Bilety wyprzedane na kilka tygodni przed wydarzeniem, blisko 1200 uczestników z 270 różnych firm, blisko 90 prelegentów, 2 dni prelekcji i dyskusji na temat komunikacji marketingowej i roli internetu w rozwoju firm to bilans największej w naszym kraju konferencji dotyczącej marketingu i reklamy online. Forum IAB 2017, które przebiegło pod hasłem „Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie” po raz jedenasty pokazywało trendy i promowało najlepsze praktyki rynkowe.
23.06.2017 | przeczytano: 1195 razy (komentarzy: 12)O tym jak budować skuteczny marketing w obliczu globalnych zmian będzie dyskutowało ponad tysiąc uczestników Forum IAB 2017, które odbędzie się w dniach 7-8 czerwca w Warszawie. Wśród międzynarodowych ekspertów branży znajdzie się Alexander Nix – założyciel Cambridge Analytica. Jakie wnioski płyną z doświadczeń doradcy Donalda Trumpa?
01.06.2017 | przeczytano: 756 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |