logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ania Starmach: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7

Marka Lubella, należąca do koncernu Maspex, wraz z agencją VMLY&R zachęca do pozostania w domach, jednocześnie ciesząc się smakiem wspólnego gotowania. W projekcie biorą udział najpopularniejsi polscy influencerzy. Za pomocą Instagrama od początku maja zachęcają Polaków do poznawania nowych przepisów oraz wspólnego gotowania w czasie kwarantanny, nie tracąc przy tym największej wartości posiłków - wspólnego celebrowania kulinarnych momentów.

22.05.2020 | przeczytano: 483 razy
Veneo dla Doppelherz: kampania „Siła Relacji”

Jak zmieniają się relacje międzyludzkie w dobie pandemii koronawirusa? Wystartowała storytellingowa kampania digitalowa „Siła Relacji”, promująca produkt Doppelherz Vital Tonik, organizowana przez agencję digitalową Veneo i Veneo Performance.

12.05.2020 | przeczytano: 1219 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Mlekpol dołączył do grona sponsorów programu  „MasterChef Junior”, którego kolejna edycja rozpocznie się już w marcu. Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa będzie aktywnie lokować swoje produkty najbardziej rozpoznawanych marek mleczarskich w Polsce.

09.03.2020 | przeczytano: 511 razy
Ania Starmach nową ambasadorką marki Vizir

W filmie, który można już zobaczyć w telewizji, jurorka programu MasterChef dzieli się swoją pasją do gotowania i uczy dzieci pieczenia muffinek. Ania dzieli się także swoim nowym sekretem: kapsułki Vizir 3w1 - to wszystko, czego jej trzeba, by utrzymać białe fartuchy w idealnej czystości.

09.07.2018 | przeczytano: 585 razy
Rio Mare wraz Anią Starmach odwracają złą passę puszki

Włoska marka Rio Mare ogłosiła konkurs, który na celu ma propagowanie wśród uczniów nawyków żywieniowych związanych z rybnymi produktami puszkowanymi. Rywalizacja polegać będzie na przygotowaniu pełnowartościowego posiłku bazującego na tuńczyku w oliwie z oliwek, a następnie przesłaniu przepisu wraz ze zdjęciem gotowej potrawy i wyjaśnieniem, dlaczego danie spełnia wymogi zbilansowanej diety.

01.11.2017 | przeczytano: 1189 razy
Ania Starmach w kampanii Cukru Królewskiego „Słodsze niż słowa”

Anna Starmach, popularna jurorka kulinarna, wzięła udział w akcji promocyjnej marki Cukier Królewski. W ramach współpracy powstał cykl filmów, w których Anna uczy, jak przygotować desery na wyjątkowe okazje i poprzez nie okazywać uczucia najbliższym.

26.05.2017 | przeczytano: 1265 razy
Ania Starmach otwiera Anielską Kuchnię  w kampanii Mission Wraps

Mission Wraps ruszyło z nową kampanią. Ambasadorką Anielskiej Kuchni Mission Wraps została Ania Starmach, gwiazda telewizyjnego show i autorka popularnych książek kucharskich. W ramach akcji powstała dedykowana strona internetowa z licznymi przepisami na przygotowanie wrapów według pomysłów Ani Starmach. Promocja obejmuję reklamę telewizyjną, komunikację w prasie oraz szerokie działania w social mediach. Kampanię Mission Wraps uzupełnia loteria, w której do wygranie jest  anielska metamorfoza kuchni.

14.06.2016 | przeczytano: 1459 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764