logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amber Heard: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
Odbiorcy chcą błyskawicznych publikacji wiarygodnych treści

Ponad 75 milionów Europejczyków używa Twittera, aby być na bieżąco z wiadomościami. Popularność tej platformy skłoniła firmę Sony do przeprowadzenia badań, które pozwoliły wyodrębnić cztery aspekty współczesnego odbioru treści, jakie nadawcy i producenci mediów powinni brać pod uwagę.

13.02.2023 | przeczytano: 703 razy
Johnny Depp i Amber Heard, czyli medialny konflikt dekady wart miliony

Od 11 kwietnia 2022 trwa najbardziej medialny proces sądowy ostatnich lat, w którym główne role grają Johnny Depp i Amber Heard. Gdy w maju 2016 roku ogłoszono rozpad ich małżeństwa, już wtedy prognozowano medialne perturbacje. Nikt się jednak nie spodziewał, że sześć lat później konflikt między Deppem a Heard nie znajdzie godnego zakończenia. Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM), wartość reklamowa rozwodowej batalii tylko na polskim rynku wynosi już prawie 19 mln zł!

20.05.2022 | przeczytano: 1142 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764