logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleph: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 45
Aleph i Superbet poszerzają kampanię na Spotify na Serbię i Rumunię

Polskie oddziały Aleph i Superbet poszerzają współpracę dotyczącą działań komunikacyjnych na platformie Spotify o dwa nowe rynki: Serbię i Rumunię.

16.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 201 razy
Koral debiutuje na Spotify, startują 3 kampanie

Przedsiębiorstwo Produkcji Lodów Koral (PPL Koral) debiutuje ze swoimi markami lodów – Koral oraz Bracia Koral – na platformie Spotify, we współpracy z Aleph Poland. W ramach działań marketingowych na tej platformie równolegle toczyć się będą 3 kampanie. Skierowane do innych grup odbiorców będą promowały różne obszary oferty produktowej PPL Koral: „Miasteczko Koral”, „Grand G.O.A.T oraz „Chwile, do których wracasz”. Poza Spotify akcja toczyć się będzie w kanałach takich jak Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok, Facebook, jak również w serwisach www obu marek: www.koral.com.pl i www.braciakoral.pl. Za planowanie i zakup mediów odpowiada samo PPL Koral (in house). Działania potrwają do końca czerwca.

03.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 486 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Aleph wyłącznym partnerem reklamowym Spotify na ponad 80 rynkach

Aleph, globalna firma zajmująca się reklamą cyfrową oraz Spotify, serwis strumieniowego przesyłania audio, ogłosiły rozszerzenie partnerstwa, dzięki któremu Aleph zostaje wyłącznym partnerem reklamowym Spotify na ponad 80 rynkach, zapewniając dostęp do ponad 20 000 reklamodawców.

20.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 348 razy
Sergii Makarchuk dołącza do zespołu polskiego oddziału Aleph

Polski oddział Aleph Group wzmacnia swoje siły w obszarze Microsoft Ads. Do zespołu biura Aleph w Warszawie dołącza Sergii Makarchuk, który obejmuje stanowisko Client Solutions Manager i współpracować będzie z klientami właśnie na polu kampanii Microsoft Ads. Raportować będzie do Marcina Guta, który w roli Client Partner Sales Lead jest od niedawna odpowiedzialny za biznesowy rozwój rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na rynku polskim.

24.04.2025 | Personalia | przeczytano: 294 razy
Mateusz Kucharski – z agencji Kinesso do Aleph Group

Do zespołu Aleph Group w Warszawie dołącza Mateusz Kucharski. Wzmacnia zespół zajmujący się międzynarodowymi programatycznymi kampaniami na platformie Spotify, któremu przewodzi Kamil Grześkowiak.

14.04.2025 | Personalia | przeczytano: 258 razy
Martyna Truszkowska dołącza do Aleph Group

Do zespołu polskiego oddziału Aleph Group dołączyła Martyna Truszkowska, która obejmuje stanowisko Client Solutions Manager i będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie kampaniami reklamowymi na platformie Spotify.

31.03.2025 | Personalia | przeczytano: 295 razy
Aleph partnerem zespołu Stake F1 Team KICK Sauber

Aleph ogłosił partnerstwo z zespołem Formuły 1: Stake F1 Team KICK Sauber. Jak zgodnie twierdzą obie strony umowy, to partnerstwo to nie tylko sponsoring i branding, ale też dzielenie i rozwijanie wspólnych wartości oraz biznesowych wizji.

24.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 321 razy
Marcin Gut wzmacnia polski oddział Aleph

Marcin Gut rozpoczyna pracę w polskim oddziale Aleph Group. Objął stanowisko Client Partner Sales Lead i będzie odpowiedzialny za biznesowy rozwój rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na rynku polskim.

19.03.2025 | Personalia | przeczytano: 331 razy
Kampania Polsatu na Spotify

Polski oddział Aleph zorganizował na zlecenie Polsatu kampanię na Spotify promującą powracający po 9 latach na antenę program „Must Be The Music”. Polsat po raz pierwszy używa tej platformy muzycznej w swoich działaniach reklamowych.

12.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 367 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Marka CeraVe po raz pierwszy na Spotify

Kampania na Spotify, realizowana we współpracy z polskim oddziałem Aleph Group, jest częścią szeroko zakrojonych działań obejmujących także YouTube, Facebook, Instagram, TikTok oraz OOH (outdoor). Kluczowym elementem kampanii jest piosenka Hey It’s Me”, która w lekki i angażujący sposób podkreśla skuteczność produktów marki CeraVe. Jest ona nawiązaniem do reklamy telewizyjnej CeraVe, zaczynającej się od słów „Hej to ja, Twoja sucha skóra” - reklamy, która w USA stała się wręcz legendarna. Za całościowe planowanie i zakup mediów dla CeraVe odpowiada agencja Wavemaker.

24.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 490 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 45)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764