DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, opublikowała swój raport o stanie retail mediów: „Rozwój retail mediów: czego się spodziewać w 2024 r”. Raport powstał w oparciu o badanie przeprowadzone wśród ponad 400 przedstawicieli kadry kierowniczej reprezentujących marketerów i agencje reklamowe na temat sieci retail mediów (RMN, Retail Media Networks) w UK, USA, Francji i Niemczech. Raport analizuje szybko rozwijający się rynek retail mediów, który obejmuje zarówno RMN samych retailerów, jak i platformy handlu elektronicznego.
01.02.2024 | przeczytano: 296 razyUnilever stawia na nowe kanały sprzedaży i jako pierwszy reklamodawca w Polsce, jeszcze przed oficjalną polską premierą Amazon Advertising, startuje z pełną kampanią promocyjną na platformie. Za realizację działań mediowych odpowiada Mindshare Polska.
07.01.2022 | przeczytano: 456 razyRob Tarkoff, szef działu Oracle Advertising and Customer Experience
10.06.2021 | przeczytano: 701 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 3) |