logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alphabet: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 35
Mindspot poprowadzi korporacyjny kanał BMW Group Polska na Linkedin

Agencja Mindspot Communication & Media wygrała konkurs na obsługę kanału BMW Group Polska na LinkedIn. W ramach prowadzonych działań Mindspot wspólnie z klientem opracował strategię obecności BMW Group Polska na LinkedIn. Agencja odpowiada również za przygotowanie treści oraz moderację nowego kanału. Kanał BMW Group Polska na LinkedIn obejmuje komunikację korporacyjną, w tym wszystkich marek niemieckiego giganta – BMW, MINI, BMW Motorrad, a także funkcjonujących w ramach grupy spółek Alphabet (wynajem długoterminowy) i BMW Financial Services.

24.04.2020 | przeczytano: 220 razy

Dzień świętego Walentego, który obchodzimy 14 lutego, jest znany na całym świecie jako święto miłości i zakochanych. Chociaż wiąże się z szeregiem różnych zwyczajów: od składania i odnawiania przysiąg małżeńskich po wysyłanie listów miłosnych do ukochanych osób, pary w Polsce często wybierają wspólne wyjście lub obdarowanie się prezentami. Co jest na szczycie popularności w 2020 roku? Sprawdzamy walentynkowe trendy według wyszukiwarki Google.

14.02.2020 | przeczytano: 206 razy

Tak uśmiech, jak i grymas, to niewerbalne sposoby komunikacji międzyludzkiej. Umiejętność odszyfrowania tego, co oznaczają, to prawie jak czytanie w myślach. Już niedługo taki dar posiądzie biznes. Według firm analitycznych, sektor światowej gospodarki zajmujący się automatycznym rozpoznawaniem emocji już w 2021 osiągnie wartość 40 mld USD, a zaledwie 3 lata później – okrągłe 100 mld USD.

23.01.2020 | przeczytano: 497 razy

Premiera nowego produktu w konsumenckiej gałęzi świata IT to jak narodziny Royal Baby – oczy całego świata zwrócone są na Microsoft, Apple czy Google, które na deskach sali konferencyjnej składają nam obietnicę dostarczenia nowej jakości. Czasem jednak okazuje się, że nawet w najlepszej rodzinie trafi się czarna owca, a długo oczekiwane „cudowne dziecko inżynierów” może okazać się urwisem, który pociągnie za sobą firmę nad biznesową przepaść, o ile w porę nie uwolni się ona od kłopotliwego produktu. Przyczyna? Ignorancja. Firmy zapominają o UX – to dziedzina z pogranicza psychologii i statystyki, która bada uczucia odbiorców.

09.01.2020 | przeczytano: 584 razy

“Ile kosztuje krowa?” to najszybciej zyskujące na popularności hasło w Google w kategorii “Ile kosztuje” w 2019 roku. Tanie loty, Grecja last minute, przecenione lodówki - czego jeszcze szukali Polacy podczas zakupów lub w okolicach ważnych świąt i uroczystości? Przedstawiamy ranking szczególnie przydatny przedsiębiorcom, którzy chcą pozycjonować się w wyszukiwarce.

27.12.2019 | przeczytano: 191 razy

Zgodnie z danymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w 2017 roku w Polsce zarejestrowane były 2 miliony małych i średnich przedsiębiorstw, które zatrudniały w sumie 10 milionów pracowników i generowały około 1.4 bilionów złotych przychodu. Jednak nawet tak duże  liczby nie pokazują w pełni, jaką wartość mniejsze przedsiębiorstwa wnoszą do Polski. 

18.11.2019 | przeczytano: 215 razy

Wyszukiwarka Google została stworzona po to, aby zapewnić każdemu dostęp do informacji w Internecie. W obliczu dziesiątek tysięcy aktywnych stron internetowych, setek godzin filmów, tysięcy tweetów i newsów publikowanych w każdej minucie dnia, naszym zadaniem jest przeszukiwanie tych treści i znajdowanie możliwie najbardziej pomocnych wyników. Szczególnie w przypadku informacji dotyczących bieżących wydarzeń, zawsze staramy się pokazywać różnorodne artykuły i źródła, aby zapewnić użytkownikom jak najszerszy kontekst i wgląd w dane zagadnienie.

16.09.2019 | przeczytano: 125 razy
Wygoda w stylu glamour - jakich mebli szukają Polacy w Google

Nowych mebli szukamy najczęściej… w fotelu. Badania Google wskazują, że polski konsument na tropie wyposażenia wnętrz inspiracji szuka głównie w internecie – surfując w sieci za pomocą telefonu lub w domu z rodziną i przyjaciółmi. Interesują nas styl glamour, eleganckie toaletki, ale również wygodne fotele.

22.08.2019 | przeczytano: 276 razy
Market Finder w Polsce: Google pomoże małym i średnim firmom w eksporcie

Według najnowszych danych GUS, eksport w okresie od stycznia do listopada 2018 r. wyniósł ponad 204 mld euro, osiągając wzrost rdr na poziomie 7,1 proc. Z kolei, jak wynika z raportu Banku Światowego, gospodarka regionu EMEA jest wręcz oparta na eksporcie. W Unii Europejskiej generuje on 44,7% PKB (do 85,1% w Belgii i 79,5% w Czechach) a w Polsce 80%. To pokazuje, że polskie firmy chcą zdobywać nowe rynki. Od dziś pomoże im w tym także Google, który udostępnił właśnie polską wersję narzędzia Market Finder. Platforma umożliwia porównywanie potencjału rynkowego różnych państw dla określonej branży i zaplanowanie skutecznej kampanii marketingowej.

27.06.2019 | przeczytano: 493 razy

Wsparcie marketerów w dotarciu do konsumenta na etapie intencji zakupowej - czyli z poziomu telefonu, oto główny motyw tegorocznego Google Marketing Live, konferencji dla marek, która rozpoczęła się 14 maja. Tegoroczne Google Marketing Live przyniesie kilka nowych rozwiązań, które na stałe wejdą do portfolio reklam Google.

15.05.2019 | przeczytano: 405 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 35)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764