logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alphabet Inc.: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
gdzie kupujemy prezenty?

W 2017 r. Polacy zamierzają przeznaczyć na Święta średnio po 882 zł, czyli o 2% więcej niż faktycznie wydali rok temu. Najwięcej, bo aż 451 zł, planujemy wydać na prezenty, 342 zł na artykuły spożywcze, a 89 zł na spotkania towarzyskie. Prezenty online w sklepach internetowych zamierza kupować już prawie połowa Polaków. Praktycznych wskazówek o tym, jak poprowadzić świąteczną kampanię online, aby możliwie najlepiej odpowiedzieć na potrzeby konsumentów, może dostarczyć analiza trendów wyszukiwania Google.

14.12.2017 | przeczytano: 1826 razy

Google ogłosił wyniki badania Connected Consumer Study 2017 obrazujące zachowania cyfrowych konsumentów. Aż 82% Polaków powyżej 16. r.ż. regularnie korzysta z internetu dla celów prywatnych, a 70% używa smartfonów. Co ciekawe, bycie online nie jest już tylko domeną młodych, z internetu korzysta 59% osób w grupie wiekowej 55+, a 67% spośród seniorów korzystających z sieci, zagląda do niej codziennie.

09.11.2017 | przeczytano: 989 razy

K2 Search, będąca częścią agencji K2 Media, znalazła się na shortliście nominowanych w kategorii Shopping Innovation Award w międzynarodowym konkursie Google’a - Google Premier Partner Awards. Na liście znalazło się 20 firm z całego regionu EMEA, w tym 5 z Polski.

21.07.2017 | przeczytano: 467 razy
Rekordowa kara dla Google’a to przestroga dla innych firm

Firmy, które chcą funkcjonować na rynku reklamy internetowej i jej targetowania, powinny mieć podobne prawa, a dane, z których korzystają, powinny być pozyskiwane zgodnie z przepisami – uważają przedstawiciele Together Data, firmy specjalizującej się w wykorzystaniu danych m.in. do celów marketingowych. Dlatego decyzja Komisji Europejskiej o ukaraniu Google'a za praktyki monopolistyczne i promowanie własnej porównywarki cenowej może ułatwić mniejszym podmiotom dotarcie z ofertą do klientów. To daje pole do popisu całemu środowisku start-upów.

12.07.2017 | przeczytano: 570 razy

Google ogłosił długo oczekiwane nominacje do tegorocznych Google Premier Partner Awards w regionie EMEA. Łącznie 150 agencji z Europy, Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki zawalczy o nagrody w 6 kategoriach. Jury weźmie pod uwagę nie tylko profesjonalne i efektywne wykorzystanie narzędzi reklamowych Google, ale także wyniki, jakie agencja wygenerowała dla swoich klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

12.07.2017 | przeczytano: 585 razy

Strony internetowe lokalnych firm w poszukiwaniu usług i produktów regularnie odwiedza 45% Polaków. W tym kontekście fakt, że aż 34% małych i średnich przedsiębiorstw nie posiada własnej strony internetowej oznacza, że nie wykorzystują one w pełni swojego potencjału. Teraz przedsiębiorcy posiadający wizytówkę w usłudze Google Moja Firma mogą bezpłatnie w trzech prostych krokach stworzyć własną stronę internetową. Zaprojektowanie strony dostosowanej również do urządzeń mobilnych zajmuje tylko 10 minut i odbywa się przy pomocy specjalnego kreatora.

27.06.2017 | przeczytano: 752 razy
Mobilni rodzice w Google

Liczba wyszukiwań dotyczących ciąży, niemowląt oraz małych dzieci rośnie o 17% rok do roku, a internet staje się dla rodziców naturalnym, podręcznym źródłem wiedzy. Coraz częściej poszukując wiadomości na temat opieki nad dziećmi czy rozrywki dla rodziny korzystają oni z urządzeń mobilnych - liczba zapytań na ten temat pochodząca ze smartfonów zwiększyła się aż o 56% w ciągu roku. Analiza danych z wyszukiwarki Google wskazuje, że tendencja ta może jeszcze przybrać na sile w nadchodzącym sezonie letnim, bowiem w czasie ciepłych dni liczba zapytań mobilnych wzrasta o 35%.

26.05.2017 | przeczytano: 1870 razy
Google: 10 lat polskich doodli

W Tłusty Czwartek 2007 r. zamiast zwykłego, czterokolorowego napisu Google użytkownicy zobaczyli w swoich wyszukiwarkach jego zmodyfikowaną wersję - z pączkami na talerzu w miejscu liter o. Tak właśnie wyglądał pierwszy stworzony specjalnie dla Polski doodle, czyli specjalna okolicznościowa grafika prezentowana na stronie głównej wyszukiwarki Google.

24.02.2017 | przeczytano: 725 razy
Trendy w wyszukiwarce Google: Moda i uroda w karnawale

Początek roku to czas zabaw karnawałowych i studniówek. W tym okresie wielu internautów poszukuje inspiracji strojów czy porad dotyczących makijażu lub pielęgnacji cery, włosów oraz modnych ostatnio bród. To również dobry moment, aby szerzej przyjrzeć się trendom z wyszukiwarki i lepiej poznać aktualne zainteresowania Polaków w kontekście odzieży i kosmetyków.

09.02.2017 | przeczytano: 1376 razy

Euro 2016, Robert Lewandowski, wybory prezydenckie w USA, Donald Trump czy pytanie, jak grać w Pokemon Go – to hasła, które najbardziej zyskiwały na popularności w wyszukiwarce Google w 2016 roku. Jakie inne osoby, wydarzenia i tematy zwróciły uwagę Polaków? Google prezentuje coroczne zestawienie – Rok w wyszukiwarce.

15.12.2016 | przeczytano: 866 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764