logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agros-Nova: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42
Telewizyjna kampania sponsoringowa soków Fortuna

Fortuna – marka soków, nektarów i napojów obecna na rynku od 1991 r., promuje soki 100% i nektary w butelkach PET o pojemności 1 l. Od 19 grudnia 2016 aż do końca roku będzie je można zobaczyć w spotach sponsorskich w TVN i TVN24. Twarzą kampanii jest Kasia Kowalska, z którą marka nawiązała współpracę jesienią 2016 r.

23.12.2016 | przeczytano: 639 razy
Nowe sosy egzotyczne w kampanii marki Łowicz

12 października Łowicz (Agros-Nova) rozpoczyna silną ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą tegoroczną nowość - sosy egzotyczne: seczuański, karaibski i arabski.

12.10.2015 | przeczytano: 591 razy
Soki i nektary w kampanii Fortuna

Kampania telewizyjna będzie trwać przez dwa najbliższe miesiące (czerwiec, lipiec). 8 sekundowe reklamy pojawią się w najpopularniejszych programach Polsatu oraz w kilkunastu stacjach tematycznych, przy np. Mega hitach filmowych, serialach, programach rozrywkowych, prognozie pogody.

09.06.2015 | przeczytano: 706 razy
Zabawa z ketchupem w kampani Kotlin

W maju rusza kampania reklamowa ketchupów Kotlin. W spotach zobaczymy nowe opakowania ketchupów, zaś motywem przewodnim będzie rysowanie i zabawa z ketchupem, tak aby codzienne posiłki nabrały pomidorowego smaku i niezwykłości.

30.04.2015 | przeczytano: 1005 razy
Extra Gładki w kampanii marki Łowicz

20 kwietnia wystartowała kampania reklamowa tegorocznej nowości – Łowicz 100% z owoców Extra Gładki. To oferta w kategorii produktów dżemowych przygotowana specjalnie dla najmłodszych.

22.04.2015 | przeczytano: 687 razy
 Rusza kampania Łowicz 100proc. z owoców extra gładki

W drugiej połowie kwietnia rusza kampania reklamowa produktów dżemowych – Łowicz 100% z owoców extra gładki. To unikalna oferta w kategorii produktów dżemowych przygotowana specjalnie dla najmłodszych.

05.03.2015 | przeczytano: 721 razy
Rusza kampania marki Fortuna

Marka Fortuna całkowicie zmienia linię soków marchewkowo owocowych Karotka. Efektem tych działań jest wprowadzenie unikalnej linii produktów oraz zmiana wyglądu opakowań. Nowa Karotka Plus zastępuje dotychczasowe produkty dostępne pod tą marką. Wdrożenie zostanie wsparte kampanią reklamową.

12.02.2015 | przeczytano: 840 razy
„Rusz się po zdrowie!” – druga edycja niezwykłej inicjatywy DrWitt

DrWitt, jedna z marek w portfolio Agros-Nova, uruchomił właśnie nową, szeroko zakrojoną i niezwykłą kampanię reklamową opartą o prasę i internet. Działania wspierające markę potrwają aż do maja 2015.

18.11.2014 | przeczytano: 851 razy
Wystartowała kampania reklamowa soków pomidorowych Fortuna

6 października ruszyła kampania reklamowa soku pomidorowego Fortuna, wspierająca całą linię soków pomidorowych i warzywnych marki. Działania komunikacyjne potrwają pięć tygodni.

09.10.2014 | przeczytano: 1046 razy
Reklama DrWitt na ciężarówkach: nowa kampania mobilna

Ruszyła nowa mobilna kampania reklamowa marki DrWitt z portfolio Agros-Nova. To pierwsza tego typu kampania marki DrWitt w Polsce. Na trasach w całej Polsce pojawiły się ciężarówki z mobilną reklamą marki DrWitt.

23.09.2014 | przeczytano: 1547 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764