logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Andiamo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6

Klip do utworu „Żar” PRO8L3M-u i Brodki został doceniony przez jury konkursu polskich wideoklipów - PL Music Video Awards i nagrodzony w kategorii Hip-Hop. Za strategię i koncept kreatywny kampanii „Tak To Robię” dla marki Ballantine’s - w ramach której powstał utwór - odpowiada agencja VMLY&R.

04.02.2022 | przeczytano: 510 razy
Pro8l3m i Brodka we wspólnym projekcie z Ballantine’s

W najnowszej odsłonie kampanii „Tak To Robię” marka Ballantine’s zachęca do podążania własną drogą i kultywowania indywidualności, a wtórują jej w tym: niepokorny rapowy duet PRO8L3M oraz jedna z najbardziej wyrazistych artystek sceny muzycznej - Brodka. Efektem ich wspólnych działań jest wyjątkowy teledysk do utworu „Żar” (Tak To Robię).

14.01.2021 | przeczytano: 1161 razy
#Takbardzo - nowa kampania Red Bull Mobile

Red Bull MOBILE stawia w nowej aktywacji na młodych odbiorców i serwuje im kolaborację rapowych talentów na wysokich obrotach. „TAK BARDZO” to utwór i teledysk z udziałem artystów młodego pokolenia rapowej sceny: OKIego, DZIARMY i Gverilli, których premiera właśnie zainaugurowała nową komunikację marki, a to nie koniec atrakcji.

24.09.2020 | przeczytano: 843 razy
Wojciech Mann i fani marki Tyskie inspirują we wspólnym filmowym projekcie

Tyskie udowadnia, że przechodzenie na TY jest możliwe mimo barier, jakie narzuciła nam kwarantanna narodowa. Marka, we współpracy z Wojciechem Mannem, zaprosiła Polaków do dzielenia się nagraniami w celu dodania otuchy innym i pokazania, że nie jesteśmy w tej sytuacji sami. Nadesłane materiały posłużyły do stworzenia inspirującego filmu, który dowodzi, że mimo przeciwności losu Polacy dają radę i są dla siebie niezwykłym wsparciem.

23.04.2020 | przeczytano: 729 razy
Mytaxi porusza miasto w nowej kampanii

mytaxi – aplikacja taxi, wystartowała z kampanią #poruszamymiasto. W ramach kampanii zrealizowano spot, w którym wystąpili prawdziwi użytkownicy mytaxi – architekt z pracowni 81.waw.pl, właścicielki studia tańca dla dzieci Kultura Fizyczna oraz szef kuchni w warszawskiej restauracji Bez Tytułu.

09.03.2018 | przeczytano: 908 razy
Smak prawdziwych historii w kampanii marki Landliebe

14 czerwca rozpoczęła się kampania contentowa Prawdziwe historie smakują lepiej, wspierająca wprowadzenie na polski rynek Landliebe – marki z branży produktów mlecznych w Niemczech.

16.06.2017 | przeczytano: 633 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764