logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amica Wronki: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
Czarne owce PR - komentarz do artykułu Gazety Wyborczej

Trzeba stanowczo podkreślić, że rzecznik nie ma prawa nikogo dyskredytować. Jeśli to czyni, nie można go nazwać profesjonalistą - zarząd PSPR komentuje dla Gazety Wyborczej sprawę rzecznika prasowego szkalującego dziennikarkę i polityka.

05.06.2020 | Wywiady i opinie | przeczytano: 1218 razy
Odkryj kuchnię na nowo – kampania marki Amica

Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i  jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze, opowiadają emocjonalne spoty Martyny Iwańskiej – zdobywczyni YACHa w kategorii najlepsza reżyseria, wyróżnionej przez magazyn F5 na liście 10. najlepiej zapowiadających się reżyserów.

20.05.2019 | Z rynku | przeczytano: 2110 razy
Amica startuje z projektem „Amica for others”

Jak zauważać tych, którzy choć są tuż obok, to tak naprawdę bardzo daleko? Jak znaleźć czas dla innych, kiedy nawet dla siebie mamy go tak niewiele? Jak nie przegapić tego, co najważniejsze, czyli relacji międzyludzkich? O tym opowiada film „Amica for others”, który jest zarazem pierwszym etapem projektu o tej samej nazwie. Inspiruje, skłania do refleksji i podpowiada jak być dla innych, nie tylko dla siebie.

04.02.2019 | Z rynku | przeczytano: 354 razy
Każdy dzień to inna historia – Amica rusza z nową kampanią wizerunkową

Czy ponad 70 lat doświadczenia to dużo? Na pewno wystarczająco, żeby poznać, jak zmieniają się oczekiwania konsumentów względem sprzętu AGD. Wiedza zdobyta dzięki doświadczeniu oraz szeroko zakrojonym badaniom społecznym, w tym obserwacji uczestniczącej, i pogłębionym analizom, przysłużyła się twórcom nowej strategii komunikacji marki Amica oraz startującej kampanii reklamowej. Reżyserem wyjątkowego spotu został Michał Marczak, nagrodzony na Sundance za film „Wszystkie Nieprzespane Noce”, a za zdjęcia odpowiadał nominowany do Oscara („Ida”) Łukasz Żal. Hasło kampanii: „Każdy dzień to inna historia, dlatego codziennie jesteśmy z Tobą”.

24.08.2018 | Z rynku | przeczytano: 659 razy
2 miliony wyświetleń „Historii kuchennych” Amica

Prawie 2 miliony wyświetleń – taki wynik osiągnęła Amica, podczas trwania kampanii pt. „Historie kuchenne” na kanale YouTube. Cztery ciekawe filmy video zamieszczone na profilu marki opowiadają historię rodziny, która czerpie radość z przebywania razem oraz wspólnego przygotowywania posiłków.

10.08.2016 | Z rynku | przeczytano: 492 razy
Wyjątkowe razem, jak i osobno: letnia kampania Amica

Amica wystartowała z nowymi działaniami wspierającymi sprzedaż swoich chłodziarek i zamrażarek w sezonie letnim. Zintegrowana kampania będzie prowadzona m.in. w telewizji, prasie, Internecie oraz w kanałach social media. Komunikacja akcji będzie oparta na podkreśleniu nowoczesnego designu oraz wyjątkowych funkcji produktów.

27.06.2016 | Z rynku | przeczytano: 610 razy
Kampania ekskluzywnej lini Amica IN

Kampanię wspiera spot reklamowy emitowany w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Reklama skupia się na inspirującym aspekcie wzornictwa sprzętu Amica, który nawiązuje do światowych trendów designu i projektowania. Podkreśla także techniczne możliwości tej innowacyjnej serii produktów. Amica IN. jest skierowana do osób lubiących otaczać się pięknymi rzeczami i ceniących sobie znakomicie dopracowaną i przydatną technologię.

22.04.2016 | Z rynku | przeczytano: 516 razy
Wolontariat kompetencji a wizerunek przedsiębiorstwa

Blisko 2/3 dużych i średnich przedsiębiorstw zna koncepcję społecznie odpowiedzialnego biznesu, a więcej niż połowa wpisuje działania CSR w formalną strategię firmy – to wnioski płynące z raportu KPMG w Polsce i Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Dziś przedsiębiorcy angażują się zarówno w rozwiązywanie problemów społecznych, jak i wolontariat kompetencji.

31.03.2016 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 869 razy
Produkty Amica w Dzień Dobry TVN

Od 20 lutego produkty Amica obecne są w najpopularniejszym programie śniadaniowym - Dzień Dobry TVN. Program nadawany jest codziennie, również w weekendy w godzinach 8:00-11:00.

16.03.2016 | Świat mediów | przeczytano: 3139 razy
Awanse w dziale Offline w domu mediowym Codemedia

Bartłomiej Potęga z początkiem lutego awansował na stanowisko Media Manager w dziale Offline, a do jego nowych obowiązków będzie należało m.in. przygotowywanie strategii mediowych i obsługa klientów. W tym samym dziale na stanowisko Media Planner/Buyer awansował Jan Baczyński.

15.02.2016 | Świat mediów | przeczytano: 717 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764