logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amazon Advertising: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, opublikowała swój raport o stanie retail mediów: „Rozwój retail mediów: czego się spodziewać w 2024 r”. Raport powstał w oparciu o badanie przeprowadzone wśród ponad 400 przedstawicieli kadry kierowniczej reprezentujących marketerów i agencje reklamowe na temat sieci retail mediów (RMN, Retail Media Networks) w UK, USA, Francji i Niemczech. Raport analizuje szybko rozwijający się rynek retail mediów, który obejmuje zarówno RMN samych retailerów, jak i platformy handlu elektronicznego.

01.02.2024 | przeczytano: 296 razy

Unilever stawia na nowe kanały sprzedaży i jako pierwszy reklamodawca w Polsce, jeszcze przed oficjalną polską premierą Amazon Advertising, startuje z pełną kampanią promocyjną na platformie. Za realizację działań mediowych odpowiada Mindshare Polska.

07.01.2022 | przeczytano: 456 razy

Rob Tarkoff, szef działu Oracle Advertising and Customer Experience

10.06.2021 | przeczytano: 701 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764