logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amway: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Opus B z kolejną realizacją dla Amway

Opus B przygotował europejską odsłonę relaunchu marki g&h, należącej do portfolio Amway.

28.11.2023 | przeczytano: 488 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Magdalena Fedyna w dziale obsługi klienta 19 Południka

Do zespołu agencji dołączyła Magdalena Fedyna, która wzmocniła dział client service obejmując stanowisko senior account managerki.

03.04.2023 | przeczytano: 692 razy
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne

Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.

14.05.2021 | przeczytano: 676 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Opus B z kolejnymi działaniami dla Amway

Agencja przygotowała kampanię promującą kosmetyki Artistry Studio Los Angeles Edition.

23.04.2021 | przeczytano: 736 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Opus B 4Corporate – agencja uruchamia nową usługę

Opus B rozszerza portfolio swoich usług o działania strategiczno-konsultingowe oraz komunikacyjne dla dużych firm i korporacji.

23.04.2021 | przeczytano: 407 razy
Kiss digital z nowymi ekspertkami marketingu i reklamy na pokładzie

Zespół KISS digital powiększa się o specjalistki marketingu i reklamy. Są to: Urszula Konopacka (New Business Manager), Agnieszka Olender (Growth Hacker) oraz Edyta Waligórska (Account Executive). Wszystkie mają duże doświadczenie i kompetencje nabyte w pracy z dużymi polskimi oraz zagranicznymi markami.

31.03.2021 | przeczytano: 936 razy
Najnowsze funkcjonalności Amway Mobile od Opus B

Truvivity Harmony Plan by Nutrilite to kolejny dodatek w Amway Mobile. Nowe rozwiązania technologiczne aplikacji tworzy zespół Opus B.

11.02.2021 | przeczytano: 612 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

NUTRILITE Recommender – kolejny dodatek w Amway Mobile już dostępny. Nowe rozwiązania technologiczne aplikacji tworzy zespół Opus B.

07.09.2020 | przeczytano: 544 razy
Hand Made i Amway znów razem

Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za wprowadzenie na rynek nowego produktu Amway — końcówki Eye attachment do urządzenia ARTISTRY Dermasonic. W ramach współpracy powstał koncept kreatywny, a także platforma komunikacji urządzenia ARTISTRY Dermasonic Device oraz linii kosmetyków pielęgnacyjnych. Działania obejmują wszystkie rynki europejskie.

03.09.2020 | przeczytano: 607 razy
Opus B dla Amway na rynku niemieckim i austriackim

Zespół agencji przygotował kampanię wprowadzającą platformę NUTRILITE myBodyID.

04.08.2020 | przeczytano: 633 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764