logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agora SA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 85
Alina Makarczuk dyrektorką ds. partnerstw serwisu Ukrayina.pl

Ukrayina.pl to najprężniej działający serwis dotyczący Ukrainy w Polsce, posiadający czytelników zarówno nad Wisłą, jak i w Ukrainie. Publikuje artykuły o bieżącej sytuacji w zaatakowanym przez Rosję kraju oraz materiały poradnikowe dla obywateli Ukrainy, którzy uciekli przed wojną do Polski. Serwis stanowi także pomost między Polską a Ukrainą, działając na rzecz rozwoju Ukraińców w Polsce oraz wspierając ukraiński biznes. Aby jego redakcja mogła jeszcze lepiej realizować to zadanie, powstało stanowisko dyrektorki ds. partnerstw, które objęła Alina Makarczuk.

10.05.2023 | przeczytano: 811 razy

W niedzielę, 29 stycznia br. pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich –małych i dużych!” zagra 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Wydawnictwo Agora, sieć kin Helios, NEXT FILM oraz sieć lokali Pasibus – jak co roku wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze do wirtualnych puszek oraz relacjonując przebieg niedzielnego finału.

23.01.2023 | przeczytano: 462 razy
Związkowcy porozumieli się z Agorą w sprawie zwolnień grupowych

Komisja Międzyzakładowa NSZZ "Solidarność" Agory SA i Inforadia sp. zoo opublikowała w poniedziałek komunikat informujacy o zawarciu porozumienia z zarzadem spółki. Warunki zwolnień grupowych zostały zaprezentowane we wspisie na Facebooku, który cytujemy poniżej.

15.11.2022 | przeczytano: 591 razy (komentarzy: 3)
Golden Arrow 2022: podsumowanie

Jury konkursu marketingowego Golden Arrow 2022 przyznało w tym roku 19 nagród głównych i 37 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano dwie nagrody specjalne.

05.07.2022 | przeczytano: 1764 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Gazeta Wyborcza z nową ceną

Od stycznia 2022 r. cena wydań „Gazety Wyborczej” od wtorku do piątku będzie wyższa o 1 zł. We wtorki, środy i czwartki cena dziennika wyniesie 4,99 zł, a w piątki – 6,99 zł. Pomimo tej zmiany, na którą wpłynęły przede wszystkim rosnące koszty wydawnicze, „Wyborcza” pozostanie najprzystępniejszym cenowo opiniotwórczym dziennikiem na rynku. 

31.12.2021 | przeczytano: 1322 razy
50 Śmiałych 2021 w specjalnym wydaniu „Wysokich Obcasów”

Janina Ochojska, Magdalena Różczka, Magdalena Biejat, Janina Bąk, Katarzyna Zillmann, Anita Włodarczyk czy Maja Kleczewska – to wybrane przykłady z grona 50 Śmiałych kobiet 2021 roku. Wraz z piątkowym numerem „Gazety Wyborczej”, 31 grudnia br. ukaże się specjalne wydanie „Wysokich Obcasów” w całości poświęcone wybranym przez redakcję magazynu bohaterkom mijających 12 miesięcy. 

30.12.2021 | przeczytano: 728 razy

Tempo życia nie zwalnia, a my stajemy się coraz bardziej multitaskingowi. Ta wielozadaniowość ze sfery zawodowej przeszła również do życia codziennego i definiuje sposób w jaki spędzamy czas. Jak pokazują dane, ponad 9 na 10 polskich internautów to multiscreenersi cyfrowi. Co to oznacza? Nic innego jak to, że pierwszym i drugim ekranem są coraz częściej urządzenia mobilne a nie TV. Tradycyjnej telewizji nie ogląda już ponad ¼ internautów. Jedną z najpopularniejszych rozrywek na smartfonach są gry mobilne. Według raportu AdColony przygotowanego dla Mobiem Polska wynika, że podczas grania na telefonie często też dodatkowo słuchają muzyki (63 proc.), oglądają telewizję (57 proc.), oglądają lub streamują filmy i seriale (38 proc.), oglądają filmiki online (28 proc.) i przeglądają media społecznościowe (25 proc.). Biorąc pod uwagę tak szeroki wachlarz domowego multitaskingu, warto zwrócić uwagę na możliwości wielokanałowego docierania do klienta. Łącząc komunikację poprzez różne media jesteśmy w stanie w wielu miejscach przybliżać konsumentom informacje o produkcie w różny, ale spójny sposób.

25.10.2021 | przeczytano: 351 razy

Ożywienie na rynku reklamy, rosnące zainteresowanie sprzedawanymi treściami i wydawnictwami oraz powrót do funkcjonowania kin sieci Helios zapewniły Grupie Agora dynamiczny wzrost przychodów w 2. kwartale 2021 r. Szybciej niż rynkowo zwiększały się wpływy reklamowe segmentów Reklama Zewnętrzna, Prasa oraz Radio, a swoje wyniki operacyjne poprawiły wszystkie biznesy Grupy. Zysk na poziomie EBITDA, odnotowany na koniec czerwca br., to początek odbudowy rezultatów całej Grupy Agora.

13.08.2021 | przeczytano: 200 razy
Agnieszka Siuzdak w zarządzie Agory. Odpowiada za pion Gazeta.pl

5 sierpnia 2021 r. zarząd Agory powołał do swojego grona w drodze kooptacji Agnieszkę Siuzdak. Nowa członkini wzmocni przede wszystkim cyfrowe kompetencje zarządu i będzie nadzorować pion Gazeta.pl w Agorze.

06.08.2021 | przeczytano: 518 razy
Radio TOK FM z nową ramówką

Radio TOK FM rozpocznie 2021 rok z nową ramówką. Zadebiutują w niej m.in. nowe pasmo informacyjno-publicystyczne "TOK360", nadawane od poniedziałku do piątku, a także audycja "Godzina kultury" Marty Perchuć-Burzyńskiej. Do zespołu TOK FM dołącza Wojciech Muzal. Nowe programy poprowadzą też Maciej Zakrocki i Karolina Głowacka. W ramówce pozostają znane i lubiane przez słuchaczy propozycje TOK FM, np. "Kultura osobista", "Kwadrans filozofa" i "Między słowami", choć niektórych będzie można słuchać na żywo o innych porach - zarówno w eterze, jak i w internecie na tokfm.pl oraz w aplikacji TOK FM.

30.12.2020 | przeczytano: 985 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 85)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764