logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Osadzińska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
Kampanie reklamowe alkoholi przestają się skupiać na konkretnych produktach

Na polskim rynku alkoholi od kilku lat zmieniają się trendy. W sprzedaży wciąż króluje piwo, rośnie zwłaszcza popularność segmentu bezalkoholowego, a z drugiej strony – także mocniejszych trunków, takich jak whisky. Niezależnie od kategorii zmiany obejmują też komunikację marek – ze stricte produktowej zmierza w kierunku lifestyle’owych kampanii, skoncentrowanych na wartościach, w których wykorzystuje się nowoczesne kanały komunikacji i cyfrowe technologie. Z taką właśnie kampanią – współtworzoną z młodymi polskimi artystami – wystartowała jedna z marek produkujących whisky.

17.10.2022 | przeczytano: 883 razy
Mleczko, Osadzińska i Danaj projektują dla Aura Centrum

Troje uznanych rysowników stoi za kolekcjami wyjątkowych gadżetów, które olsztyńskie centrum handlowe przygotowało dla swoich klientów.

20.03.2017 | przeczytano: 473 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764