logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alstom: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Bouygues Immobilier Polska w nowej odsłonie

Nowe logo i motto, jubileusz działalności w Polsce oraz podejście akcentujące dobrostan mieszkańców. Francuski deweloper zdecydowanie stawia na tworzenie przestrzeni dobrych do życia, zgodnie z ideą zrównoważonego budownictwa. Przez 20 lat Bouygues Immobilier Polska zrealizował ponad 55 inwestycji w trzech miastach.

20.12.2021 | przeczytano: 830 razy
UNIFE rusza z kampanią Hop-On for our Planet

Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europjskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA NASZEJ PLANETY). Kampania ma pokazać innowacyjne, proekologiczne — atrakcyjne dla młodych ludzi — oblicze kolei. Za koncepcję oraz realizację kampanii na 6 rynkach odpowiada Burson Cohn&Wolfe.

07.12.2020 | przeczytano: 619 razy
Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet

Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA NASZEJ PLANETY). Kampania ma pokazać innowacyjne, proekologiczne — atrakcyjne dla młodych ludzi — oblicze kolei.

30.10.2020 | przeczytano: 612 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764