logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Andrzej Bargiel: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Kampania Enel-sport ze skialpinistą Andrzejem Bargielem na ekranach Cinema City

Wiodąca klinika ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej należąca do ogólnopolskiej sieci medycznej ENEL-MED i sieć kin Cinema City podjęły współpracę, aby wspólnie promować odpowiedzialne podejście do sportu. Twarzą kampanii „Nic cię nie pokona” został Andrzej Bargiel, pierwszy człowiek, który zjechał ze szczytu K2 na nartach. To pierwsza kampania kinowa w historii marki enel-sport. Jest realizowana wyłącznie w kinach Cinema City i stanowi początek długofalowej, kompleksowej współpracy. Działania w kinach koordynuje New Age Media, zaś sama kampania powstała przy współpracy agencji reklamowej AntGo i Studia Bank.

03.06.2022 | przeczytano: 516 razy
Andrzej Bargiel twarzą kampanii Enel-sport „Nic Cię nie pokona”

Andrzej Bargiel, polski skialpinista, który jako pierwszy zjechał na nartach ze szczytu K2, został twarzą kampanii specjalistycznej kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport. Celem kampanii „Nic Cię nie pokona” jest pokazanie miłośnikom sportu, jak bezpiecznie i skutecznie przygotować swoje ciało do treningu i zawodów, aby uniknąć kontuzji.

03.05.2022 | przeczytano: 781 razy
Rusza druga odsłona jubileuszowej kampanii Totalizatora Sportowego

WIELKIE CHWILE, WSPÓLNE EMOCJE - to hasło przewodnie drugiej odsłony kampanii jubileuszu 65-lecia działalności Totalizatora Sportowego, którego ambasadorem jest Robert Lewandowski. Kampania koncentruje się na wspólnym przeżywaniu nadchodzących wydarzeń sportowych: Mistrzostw Europy w piłce nożnej mężczyzn oraz XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio.

21.05.2021 | przeczytano: 1149 razy
Marka Salomon wystartowała z nową kampanią

Salomon, francuska marka z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i projektowaniu innowacyjnych produktów outdoorowych, właśnie wystartowała z kampanią promującą najnowszą serię obuwia X Ultra 4. W ramach szeregu działań realizowanych przez markę organizowany jest m.in. konkurs konsumencki. Na miłośników przygód czekają wyjątkowe wyzwania, a najbardziej kreatywni uczestnicy mogą wygrać tydzień z Fordem Explorerem, obuwie X Ultra 4 oraz torby podróżne.

06.04.2021 | przeczytano: 515 razy

Po rozpoczętej w październiku 2020 r. współpracy projektowej, dotyczącej komunikacji nowej kolekcji butów Vaya Women, marka rozszerzyła działania z agencją o stałą współpracę. Big Picture odpowiada za strategię komunikacji PR, działania z zakresu media relations, koordynowanie testów produktów oraz organizację wydarzeń specjalnych z udziałem dziennikarzy, influencerów i ambasadorów marki. Współpraca z Salomon to dowód na rosnącą ekspertyzę fashion w agencji. W ostatnich miesiącach do grona marek modowych w Big Picture dołączyły m.in. Elementy, Swatch oraz NAGO.

10.02.2021 | przeczytano: 298 razy
Podsumowanie kampanii 20. edycji Szlachetnej Paczki

Ponad 14 tysięcy obdarowanych rodzin. Łączna wartość przekazanego wsparcia przekraczająca 51 mln zł – mimo wyjątkowo trudnego roku Szlachetna Paczka kolejny raz dotarła z mądrą pomocą do najbardziej potrzebujących, łącząc w szczytnej idei blisko pół miliona Polaków. To zasługa szlachetnych serc wolontariuszy, darczyńców, a także ambasadorów i partnerów programu oraz efekt samej komunikacji kampanii, która w tym roku koncentrowała się na definicji szczęścia.

22.12.2020 | przeczytano: 1988 razy
Pierwsza w Polsce Kampania Złotej Wstążki zakończona

Na całym świecie złota wstążka stanowi symbol świadomości nowotworów dzieci i nastolatków. W Polsce, Kampania Złotej Wstążki, w ciągu ostatniego miesiąca dotarła do ponad 5 milionów[1] Polaków – dzięki publikacjom w mediach, wypowiedziom ekspertów, rodziców dzieci chorujących, jak i samych młodych pacjentów. Powstały strona www.zlotawstazka.pl oraz spot TV, radiowy i filmy pokazujące Prawdziwych Bohaterów i ich historie.

05.10.2020 | przeczytano: 1066 razy
Bank Pekao z najlepszym bankowym spotem reklamowym

Sebastian Kawa okazał się mistrzem nie tylko podniebnych akrobacji. Spot z kampanii Pekao „Bierz życie za rogi” z jego udziałem został wybrany najlepszym bankowym spotem reklamowym w prestiżowym plebiscycie Złoty Bankier. Konkurs jest organizowany przez redakcje Pulsu Biznesu i Bankier.pl. O zwycięstwie kampanii Pekao zdecydowali zarówno internauci jak i kapituła konkursu, którzy docenili niecodzienną i trudną w realizacji produkcję.

23.06.2020 | przeczytano: 1069 razy
Grupa Murapol ma nowego Ambasadora – Andrzeja Bargiela

MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol – Andrzejem Bargielem, pierwszym narciarzem, który zjechał z K2.

26.06.2019 | przeczytano: 685 razy

Bank Pekao to ważny gracz na rynku pożyczek gotówkowych. W minionym roku jego portfel pożyczek konsumenckich wzrósł o 15 proc. do ponad 12 mld zł. Klienci Banku coraz chętniej korzystają z pożyczek online - w bankowości elektronicznej czy przez aplikacje mobilne. Teraz będą mogli skorzystać z nowej oferty pożyczki, promowanej w drugiej odsłonie kampanii reklamowej „Bierz życie za rogi”, z udziałem wokalistki Barbary Wrońskiej.

29.03.2019 | przeczytano: 451 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764