2021 | przeczytano: 355 razy
Shortlist Consulting, Ancymony, Havas Media Group i Wavemaker kontra COVID-19

Branża marketingowa ponad podziałami wspiera pro bono akcję Fundacji Ivy „Klinika Matmy”. Dzięki tej inicjatywie dzieci pracowników służby zdrowia, działających codziennie na pierwszej linii frontu w walce z COVID-19, mogą uczestniczyć w bezpłatnych korepetycjach. W projekt zaangażowali się: Shortlist Consulting, agencja Ancymony (dawniej Schulz brand friendly), Havas Media Group i Wavemaker.

23.02.2021 | przeczytano: 885 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Dariusz Andrian członkiem rady programowej SAR MBS by Effie

Tradycyjnie pojmowana rola marketera to dziś zdecydowanie za mało, aby realnie wpływać na rozwój biznesu. Dlatego Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR utworzyło MBS by Effie – przestrzeń kształcenia współczesnych marketerów – ludzi ambitnych wiedzących jak przynosić efekty w biznesie i być liderem zmian w organizacji.  

09.10.2020 | przeczytano: 681 razy
Cannual 2019 - raport sieci niezależnych agencji reklamowych

weCAN, sieć niezależnych agencji reklamowych z Europy Środkowej i Wschodniej opublikowała właśnie swoją piątą coroczną publikację zatytułowaną CANnual Report. Grupa Walk, będąca członkiem wspomnianej sieci, przyczyniła się do publikacji, którą zaprezentowano po raz pierwszy na konferencji weCAN w Bukareszcie 7 listopada.

12.11.2019 | przeczytano: 968 razy
Ruszyła kampania 20 lat Sar Effie Poland

Z okazji 20-lecia SAR Effie Poland, przy wsparciu Saatchi & Saatchi, Prodigious oraz Starcom – spółek z Grupy Publicis – stworzył wyjątkową kampanię promującą ten jubileusz. Kampania jest o tyle niezwykła, że wykorzystuje typografię generatywną do stworzenia pierwszych na świecie logotypów wygenerowanych ze wspomnień, spostrzeżeń i przeżyć osób związanych z Effie Poland.

28.06.2019 | przeczytano: 1178 razy
Magazyn „Press” przyznał tytuły Admana Roku 2016

Poznaliśmy zwycięzców organizowanego od pięciu lat przez „Press” branżowego plebiscytu AdMan Roku. W jubileuszowej edycji nastąpiły zmiany w konkursie: zamiast, jak dotychczas, jednego tytułu AdMan Roku dla przedstawiciela branży komunikacji marketingowej – w tym roku przyznano osobny tytuł AdMana w kategorii agencji reklamowych i osobny w kategorii domów mediowych.

07.04.2017 | przeczytano: 1118 razy
Nominowani w 5. edycji konkursu Adman Roku

Redakcja magazynu „Press”, po konsultacji z ponad 50 specjalistami z agencji reklamowych i domów mediowych, ogłosiła nominowanych do tytułu AdMan Roku 2016, przyznawanego za sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.

01.03.2017 | przeczytano: 734 razy
Agnieszka Kosik zdobyła tytuł AdMana Roku 2015

CEO domu mediowego MediaCom Warszawa, Agnieszka Kosik, otrzymała tytuł AdMana Roku 2015. Kosik wygrała branżowy plebiscyt, uzyskując 62 punkty.

07.04.2016 | przeczytano: 1826 razy

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR dba o jak najlepsze praktyki i standardy na linii klient-agencja. Ostatnio, w ramach konferencji MP Power Day, oraz PROCON / POLZAK 2015, Stowarzyszenie otworzyło nowy cykl debat, który rozpoczyna dialog z Działami Procurmentu i Zakupów. To ważny krok w zbliżaniu relacji biznesowych obu środowisk.

10.11.2015 | przeczytano: 1519 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764