logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Kurczych: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Elektrownia Powiśle podsumowuje kampanię „Prezenty jak z bajki”

Przez cały grudzień Elektrownia Powiśle prowadziła kampanię świąteczną „Prezenty jak z bajki”. Obejmowała ona działania z zakresu OHH & DOOH, digital, public relations, events, social media, performance i influencer marketingu. To pierwsza kampania świąteczna dla Elektrowni Powiśle, w pełni przeprowadzona w formule 360 stopni przez wewnętrzny zespół marketingu White Star Real Estate, właściciela i zarządcy dawnej elektrowni miejskiej pod skrzydłami Jagody Lechowskiej, Dyrektorki Marketingu.

09.01.2024 | przeczytano: 570 razy
Awans w PR Inspiration

W agencji PR Inspiration Agnieszka Kurczych awansowała na stanowisko Senior PR Managera. Odpowiada za całościową obsługę w zakresie PR i social mediów wieloletnich klientów agencji z branży retail: Galerii Krakowskiej, Silesia City Center oraz centrum handlowego Forum Koszalin. Agnieszka Kurczych koordynuje pracę kilkuosobowego zespołu specjalistów z zakresu mediów społecznościowych i podwykonawców, działających na rzecz klientów agencji. Dodatkowo wspiera rozwój PR Inspiration i realizuje się prowadząc szkolenia z zakresu PR i social mediów. Jako Senior PR Manager reprezentuje także Zarząd PR Inspiration.

21.01.2021 | przeczytano: 571 razy
Mówić, kiedy świat cichnie, czyli o komunikacji w czasie pandemii

Każda firma – zarówno ta korzystająca z usług agencji PR, czy ta agencją PR będąca, znalazła się w nowej sytuacji. Wdrożenie strategii komunikacji kryzysowej okazało się niezbędne dla wielu sektorów, w tym zwłaszcza dla branży retail. Agencje i osoby odpowiedzialne za komunikację z klientami stanęły przed pytaniem: czy warto? A jeśli tak, to w jaki sposób? Z pomocą przychodzą nam media społecznościowe i kilka ważnych wskazówek, dlaczego warto używać ich jako narzędzia do komunikacji z potencjalnymi klientami.

10.04.2020 | przeczytano: 733 razy

Agencja PR Inspiration poszerzyła grono swoich klientów o największe centrum handlowe w województwie zachodniopomorskim. 

20.12.2019 | przeczytano: 415 razy

Agencja PR Inspiration z Krakowa rozszerzyła współpracę z największym centrum handlowym w województwie kujawsko-pomorskim o działania w mediach społecznościowych.

31.05.2019 | przeczytano: 680 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764