logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alfa Romeo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Robert Kubica ambasadorem marki Alfa Romeo

Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.

16.01.2021 | przeczytano: 364 razy (komentarzy: 3)
PKN Orlen w hołdzie bohaterom Bitwy WarszawskiejZobacz fotorelację

PKN ORLEN zaangażował się w obchody setnej rocznicy Bitwy Warszawskiej organizując unikalny wyścig zawodników ORLEN Team z dwóch odmiennych światów Formuły 1 i F1H2O. Efektem starcia Roberta Kubicy i Bartłomieja Marszałka jest krótki film, który promowany będzie nie tylko w kraju, ale i zagranicą. Produkcja ma inspirować odbiorców do zgłębienia historii bitwy zwanej Cudem nad Wisłą.

17.08.2020 | przeczytano: 505 razy
Węc PR wprowadza Acer do zespołu Formuły 1 -  Alfa Romeo Racing Orlen

Agencja WĘC PR została wybrana do stworzenia globalnej strategii komunikacji współpracy firmy Acer z Alfa Romeo Racing ORLEN. Opracowana koncepcja wyznaczy kierunki działań z zakresu public relations i marketingu w ramach partnerstwa technologicznego pomiędzy obiema firmami.

28.07.2020 | przeczytano: 370 razy
Potęga personalizacji – 9 odsłon OOH magazine

Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.

05.02.2020 | przeczytano: 541 razy
Powered by emotions - Krajewska i Zięta w kampanii Alfa Romeo

Wyjątkowe osobowości się przyciągają – fotografka Zuza Krajewska i projektant Oskar Zięta zostali zaproszeni przez Alfę Romeo do udziału w kampanii „Powered by emotions”, opowiadającej o sile emocji i prezentującej modele Giulia i Stelvio. To pierwszy tego typu lokalny projekt włoskiej marki.

01.08.2019 | przeczytano: 662 razy
The Heritage HUB: Fiat Chrysler Automobiles prezentuje dziedzictwo marekZobacz fotorelację

Na początku kwietnia 2019 odbyła się inauguracja centrum Heritage HUB. Przestrzeń została otwarta w siedzibie działu FCA Heritage, którego misją jest zabezpieczenie bezcennego dziedzictwa włoskich marek należących do Grupy. Heritage HUB to miejsce, gdzie odbywa się obsługa klientów i sprzedaż, i gdzie znajduje się wystawa, stanowiąca okazję do poszerzenia wiedzy o Grupie FCA.

05.04.2019 | przeczytano: 524 razy
Shake Hands wspiera nowego Jeepa Compassa akcją Compassnapolske

Agencja Shake Hands (grupa Brand Support) przygotowała i realizuje kampanię #CompassNaPolske, której celem jest promocja nowego modelu Jeep Compass. W akcji, której motywem przewodnim jest podróżowanie Compassem po Polsce, biorą udział influencerzy zrzeszeni w kooperatywie Bloceania, odkrywający interesujące miejsca i regiony w Polsce.

16.11.2017 | przeczytano: 340 razy
Marta Maksymowicz w agencji San Markos

Marta Maksymowicz została Senior Account Managerem w San Markos.

06.02.2017 | przeczytano: 376 razy
Poczta promuje polski design: Syrena Sport na znaczku

Poczta Polska wprowadza 30 grudnia do obiegu znaczek „Polski design”. Emisja pokazuje legendarny projekt samochodu osobowego Syrena Sport, stworzony przez Cezarego Nawrota w 1959 roku dla warszawskiej Fabryki Samochodów Osobowych. Znaczek jest zapowiedzą serii poświęconej polskiej myśli twórczej, związanej z wzornictwem przemysłowym, pod ogólną nazwą „Polski design”.

28.12.2016 | przeczytano: 1135 razy (komentarzy: 5)
Shake Hands przejmuje obsługę działań social mediowych FCA Poland

Agencja SHAKE HANDS wygrała przetarg zorganizowany przez grupę motoryzacyjną Fiat Chrysler Automobiles Poland (FCA Poland), na obsługę działań social mediowych dla 5 marek: Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo i Jeep.

17.11.2016 | przeczytano: 698 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764