logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AmRest: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37
Adam Sawicki w kierownictwie TVN Warner Bros. Discovery

Adam Sawicki obejmie 1 stycznia 2024 roku stanowisko Group Senior Vice President Digital w TVN Warner Bros. Discovery. W nowej roli będzie odpowiadał za konsolidację działań w obszarze digital, strategię oraz nowy standard zarządzania projektami cyfrowymi koncernu medialnego. W związku z wyzwaniami i możliwościami, jakie niesie ze sobą cyfrowa transformacja w branży mediów firma coraz mocniej stawia na innowacyjność i skuteczne zarządzanie wszystkimi elementami cyfrowego ekosystemu.

21.12.2023 | przeczytano: 401 razy
Cut The Mustard dla Pizza Hut na TikToku

Agencja Cut The Mustard poszerza współpracę z firmą AmRest o komunikację marki Pizza Hut na kanale TikTok. To kolejna odsłona działań w ramach nowego pozycjonowania marki i realizowanej strategii opatrzonej sentencją „Pizza For Everyone”, która realizowana jest w kanale TikTok.

14.07.2023 | przeczytano: 871 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Mccann z nową strategią komunikacji na Tiktoku dla KFC

McCANN realizuje dla marki KFC wyjątkową strategię komunikacji na platformie TikTok, w ramach której powstało Kentucky Fried Crew. W gronie ekipy, której liderem został influencer Zetkacper, znaleźli się wybrani pracownicy KFC, a w przyszłości dołączą do nich również sami goście restauracji. Celem przygotowanej przez McCANN strategii jest przybliżenie fanom KFC nie tylko samej marki, ale też pokazanie, „od kuchni” jak wygląda tu praca.

16.12.2022 | przeczytano: 526 razy
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS

W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH łączącą możliwości klasycznego i cyfrowego outdooru.

12.08.2022 | przeczytano: 738 razy
Mccann wzmacnia zespół kreacji

Do zespołu McCANN na stanowisko Creative Group Head dołączył Mateusz Gaca, który nadzoruje pracę działu kreacji dla marki Mastercard. Z kolei Michał Sosiński awansuje ze stanowiska Senior Art Director na Creative Group Head w zespole obsługującym markę KFC.

24.05.2022 | przeczytano: 648 razy
Grzegorz Kłusek awansuje w Dziadku do orzechów

Grzegorz Kłusek, do tej pory New Business Manager w agencji Dziadek do orzechów, awansował na stanowisko Head of New Business.

28.07.2021 | przeczytano: 620 razy
NBS Communications świętuje 30 lat

Od 1990 roku NBS pracował dla prawie 400 klientów z 30 krajów. W tym czasie agencja przeprowadziła ponad 130 kampanii wspierających oferty publiczne i debiuty na GPW, w tym dla 20 spółek obecnie wchodzących w skład indeksu WIG30.

17.12.2020 | przeczytano: 522 razy
Mixx Awards 2020 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz czternasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe.

09.10.2020 | przeczytano: 1229 razy
Fantasyexpo ze srebrną statuetką Mixx Awards

Wczoraj odbyła się MIXX Awards 2020, w której przyznane zostały nagrody i wyróżnienia w 15 kategoriach. Nagrodzone zostały kampanie, które swoją innowacyjnością i kreatywnością wyróżnił się w ostatnim roku na rynku digitalowym.

07.10.2020 | przeczytano: 875 razy
KFC zmienia slogan. Oblizywanie palców nie na czasie

„It's Finger Lickin' Good” – ten slogan niezmiennie, od 64 lat, był hasłem KFC na całym świecie. Jednak, jak sama marka przyznaje, zachęcanie do oblizywania palców po zjedzeniu kawałków kurczaka w obecnej sytuacji i obowiązujących obostrzeniach wydaje się być dziś nie najlepszym pomysłem. Stąd właśnie globalna, ale też historyczna decyzja o tymczasowym wstrzymaniu posługiwania się sloganem „It's Finger Lickin' Good” w przekazach reklamowych. 

25.08.2020 | przeczytano: 1375 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764