logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alicja Cybulska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Alicja Cybulska i Anna Kuropatwa w nowych rolach w strukturze Havas

Zmienia się rola Alicji Cybulskiej, dotychczasowej Chief Strategy Officer w Havas Media Group, która od stycznia obejmie stanowisko South East & North Asia Chief Strategy Officer w strukturach Havas na rynku Azji. Na jej miejsce w Havas Media Group awansowała Anna Kuropatwa, obejmując stanowisko Head of Strategy.

15.12.2021 | przeczytano: 794 razy
Jak rok z koronawirusem wpłynął na konsumenta?

Zespół badaczy Havas Intelligence (Havas Media Group) w szóstej fali badania Koronabus podsumowuje zmiany nawyków konsumenckich i zwyczajów zakupowych Polaków po roku od ogłoszenia pandemii, a także bada podejście Polaków do szczepień, pandemii,  związanych z nią mitów i obaw dotyczących przyszłości.

21.05.2021 | przeczytano: 1154 razy
Za nami 12. edycja Havas Group Conference

Zakończyła się 12. edycja Havas Group Conference „Make a meaningful difference”, na której przedstawiciele świata marketingu, mediów i technologii mówili o znaczeniu komunikacji marek w kontekście badania Meaningful Brands, wg którego gdyby nagle 82% marek zniknęło z naszego rynku nic by się nie stało.

28.05.2019 | przeczytano: 568 razy
12. Havas Group Conference: Make a meaningful difference

Wielkimi krokami zbliża się 12. edycja Havas Group Conference, która w tym roku odbędzie się 23 maja w Centrum Praskim Koneser. Tegoroczne wydarzenie będzie skupiać się wokół tworzenia meaningful difference w świecie, gdzie aż 54% konsumentów uważa, że to marki i firmy a nie politycy, mają do odegrania kluczową rolę w budowaniu lepszego jutra.

16.05.2019 | przeczytano: 877 razy
Otwarta formuła konferencji Marketing Mix

To już V edycja. Tradycyjnie, drugiego dnia targów FestiwalMarketingu.pl - czyli 19 września odbędzie się konferencja MARKETING MIX. W tym roku wystartuje w nowej odsłonie.

15.04.2019 | przeczytano: 584 razy

W  jaki sposób wykorzystać kanał online do generowania wizyt w sklepie offline? Jak dzięki technologii i danym zdobyć przewagę konkurencyjną w branży retail? Jak na bazie zachowań konsumenckich tworzyć skuteczną segmentację klientów w branży FMCG?  Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji IAB HowTo: Drive Consumers to the Store. New opportunities to RETAIL. Wyniki badań, innowacyjne strategie, efektywne narzędzia i unikalne case studies zostaną zaprezentowane już 5 marca br. podczas całodziennego spotkania organizowanego w Warszawie.470x370

01.02.2019 | przeczytano: 478 razy
Havas - „The Meaningful Shift”

W badaniu „The Meaningful Shift” zrealizowanym przez Havas, przebadano wewnętrzny konflikt współczesnych kupujących – jednoczesne zamiłowanie do zakupów i posiadania, z chęcią działania na rzecz środowiska i przyszłości ludzi. Raport Havas pokazuje, że konsumenci starają się znaleźć równowagę między poczuciem winy a przyjemnością oraz chcą kupować w sposób bardziej odpowiedzialny. Co więcej, w Polsce 45 proc. populacji i 60 proc. prosumentów, czyli konsumentów, którzy wpływają na trendy i kształtują rynki na całym świecie, jest przekonana, że ludzie mogą wywrzeć większy wpływ na społeczeństwo jako konsumenci niż jako wyborcy. Badanie przeprowadzono na grupie 12 000 osób z 32 państw, w tym z Polski.

24.10.2018 | przeczytano: 885 razy
Podsumowanie Havas Media Group Conference

Wczoraj odbyła się 11. edycja Havas Media Group Conference pod hasłem: Are you ready to change? Przedstawiciele świata marketingu, technologii oraz kultury rozmawiali o budowaniu wartościowej komunikacji w dobie globalnej transformacji digitalowej.

24.05.2018 | przeczytano: 828 razy
11. konferencja Havas Media Group

Już 23 maja w warszawskiej Hali Gwardii odbędzie się 11. edycja Havas Media Group Conference. W tym roku wydarzenie odbywa się pod hasłem Are you ready to change?, a zaproszeni goście będą rozmawiać o zmianie w komunikacji związanej z globalną transformacją digitalową.

10.05.2018 | przeczytano: 485 razy
Awanse w Havas Media Group

Z początkiem maja w Havas Media Group nastąpiły trzy zmiany na kluczowych stanowiskach. Aleksandra Bujnowska objęła stanowisko Chief Digital Officer, Alicja Cybulska Intelligence Director, a Anna Kuropatwa Strategy and Insights Director.

09.05.2018 | przeczytano: 920 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764