logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleph Group: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 30
Sergii Makarchuk dołącza do zespołu polskiego oddziału Aleph

Polski oddział Aleph Group wzmacnia swoje siły w obszarze Microsoft Ads. Do zespołu biura Aleph w Warszawie dołącza Sergii Makarchuk, który obejmuje stanowisko Client Solutions Manager i współpracować będzie z klientami właśnie na polu kampanii Microsoft Ads. Raportować będzie do Marcina Guta, który w roli Client Partner Sales Lead jest od niedawna odpowiedzialny za biznesowy rozwój rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na rynku polskim.

24.04.2025 | Personalia | przeczytano: 249 razy
Mateusz Kucharski – z agencji Kinesso do Aleph Group

Do zespołu Aleph Group w Warszawie dołącza Mateusz Kucharski. Wzmacnia zespół zajmujący się międzynarodowymi programatycznymi kampaniami na platformie Spotify, któremu przewodzi Kamil Grześkowiak.

14.04.2025 | Personalia | przeczytano: 202 razy
Martyna Truszkowska dołącza do Aleph Group

Do zespołu polskiego oddziału Aleph Group dołączyła Martyna Truszkowska, która obejmuje stanowisko Client Solutions Manager i będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie kampaniami reklamowymi na platformie Spotify.

31.03.2025 | Personalia | przeczytano: 248 razy
Marcin Gut wzmacnia polski oddział Aleph

Marcin Gut rozpoczyna pracę w polskim oddziale Aleph Group. Objął stanowisko Client Partner Sales Lead i będzie odpowiedzialny za biznesowy rozwój rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na rynku polskim.

19.03.2025 | Personalia | przeczytano: 297 razy
Marka CeraVe po raz pierwszy na Spotify

Kampania na Spotify, realizowana we współpracy z polskim oddziałem Aleph Group, jest częścią szeroko zakrojonych działań obejmujących także YouTube, Facebook, Instagram, TikTok oraz OOH (outdoor). Kluczowym elementem kampanii jest piosenka Hey It’s Me”, która w lekki i angażujący sposób podkreśla skuteczność produktów marki CeraVe. Jest ona nawiązaniem do reklamy telewizyjnej CeraVe, zaczynającej się od słów „Hej to ja, Twoja sucha skóra” - reklamy, która w USA stała się wręcz legendarna. Za całościowe planowanie i zakup mediów dla CeraVe odpowiada agencja Wavemaker.

24.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 409 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Aleph Group obchodzi 20. urodziny

Aleph Group, globalna firma zajmująca się reklamą cyfrową, usługami fintech i edukacją, obchodzi 20. rocznicę świętując dwie dekady innowacji, wzrostu i misji uczynienia cyfrowego świata bardziej dostępnym dla wszystkich oraz prezentując w ramach kampanii specjalne wideo.

06.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 268 razy
mBank w kampanii na Spotify promuje IEM Expo

mBank we współpracy z polskim oddziałem Aleph Group rozpoczyna kierowaną do mieszkańców Śląska kampanię na Spotify: „Serce e-sportu bije na Śląsku”, której celem jest zachęcenie do udziału w targach IEM Expo 2025. Jest ona elementem szerszych działań, obejmujących także social media oraz nośniki DOOH w Katowicach. Na Spotify wykorzystywany jest przestrzenny spot w technologii „8D”. Kampania potrwa do 9 lutego (IEM 2025 odbędzie się w dniach 7-9 lutego). Od strony kreatywnej odpowiadają za nią Emilia Ulewicz i Krystian Piotrowski z mBanku wraz z agencją eMinePro.

04.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 592 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kampania Flamin' Hot na Spotify

Linia pikantnych przekąsek Flamin' Hot to pierwsza platforma multibrandowa PepsiCo, która popularne w swoich segmentach marki wzbogaca o mocno intensywne i ostre smaki - linia obejmuje zarówno chipsy Lay’s, nachosy Doritos, jak i chrupki Cheetos.

29.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 479 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kampania Cheetos na Spotify

Polski oddział Aleph Group przygotował na Spotify kampanię dla marki Cheetos, z portfolio Frito-Lay / PepsiCo. Firmy współpracowały już wcześniej w zakresie komunikacji na platformie Spotify, jednak dla innych brandów tego marketera (Pepsi, Mirinda, Rockstar, Lipton Ice), natomiast Cheetos debiutuje w tym kanale. Kampania „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos na Spotify potrwa do końca października, jest częścią szerzej zakrojonych działań, obejmujących również m.in., telewizję, YouTube, TikTok i Meta. Za planowanie mediów odpowiada Zenith.

03.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 517 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Golden Drum 2024: program festiwalu

Festiwal Golden Drum wraca do swoich korzeni i w tym roku odbędzie się w malowniczym mieście Portorož w Słowenii, gdzie trzy dekady temu miała miejsce pierwsza edycja tego wydarzenia. W tym roku Golden Drum obchodzi swoje 30-lecie, a program jest naprawdę wyjątkowy. Każdy znajdzie coś dla siebie: będą wykłady edukacyjne, inspirujące sesje i możliwość nawiązania cennych kontaktów. Na scenie pojawią się światowej klasy eksperci, więc uczestnicy będą mieli mnóstwo okazji do nauki i czerpania inspiracji.

23.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 864 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 30)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764