logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Allianz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 85
Nowy Chief Technology Officer w Publicis Groupe

Marek Lenz objął nowo utworzone stanowisko Chief Technology Officera w Publicis Groupe. W tej roli odpowiadał będzie za rozwój wewnętrznych systemów i narzędzi służących automatyzacji i optymalizacji pracy, a także tworzenie oraz udoskonalanie usług i produktów technologicznych oferowanych Klientom Grupy.

21.02.2024 | przeczytano: 459 razy
CSA: agencja strategiczno-technologiczną w Havas Media Network

Agencja Havas Media Network utworzyła w ramach swoich struktur nową jednostkę CSA (Customer Science Analytics), która rozpoczyna działalność z początkiem 2024 r. Tym samym HMN poszerza swoją ofertę związaną ze strategią mediową, badaniami konsumenckimi oraz danymi i technologią w regionie. CSA to globalna marka skupiona w sieci międzynarodowych agencji, której działalność koncentruje się na dynamizacji zrozumienia danych klientów oraz poprawie efektywności zwrotu z inwestycji, dzięki rozwiązaniom analitycznym i uczeniu maszynowemu. 

18.12.2023 | przeczytano: 390 razy
Niewypłacalności sektora MSP: wzrost o 350%% od 2019 r.

Allianz Trade w najnowszym Globalnym Raporcie Niewypłacalności przedstawia zaktualizowane prognozy na lata 2023 i 2024. Według wiodącego na świecie ubezpieczyciela należności handlowych, po niewielkim wzroście w 2022 r. (+1%), globalne niewypłacalności nabierają tempa – wzrosną o +6% w 2023 r. i o kolejne +10% w 2024 r.

29.10.2023 | przeczytano: 596 razy
Allianz: Zmiana rządu - jak zmieni się polityka gospodarcza?

Wynik wyborów nie oznacza przełomu w oczekiwaniach odnośnie inflacji w 2024 r., podobnie w odniesieniu do deficytu budżetowego – zmiana polityki i ich redukcja prawdopodobna od 2025r. 

22.10.2023 | przeczytano: 434 razy
Chłodna ocena perspektyw gospodarki i rentowności firm

Przedstawiamy opinie ekspertów dbających o finanse kluczowych polskich przedsiębiorstw, na podstawie badania jakie w tym roku Allianz Trade przeprowadził wspólnie ze skupiającym ich Stowarzyszeniem Polskich Skarbników Korporacyjnych PCTA. Ich tegoroczne oceny sytuacji są diametralnie odmiennie do ubiegłorocznych: wtedy większość managerów finansowych optymistycznie oceniała perspektywy swoich firm jak i całej gospodarki, obecnie na obu polach przeważają opinie negatywne. Wskazywane przyczyny tego spójnego obrazu to przede wszystkim wieloaspektowa niepewność trapiącą gospodarkę krajową, jak i światową oraz w efekcie tego spadek rentowności na poziomie przedsiębiorstw i wzrost ryzyka ich niewypłacalności. 

15.10.2023 | przeczytano: 355 razy
Przemysław Cieślik awansował w Salestube

Przemysław Cieślik awansował w agencji e-commerce & MarTech connected SalesTube na stanowisko Head of Affiliate. W nowej roli będzie odpowiedzialny za koordynację pracy 15-osobowego zespołu, wdrożenie nowych strategii afiliacyjnych i performance marketingowych, a także za rozwój kompetencji technologicznych oraz ofert produktowych w ramach zespołu.

06.10.2023 | przeczytano: 576 razy
Negatywne nastroje wśród polskich przedsiębiorców

Polscy przedsiębiorcy od miesięcy funkcjonują w niekorzystnym otoczeniu rynkowym i w warunkach dużej niepewności. To zaś przekłada się na negatywne nastroje i mniejszą skłonność do inwestycji. Z uwagi na planowane podwyżki płacy minimalnej w nadchodzących miesiącach polskie firmy czekają dodatkowe wyzwania związane ze wzrostem kosztów pracowniczych. – Poza tym brak rzetelnych prognoz, brak przewidywalności i stabilności gospodarczej utrudnia planowanie dalszej działalności, obliczanie rentowności, płynności i podejmowanie na tej podstawie jakichkolwiek decyzji biznesowych – zwraca uwagę prezes Business Centre Club Jacek Goliszewski.

29.09.2023 | przeczytano: 478 razy
Zmiany w MZN Property SA oraz Grupie Morizon-Gratka

Z początkiem 2024 r. Łukasz Szymak obejmie funkcję CEO MZN Property SA oraz CEO Grupy Morizon-Gratka, a dotychczas pełniący te obowiązki Jarosław Święcicki przejdzie do rady nadzorczej MZN Property SA. W okresie przejściowym od 1 września br. Łukasz Szymak będzie pełnił funkcję COO obu spółek.

04.09.2023 | przeczytano: 768 razy
Performics tworzy SEM Center of Excellence dla Publicis Groupe

Po 8 latach w SalesTube, Michał Jagodziński dołącza do Performicsa, agencji marketingu efektywnościowego należącej do Publicis Groupe. Na stanowisku SEM Directora będzie zarządzał zespołem SEM.

11.08.2023 | przeczytano: 615 razy
Doubleverify i Scibids wprowadzają DV Algorithmic Optimizer

W celu maksymalizowania ROAS i wskaźników efektywnościowych kampanii digital, firmy nawiązały partnerstwo na wyłączność, by wzmocnić narzędzia do mierzenia Uwagi (Attention), poprzez zastosowanie “konfigurowalnej” sztucznej inteligencji.

29.06.2023 | przeczytano: 366 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 85)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764