logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Android: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 867
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce

Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce 1. miejsce w Polsce.

29.03.2024 | przeczytano: 26 razy
Netia zmienia wizerunek

Netia, jedna z najstarszych polskich marek telekomunikacyjnych, zmienia swój wygląd. Oblicze marki ewoluuje i ukazuje cechy, które łączą ją z innymi kluczowymi markami Grupy Polsat Plus. W tym samym czasie premierę ma rewolucyjny dekoder Android TV - Netia Soundbox 4K.

20.02.2024 | przeczytano: 492 razy
Skyshowtime rozpoczyna produkcję własną w Polsce

Przedstawiciele serwisu SkyShowtime ogłosili dzisiaj, że firma rozpoczyna produkcję własną w Polsce. Pierwszą lokalną produkcją oryginalną realizowaną na zamówienie serwisu będzie polski serial SkyShowtime Original Śleboda. To kolejny krok w strategii firmy, która poprzez swoje zaangażowanie na lokalnych rynkach, chce poszerzać ofertę programową o seriale tworzone z myślą o widzach na poszczególnych rynkach.  

15.02.2024 | przeczytano: 517 razy
TE18 i seria LH51: ultraszerokie wyświetlacze Iiyama na ISE

W trakcie tegorocznego ISE iiyama zaprezentowała swoje ultraszerokie profesjonalne monitory, w tym serię TE18 (PureTouch-IR+) i serię LH51 (bezdotykowa). Charakteryzują się one rozdzielczością 5K, panoramicznym widokiem 21:9 oraz systemem operacyjnym Android 13. System zarządzania treścią iiSignage² (CMS) w nowych wyświetlaczach umożliwia pełną kontrolę nad przekazem i reklamą, a to wszystko całkowicie zdalnie i bezpiecznie.

06.02.2024 | przeczytano: 394 razy
ISE: Nowe monitory wielkoformatowe Sharp Multisync ME

Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadza do oferty nową generację monitorów wielkoformatowych sygnowanych marką Sharp: Sharp MultiSync ME. Czerpiąc z  doświadczenia obu partnerów joint venture Sharp/NEC, nowe, wielofunkcyjne monitory MultiSync ME z matowym panelem, wbudowanym systemem Android, pełnozakresową łącznością USB-C i szybkim wykrywaniem sygnału wejściowego zainteresują użytkowników korporacyjnych prostotą korzystania w scenariuszach Bring Your Own Device, wspierając hybrydowy scenariusz pracy i spontaniczne spotkania, a także zastosowania Digital Signage.

31.01.2024 | przeczytano: 384 razy
Newline Interactive: monitory interaktywne Lyrapro i Elarapro

Newline Interactive na nowo definiuje interaktywne nauczanie i współpracę prezentując dwa monitory interaktywne - Newline LyraPRO i ElaraPRO. Urządzenia z certyfikatem Google EDLA, systemem operacyjnym Android 13 oraz całym zestawem nowoczesnych aplikacji wyraźnie poprawią efektywność i wygodę użytkowników. Połączenie tych rozwiązań z krystalicznym obrazem 4K, szybką i precyzyjną reakcją na dotyk oraz znakomitym dźwiękiem - wprowadzą nową jakość do szkolnych klas i sal konferencyjnych

31.01.2024 | przeczytano: 308 razy
Premiery Sharp/NEC na ISE 2024

Sharp NEC Display Solutions Europe prezentuje szereg nowych produktów i rozwiązań podczas 20. edycji targów Integrated Systems Europe 2024, podkreślając pozycję Sharp/NEC jako wiodącej firmy produkującej rozwiązania do wyświetlania obrazu dla profesjonalistów. Stoisko pod hasłem "Towards Tomorrow" prezentuje produkty zaprojektowane zarówno w celu poprawy komfortu użytkowania, jak i pod kątem zrównoważonej technologii wyświetlania.

31.01.2024 | przeczytano: 421 razy
Microsoft poddaje się w wyszukiwarkowej walce z Google?

Technologiczny gigant założony m.in. przez Billa Gates’a nie chce już rywalizować z Google w kwestii wyszukiwania w internecie. Na pewno nie w tej mierze, co dotychczas. Microsoft wie, że w tej batalii od dawna jest w pozycji Dawida, więc szuka nowych dróg, aby pokonać Goliata. Inżynierowie Microsoftu całą swoją uwagę skupić mają na narzędziach sztucznej inteligencji. Dlatego firma pomniejsza rolę marki Bing jednoznacznie kojarzonej z przeszukiwaniem internetu. Narzędzia AI będą funkcjonowały już tylko jako część systemu Copilot. 

31.01.2024 | przeczytano: 660 razy
Niesamowita Świątek: rekordy Flashscore w 2023 roku

Ponad 8,5 mld użytkowników w Polsce odwiedziło w 2023 roku portal oraz aplikację Flashscore. A to tylko jedna z wielu imponujących statystyk. Kto okazał się najczęściej wyszukiwanym sportowcem? Jakie wydarzenie przyciągnęło największą liczbę odbiorców?

25.01.2024 | przeczytano: 330 razy
Sony i Signagelive rozszerzają możliwości monitorów Bravia

Firma Sony Professional Solutions Europe ogłosiła dziś partnerstwo z Signagelive, brytyjskim dostawcą oprogramowania Digital Signage. Partnerstwo to rozszerza istniejący ekosystem integracji Sony  w obszarze systemów zarządzania treścią (CMS) i zwiększa ofertę rozwiązań działających na  SoC (System on Chip) monitorów Sony Bravia 4K.

17.01.2024 | przeczytano: 457 razy
1 2 3
Strona 1/87 (artykułów: 867)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764