logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Andrzej Rysuje: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9

Agencja 38Content Communication już po raz czwarty jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę komunikacyjną marek EKTIN oraz Hyal-Drop multi, a od stycznia br. po raz pierwszy także dla suplementu diety Ocuvite Complete (Bausch & Lomb). Do zadań agencji należą działania strategiczne, media relations, współpraca z influencerami, a także aktywacje digitalowe i social mediowe. Komunikacja wszystkich trzech marek jest częścią platformy „Tarcza dla oczu”, na której konsumenci będą mogli znaleźć szereg porad i wskazówek, jak najlepiej zadbać o swoje oczy.

24.03.2023 | przeczytano: 492 razy
Okocim Jasne & Andrzejrysuje.pl - współpraca marki i  rysownika

Marka Okocim przełamuje nudę w segmencie lagerów. Dzięki współpracy z Andrzej Rysuje na rynku pojawiły się puszki z zabawnymi komiksami rysownika. Unikalne opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka.

01.12.2022 | przeczytano: 1014 razy
Podsumowanie dwóch edycji akcji Kompanii Piwowarskiej „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu!”

Za nami dwie edycje kampanii społecznej, którą dla Kompanii Piwowarskiej przeprowadził zespół Opus B. Do akcji zaangażowano Andrzeja Milewskiego, autora popularnego fanpage’a Andrzej Rysuje.

07.01.2022 | przeczytano: 797 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
#Zerowymówek dla jazdy po alkoholu - Andrzej Rysuje w kampanii Kompanii Piwowarskiej

Opus B kolejny raz odpowiedzialny za przeprowadzenie akcji w social mediach, promującej odpowiedzialne spożycie alkoholu.

18.06.2021 | przeczytano: 880 razy
Andrzej Rysuje w kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej

Zespół Opus B przygotował akcję w social mediach, promującą odpowiedzialne spożycie alkoholu.

16.09.2020 | przeczytano: 3534 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Platforma :Dobry Znak poprawi estetykę polskich szyldów i witryn

Mastercard i McCANN Worldgroup uruchomiły platformę :Dobry Znak dla małej przedsiębiorczości i poprawy krajobrazu polskich miast.

26.07.2018 | przeczytano: 10225 razy (komentarzy: 4)
Andrzej Rysuje dla HRS

Co może decydować o wyborze hotelu? Dlaczego warto uważać na informacje o pokoju z widokiem na morze? Co to znaczy, że obiekt ma rewelacyjne Wi-Fi? Polski rysownik Andrzej Milewski, znany jako Andrzej Rysuje, w ramach współpracy z serwisem HRS przygotował 5 ilustracji, które w satyryczny sposób przedstawiają hotelową codzienność.

23.05.2018 | przeczytano: 2573 razy

Premierowe odcinki programu „Onet Rano.” Jarosława Kuźniara notują średnio ponad 800 tyś. odtworzeń na żywo na Onecie i platformie Facebook Live oraz ponad 200 tys. wyświetleń na żądanie. Średni czas odtworzenia na żywo dla 20 odcinków wyniósł 11 minut.

28.10.2016 | przeczytano: 540 razy
50 procent internautów czyta blogi

Połowa użytkowników internetu zagląda na blogi przynajmniej raz w miesiącu, a jedna trzecia czytelników blogów sugeruje się opiniami blogerów dokonując zakupów - tak wynika z badania “Blogerzy w Polsce 2013. Znajomość - wizerunek - znaczenie” autorstwa Tomasza Barana z Ariadna i Anny Miotk z Newspoint. Zdaniem autorów badania, właśnie ze względu na ten rezultat polska blogosfera zasługuje na pełną uwagę marketerów.

20.04.2013 | przeczytano: 1971 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764