logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ajinomoto: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
First Line Polska przygotowała loterię dla marki Oyakata

Firma AJINOMOTO POLAND powierzyła agencji First Line Polska przygotowanie ogólnopolskiej loterii dla marki OYAKATA. Zlecenie agencja pozyskała w wyniku wygranego przetargu.

15.02.2022 | przeczytano: 961 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Oyakata z nową kampanią i loterią promocyjną „O Ya! Ka Kasa!”

Wystartowała kampania marki OYAKATA (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem „O YA! KA KASA!”.

21.01.2022 | przeczytano: 1091 razy

Startuje kolejna odsłona kampanii wizerunkowej japońskich dań i zup instant  „SMAK JAPONII. O YA!” marki OYAKATA (Ajinomoto Poland). Na jesieni działania promocyjne były prowadzone na rynku niemieckim, włoskim, czeskim i rumuńskim, a od 17 stycznia obejmą także Rosję. Za strategię, planowanie i zakup mediów online na wyżej wymienionych rynkach odpowiadają spółki Group One: agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce  SalesTube.

17.01.2022 | przeczytano: 358 razy
Value Media i Salestube z kampanią dla marki Oyakata na trzech rynkach

Wystartowała kampania świadomościowa japońskich dań i zup instant marki OYAKATA (Ajinomoto Poland). Działania prowadzone są w Niemczech, Rosji i we Włoszech. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiadają spółki Group One: agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube.

11.03.2021 | przeczytano: 1470 razy
Nowa kampania mediowa Oyakata

Wystartowała nowa kampania promująca dania i zupy instant OYAKATA − produkowane przez Ajinomoto Poland Sp. z o.o., która jest spółką japońskiej korporacji Ajinomoto Co., Inc. Jest to kampania obejmująca media o zasięgu ogólnopolskim. Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe.

07.02.2020 | przeczytano: 3037 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kampania „SAMSMAK bez kombinowania” z agencją Eura7

Zupki instant należą do grupy niskobudżetowych posiłków, przez co ich producenci za swoją główną grupę odbiorców uważają środowiska studenckie. Koncern Ajinomoto postanowił przełamać ten stereotyp. We współpracy z agencją Eura7 promuje on swoją markę SAMSMAK jako markę dla wszystkich, którzy szukają łatwych rozwiązań w kuchni. Hasłem przewodnim kampanii jest fraza „SAMSMAK bez kombinowania”.



06.08.2014 | przeczytano: 1026 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764