logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Andrzej Duda: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 53
List otwarty pracowników TVP w sprawie sytuacji w mediach publicznych

Poniżej udostępniamy pełną treść listu otwartego byłych i obecnych pracowników TVP dotyczącego sytuacji w mediach publicznych.

27.12.2023 | przeczytano: 1071 razy
Weto ustawy okołobudżetowej i zapowiedź prezydenckiej ustawy

Prezydent RP Andrzej Duda: 

25.12.2023 | przeczytano: 565 razy
5 tys. publikacji o parlamentarzystach dziennie. Podsumowanie badania Kompas Polityczny

Szósta – podsumowująca część badania „Kompas Polityczny” wskazuje, że zainteresowanie mediów skupione jest wokół dwóch ugrupowań – Prawa i Sprawiedliwości oraz Platformy Obywatelskiej. Ma to znaczący wpływ na percepcję pluralizmu w polskiej polityce. Jakie tematy cieszyły się największym zainteresowaniem mediów i którzy politycy opanowali sztukę wystąpień publicznych do perfekcji?

05.10.2023 | przeczytano: 687 razy
Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

Na szczyt najbardziej opiniotwórczych mediów powraca Rzeczpospolita. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), dziennik ten w czerwcu 2023 roku odnotował blisko 3 tys. cytowań w polskich mediach. Na drugim miejscu znalazł się TVN24 z liczbą prawie 2,9 tys. odwołań w innych tytułach, a trzecią pozycję zajmuje Wirtualna Polska, którą cytowano wówczas 2,8 tys. razy.  

21.08.2023 | przeczytano: 873 razy
Wybory wygrywają dziś algorytmy i social media

Kampanie wyborcze do tej pory kojarzyły się głównie ze spotami telewizyjnymi albo billboardami i rozklejanymi plakatami z wizerunkami polityków. Jednak w ostatnich kilku latach internet i social media drastycznie zmieniły krajobraz polityki i dziś duża część kampanii toczy się właśnie w sieci. Partie nawiązują współpracę z influencerami, a politycy chętnie publikują memy i krótkie wideo albo wchodzą w bezpośrednie polemiki z użytkownikami, walcząc o głosy młodych wyborców. – Wygra ten, kto będzie się lepiej posługiwać mediami społecznościowymi, krótkimi formami wideo, bazami sympatyków i narzędziami analitycznymi – uważa Mateusz Sabat, prezes zarządu Big Data 4 Leaders.

11.08.2023 | przeczytano: 354 razy

Redakcja Wyborcza.pl i "Gazety Wyborczej" przygotowuje specjalne publikacje i wydania związane ze zbliżającą się rocznicą wybuchu wojny w Ukrainie. Na stronach serwisu do niedzieli, 26 lutego 2023 r. będzie można czytać reportaże i analizy, a także zobaczyć i wysłuchać materiały wideo oraz podcasty. Z kolei czytelnicy tradycyjnego wydania "Wyborczej" otrzymają w czwartek, 23 lutego dodatek specjalny "Rok wojny" z reporterskimi historiami z ukrainskich miejscowości, a w sobotę, 25 lutego ukaże się wyjątkowy numer "Wolnej Soboty" z publikacjami m.in. Anne Applebaum, Serhija Żadana, Timothy'ego Gartona Asha i Wacława Radziwinowicza. Oprócz tego we wtorek, 28 lutego br. o godz. 18:00 w warszawskiej siedzibie dziennika odbędzie się spotkanie poświęcone Europie w czasach wojny - jego gośćmi będą Thomas Bagger, Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz oraz Ivan Krastev. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, a na Wyborcza.pl prowadzona będzie transmisja online.

22.02.2023 | przeczytano: 923 razy
Polaków Świąteczne Rozmowy 2022

W Boże Narodzenie 2022 najchętniej będziemy chcieli porozmawiać z bliskimi o hobby, pasjach i zainteresowaniach. Natomiast najbardziej unikanymi przez Polaków tematami będą choroby i zdrowotne dolegliwości, polityka oraz gospodarka. Przy świątecznym stole najchętniej porozmawialibyśmy z Robertem Lewandowskim, Donaldem Tuskiem i Igą Świątek. Prawie 3⁄4 Polaków zamierza świąteczne życzenia złożyć osobiście, a jedynie 4% nie zrobi tego w tym roku w ogóle. Na 2023 rok życzymy sobie przede wszystkim roku bez wizyty u lekarza i podwyżki większej niż inflacja – to wnioski z badania zrealizowanego w ramach wspólnego projektu SW Research Agencji Badań Rynku i agencji Noise PR.

21.12.2022 | przeczytano: 612 razy

Już w najbliższą niedzielę, 11 września 2022 r. w Rudzie Śląskiej odbędzie się pierwsza tura głosowania na prezydenta miasta. W przedwyborczym tygodniu Wyborcza.pl i „Wyborcza” opublikują najnowszy sondaż, a w dniu wyborów - badanie exit poll. Dodatkowo, w poniedziałek, 12 września redakcja przedstawi, jak głosowaliby mieszkańcy Rudy Śląskiej w krajowych wyborach parlamentarnych. To elementy obsługi lokalnych wyborów, które - z uwagi na próbę politycznych sił w rudzkim głosowaniu - będą soczewką ogólnopolskich nastrojów społecznych.

08.09.2022 | przeczytano: 449 razy
Morawiecki, Duda i Dworczyk liderami sceny politycznej 2021 w mediach

Według danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) w 2021 roku politycy Prawa i Sprawiedliwości wypowiadali się w mediach ponad 3 razy częściej niż przedstawiciele opozycyjnej Koalicji Obywatelskiej, 14 razy częściej niż członkowie Lewicy i 23 razy częściej niż działacze Koalicji Polskiej. Najpopularniejsze medialnie osoby z tego okresu to Mateusz Morawiecki, Andrzej Duda i Michał Dworczyk, którzy przez rok byli obecni we wszystkich środkach masowego przekazu aż 300 tys. razy. Dotarcie[1] ich wystąpień i przemówień wyniosło ponad 7,4 mld kontaktów. Wśród 20 najbardziej aktywnych medialnie polityków nie pojawiła się żadna kobieta.

19.08.2022 | przeczytano: 1084 razy
Pierwsze województwa już w nowym standardzie nadawania naziemnej telewizji

Od poniedziałku 28 marca województwa dolnośląskie i lubuskie zostały przełączone na DVB-T2/HEVC, nowy standard naziemnej telewizji cyfrowej. W kwietniu, maju i czerwcu wdrożą go kolejne regiony kraju. Problem w tym, że – jak wynika z badania Krajowego Instytutu Mediów – wciąż 1,7 mln gospodarstw domowych, które odbierają telewizję naziemną, nie wie o planowanych zmianach. To zaś oznacza, że są one zagrożone utratą sygnału telewizyjnego. Nie każdy telewizor będzie bowiem odbierać w nowym standardzie.

04.04.2022 | przeczytano: 455 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 53)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764