logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alior Bank: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 83
Rusza Madogz - nowa agencja digital & PR

MADOGZ tworzy zespół czterech doświadczonych marketingowców odpowiedzialnych za kluczowe obszary funkcjonowania agencji: kreacja - Tomasz Pastuszka (wcześniej m.in. VMLY&R i Lubię to), strategia i new business - Paweł Ostrowski (współtwórca agencji social media Lubię to), PR - Janusz Wróblewski (wcześniej m.in. United PR), komunikacja wizualna i multimedia - Zbigniew Flakus (wcześniej m.in. 180heartbeats + JUNG v MATT).

27.05.2019 | przeczytano: 146 razy
Kampania Społeczna „Dwie Godziny dla Rodziny”

Coraz więcej polskich oraz międzynarodowych firm i organizacji zgłasza się do kampanii społecznej „Dwie Godziny dla Rodziny”, której kluczową datą jest 15 maja, Międzynarodowy Dzień Rodziny. W obliczu niepokojących wyzwań cywilizacyjnych, takich jak samotność, której doświadcza już co trzecia osoba w zachodniej cywilizacji, ciągły stres czy negatywne konsekwencje postępu technologicznego pracodawcy przekonują się do idei akcji – działań na rzecz nie tyle równowagi, co sztuki łączenia ról życia zawodowego i prywatnego, wzmacniania relacji osobistych i społecznych, troski o kondycję psychiczną i fizyczną pracowników. Tegoroczne motto kampanii organizowanej już po raz ósmy przez  Humanites - „Małe i Duże Rodzinne Podróże” - inspiruje do niestandardowego spędzenia czasu z najbliższymi.

29.04.2019 | przeczytano: 217 razy
BGK: Miliony dla kultury i branż kreatywnych

Prawie 3 tysiące firm z branż takich jak design, sztuka filmowa, ale i dynamicznie rozwijająca się w Polsce branża gier komputerowych, może łatwiej pozyskać kredyt. Jest to możliwe dzięki uruchomionym przez BGK gwarancjom z programu Kreatywna Europa. Łączna wartość dostępnego finansowania wyniesie nawet 525 mln zł w ciągu trzech najbliższych lat.

26.04.2019 | przeczytano: 298 razy
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją

Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes zarządu.

19.04.2019 | przeczytano: 299 razy

Serwis internetowy „Super Express” we współpracy z IDMnet i Afilo oferują Partnerom oraz Klientom możliwość realizacji nowoczesnych działań z zakresu performance marketingu.

12.04.2019 | przeczytano: 146 razy
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w Q1 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w Q1 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym okresie w zestawieniu na pierwszym miejscu pojawiła się branża farmaceutyczna, która jako jedyna wydała na reklamę w mediach tradycyjnych ponad 1,2 mld zł jedynie w 3 miesiące.

08.04.2019 | przeczytano: 455 razy

Rusza nowa multimedialna kampania marketingowa skierowana do klientów biznesowych. Tym razem Alior Bank promuje Rachunek ,,4x4”. Głównym przekazem kampanii jest możliwość dopasowania przez klienta rachunku do potrzeb firmy poprzez wybór odpowiednich rozwiązań proponowanych w pakietach: gotówkowym, krajowym, zagranicznym i oszczędnym. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz pierwszy znajdą się reklamy w podcastach.

25.03.2019 | przeczytano: 231 razy
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym miesiącu w zestawieniu po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł.

20.03.2019 | przeczytano: 294 razy
Rynek reklamy wzrósł w 2018 r. o 7,8%%

Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2018 r. wyniosła 9,5 mld zł. Dynamika wydatków wyniosła 7,8 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Szczytem koniunktury na rynku był czerwiec, czyli okres Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom.

07.03.2019 | przeczytano: 843 razy
Kredyty firmowe z dojazdem do klienta w kampani Alior Banku

Alior Bank, laureat rankingu magazynu Forbes w kategoriach „Bank przyjazny firmie” i „Bank rekomendowany firmie”, rozpoczyna nową kampanię skierowaną do klienta biznesowego. Jej głównym celem jest promocja kolejnych udogodnień w kredytach dla mikro i małych firm. Tym samym bank chce pokazać klientocentryczne podejście do obsługi przedsiębiorców – tj. możliwość dojazdu bankiera do klienta na jego życzenie.

04.03.2019 | przeczytano: 307 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 83)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764